Deel 10 alweer van Het Altijd Gezellige Cahama:

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HarmanyL

Re: Deel 10 alweer van Het Altijd Gezellige Cahama:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:52

Vind het ook top om te horen!! Zo'n berich hoop ik ook nog steeds een keer te krijgen van El...

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 20:01

Dat snap ik! :o
naja ik ga naar Laura! :D

mariki10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 20:02

Laura Gefeliciteerd!! *\o/*

mariki10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 20:03

Michelle__ schreef:
ChantalSmook schreef:
Moet je dat abonnement dan perse nemen milou? Bij vodafone zou k wel opassen, ook al is het goeiekoop, want hetis echt heel duur als je over je minuten /smsjes zit! zat er eerst 60 euro overheen :s Maar als je er een blox van 1000 smsjes opzet ofzo dan is dat eigenlijk onmogelijk. Merk ik nu toch wel goed. Wat voor abbo is dat dan?

haha nou ik heb ook vodafone blox onbeperkt smsen, en nog 17,50 voor bellen maar moet toch elke maand gemiddeld 50 euro afrekenen. :(:) En ik heb nog steeds mijn telefoonrekening van Oostenrijk, volgens mij wordt daarmee echt mn halve bankrekening geplunderd!

Zaterdag in de stad was trouwens mijn pinpas ingeslikt, had 'm te snel na de vorige transactie erin gestoken en toen voelde die m niet ofzo.. Dikke stress, naja had ik 'm laten blokkeren en net weer gebeld, over 10 dagen krijg ik pas een nieuwe. Dus nu moet ik 10 dagen leven met 2,30 :Y)

Met je legitimatie kun je gewoon bij de bank binnen geld opnemen als je aan het wachten bent op een nieuwe pas ;)

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 21:12

haha ja dat hoorde ik net ookal Marijke, maarja het noodzakelijke kan ik zolang van Nick lenen dus is wel goed als ik 2 weken niet aan mn geld kan komen een keertje. :o

Net nog naar Senda geweest, pfoeee ze was heeulemaal geflipt haha, maarja heb dit weekend ook geen tijd gehad om te komen. arm paardje :(:)

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:17

ollaaa :)

sym is wel stuk lichter geworden :+ of het lijkt door de sneeuw :P

ik ben gaar ga maar snel slapen.. morgen weer nieuwe dag en dan begin heel de week autorijden en de stress denk ik :P

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:48

Verjaardag was weer gezellig! *D

Ga nu ook maar eens lekker slapen :o

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:59

Michelle__ schreef:
ChantalSmook schreef:
Moet je dat abonnement dan perse nemen milou? Bij vodafone zou k wel opassen, ook al is het goeiekoop, want hetis echt heel duur als je over je minuten /smsjes zit! zat er eerst 60 euro overheen :s Maar als je er een blox van 1000 smsjes opzet ofzo dan is dat eigenlijk onmogelijk. Merk ik nu toch wel goed. Wat voor abbo is dat dan?

Ik heb ook vodafone blox 1000 smsjes! en let elke maand
super goed op mijn beltegoed, maar toch zit ik er elke maand
wel íéts overheen! :') en zoveel sms ik nou ook weer niet..[/quote]

Klopt, maar ik hou het ook goed bij! zeker na die eerste maand, zit nu op 662 en hoef nog maar 5 dagen, dus heb een nette maand! Maar ik sms gewoon echt niet meer, vind het zonde van mijn geld. Enja ik kan ook gratis met Eric onbeperkt bellen dus daar hoef ik ook niet perse mee te smse en daardoor raak ik de 1000 nu ook niet, dusd as wel relax

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 00:01

En volleybal kijken was trouwens best leuk! ik wil ook nog iets echt gaan sporten, vidn het allemaal wel leuk eigenlijk.. volleybal, korfbal, hockey, badminton :) maar ben in niets echt goed. Had het er met Chantal over dat er eigenlijk iets moet zijn waarbij je gewoon een vaste dag in de weekg aat sporten maar gewoon elke keer wat anders doet, :P
donderdag naar die eindhovense manege kijken trouwens, ben benieuwd of dat iets is :) .

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 08:28

Morge!

Gister weer lekker gereden. Had de Vos. Mochten weer kiezen springen of niet. Had niet gesprongen. Gingen contra stelling oefenen, en dan ook in de contra galop aanspringen. Ging best goed! Is wel raar dat je dan alles andersom moet doen als je al automatisch doet. Maar het lukte goed!
Vrees dat ik afscheid moet gaan nemen van mijn zadeltje. Na alle jaren trouwe dienst. Mijn beugelhaak is volgens mij kapot aan 1 kant. Mijn beugel is er in 1 les wel 7 keer (bijna) afgeschoten. Wel erg veilig die veiligheidssluiting...
Ga kijken of ie voor niet al te veel geld nog op te lappen is of dat ie naar het zadel kerkhof moet....

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 08:54

@ Chantal, hoe kan je zien hoeveel smsjes je nog hebt?? :P

Pauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 09:21

datr kun je niet zien volgens mij,
je gaat echt niet zomaar over die 1000 heen... is gewoon onbeperkt eigenlijk denk ik...
ik had best veel gesmst in de zomervakantie, en zal ik op de 600 smsjes per maand. dat zijn er 25 per dag ofzo...
maar dt zagen ze bij vodafone toen ik mijn telefoon kwam omruilen.
kweet niet of je dat ook via internet ofzo kunt zien.

