Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Michelle__ schreef:ChantalSmook schreef:Moet je dat abonnement dan perse nemen milou? Bij vodafone zou k wel opassen, ook al is het goeiekoop, want hetis echt heel duur als je over je minuten /smsjes zit! zat er eerst 60 euro overheen :s Maar als je er een blox van 1000 smsjes opzet ofzo dan is dat eigenlijk onmogelijk. Merk ik nu toch wel goed. Wat voor abbo is dat dan?
haha nou ik heb ook vodafone blox onbeperkt smsen, en nog 17,50 voor bellen maar moet toch elke maand gemiddeld 50 euro afrekenen.En ik heb nog steeds mijn telefoonrekening van Oostenrijk, volgens mij wordt daarmee echt mn halve bankrekening geplunderd!
Zaterdag in de stad was trouwens mijn pinpas ingeslikt, had 'm te snel na de vorige transactie erin gestoken en toen voelde die m niet ofzo.. Dikke stress, naja had ik 'm laten blokkeren en net weer gebeld, over 10 dagen krijg ik pas een nieuwe. Dus nu moet ik 10 dagen leven met 2,30

of het lijkt door de sneeuw

Michelle__ schreef:ChantalSmook schreef:Moet je dat abonnement dan perse nemen milou? Bij vodafone zou k wel opassen, ook al is het goeiekoop, want hetis echt heel duur als je over je minuten /smsjes zit! zat er eerst 60 euro overheen :s Maar als je er een blox van 1000 smsjes opzet ofzo dan is dat eigenlijk onmogelijk. Merk ik nu toch wel goed. Wat voor abbo is dat dan?
en zoveel sms ik nou ook weer niet..[/quote]
maar ben in niets echt goed. Had het er met Chantal over dat er eigenlijk iets moet zijn waarbij je gewoon een vaste dag in de weekg aat sporten maar gewoon elke keer wat anders doet,
.
haha dat is slim! 

!

ChantalSmook schreef:Ja, ik kan 1200 bellen, en dan krijg ik ook een smsje gestuurd, maar dan krijg je hoeveel minuten je nog hebt, en dat je een blox hebt.. En op de factuur staat dat verder ook niet dusha. En myvodafone nog steed sniet aangevraagd, maja zo kan dat ook

dus wel chill.
.