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 09:24

Nou ik zit er toch best vaak overheen. Komt omdat ik denk,
ooow toch zóveel smsjes! en dan ga ik gewoon onzinnige dingen als 'oke' terug smse
Milou weet hier alles van :o haha

Maar Chantal zegt toch echt dat ze aan de 600 zit, dus moet je dat wel ergens kunnen zien..
dat wist ik dus niet :o

Pauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 09:49

oh ok, nou dat denk ik op internet ofzo :)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 10:45

haha ja ik heb een sony ericsson, en daar kun je je berichten teller en je minuten teller op 0 zetten. Dus dat doe ik elke maand. Echt wel fijn want vind het belachelijk dat ze niet aangeven op je factuur hoeveel smsjes je hebt verstuurd. Want ze weten wel precies hoeveel je er over heen bent. Enja aangezien ik er eerst 60e uro overheen was en ik beweerde dat dat niet klopte en thuis beweerde van wel omdat ik altijd met dat ding in mijn hadn loop. Maja dat doe ik nu ook, dusja is voor mezelf ook wel fijn :P

Bij mij staat het trouwens onder het kopje instellingen, en dan het kopje gesprekkenn en dan tijd en kosten, en dan berichtenteller. Volgens mij hebben meer telefoons deze functie :)
Ben er alelen nog niet uit of '1 bericht' echt 1 smsje is, of dat 1 berichtje ook een sms van 2/3 stuks kan zijn, zo'n lang smsje, maar geloof het niet.

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 10:49

Oooow oke :P haha dat is slim!

Lottyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:40

Ik heb Hi, en ik kan gewoon Saldo smsen naar 1244 en dan krijg ik smsje terug met mijn saldo(is gratis)
Dat is wel relax!
En bij debitel toen kon ik het op inet kijken, alleen dat liep vaak wel paar dagen achter.
En krijg ook best uitgebreide factuur vind ik :)

En leuk zo die Sym! :)

Ik ben trouwens hard op zoek naar verzorgpaard in Utrecht ;)!
Ben al bij 1 paardje wezen kijken maar dat werd m niet, en nu weer contact met iemand. Ben benieuwd!

Norfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:53

Oooo gister echt lekker buiten gereden met Elcke samen :)
Leuke foto's gemaakt haha :P

En jaaaaa vandaag al 6maandjes met Jeroen :+:
Ben echt trots op mezelf hahahaah :P

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:56

Ooh gefeliciteeerd Yvon *\o/* :P

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:01

Ja, ik kan 1200 bellen, en dan krijg ik ook een smsje gestuurd, maar dan krijg je hoeveel minuten je nog hebt, en dat je een blox hebt.. En op de factuur staat dat verder ook niet dusha. En myvodafone nog steed sniet aangevraagd, maja zo kan dat ook :P

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:03

Haha gefeliciteerd yvon! de tijd gaat zo snel, ik kan me nog herinnere hoe zielig ik mezelf vond omdat ik nog nooit een vriendje had gehad, en dat is nu dus al meer dn 2,5 jaar gelede, trouwens al 3 want had nog eerst een andere jongen.
Gaat echt snel!

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:06

ChantalSmook schreef:
Ja, ik kan 1200 bellen, en dan krijg ik ook een smsje gestuurd, maar dan krijg je hoeveel minuten je nog hebt, en dat je een blox hebt.. En op de factuur staat dat verder ook niet dusha. En myvodafone nog steed sniet aangevraagd, maja zo kan dat ook :P

Idd :o
van mij mogen ze er ook nog wel bijzetten hoeveel je nog kunt smsen!
want er staat vodafone blox: zorgeloos sms..
maar dat is het dus niet want dan zou je er niet overheen gaan :Y)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:09

haha nee inderdaad! en tis echt heel duur als je eroverheen gaat!
Ej maarre kan jedat bij jou telefoon instellen ook, die berichtentellr. Of heb je er niks aan :P

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:13

Heb ik nog niet gekeken!
Maar ik denk wel dat dat kan, heb het al vaker gezien! ;)

Valerie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:19

@Chantal; nou je kwam weer een eens op een "goede" training kijken..
jeeeetje wat ging het slecht zeg! haha was echt gewoon belachelijk op een gegeven moment. maar goed, dat is ook af en toe há..

oohh heb deze week mn 2de SE-week..
en gisteren Engels gehad, ging echt goed, behalve 1oefening maar is niet erg! :) dus wel chill.
en vandaag Nederlands en Aardrijkskunde.. nja NL ging echt goed, was leesvaardig, maar AK was weer eens zoveel te veel.. echt niet meer normaal.. ineens; jullie hebben nog 5min.. ik dacht echt van; whaat.. ik moet nog aan mn atlas vragen beginnen en dat waren er nog 10ofz.. pfft wat een gedoe zeg!
mja heb die dus niet afgekregen, maar voorderest ging dat ook wel weer goed opzich :).