Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elise_K

Re: Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:55

And again..

NIEUWE PAGINA :D

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 18:29

Danny en Angelique gaan de volgende keer ook meedoen .
Als Rhijnauwen teminste jureert?
Ik kan dan niet schrijven omdat ik mijn kids dan help met losrijden maar het lijkt me wel leuk als ze mee doen.
En toch bijna een winstpuntje voor Manon in het Z vond het wel goed gaan voor de 1e keer.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 18:31

Haha, durf je niet bij een andere jury, Sylvia?! :=

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 18:53

Whaaaa ik haat tentamenweken! Ik ben gewoon al de hele dag bezig met wiskunde en ik ben echt nog niks opgeschoten! Dit wordt sowieso mijn herkansing, ik weet het nu al.. Ik ga vanavond maar even hardlopen, ga ik mijn hoofd even leegmaken en daarna zal het wel tot 3 uur 's nachts doorwerken worden. Pfff.. ik word helemaal gek zo opgesloten in mijn kamer bah! :(

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 18:57

FenDT schreef:
Whaaaa ik haat tentamenweken! Ik ben gewoon al de hele dag bezig met wiskunde en ik ben echt nog niks opgeschoten! Dit wordt sowieso mijn herkansing, ik weet het nu al.. Ik ga vanavond maar even hardlopen, ga ik mijn hoofd even leegmaken en daarna zal het wel tot 3 uur 's nachts doorwerken worden. Pfff.. ik word helemaal gek zo opgesloten in mijn kamer bah! :(

:(:) Ik weet precies hoe je je voelt... 2 weken geleden zat ik ook zo...

Heb jij geen last dat je dan gaat SOG'gen?

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 19:04

Hier nog een met een week vol schoolexamens....wij zijn al de hele dag bezig met bio :(
En dan dinsdag de geweldige combi van 160 regels latijn en 3 scheikunde hoofdstukken.....was het maar vast 13 februari :o

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 19:05

SOG'gen?? :')

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 19:06

Jimb0o schreef:
Hier nog een met een week vol schoolexamens....wij zijn al de hele dag bezig met bio :(
En dan dinsdag de geweldige combi van 160 regels latijn en 3 scheikunde hoofdstukken.....was het maar vast 13 februari :o

:))

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 19:15

elize ik durf wel bij een ander ze rijden ook officieel bixie ergens anders. ;)
Alleen vind ik het niet nodig om mijn kids af te laten zeiken door een jury die het niets vind. :(
En deze het wel leuk vond ze een keer te zien rijden vandaar.
We hebben het nog steeds over twee kids van 8 en 9. ;)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 19:26

nickyforever schreef:
elize ik durf wel bij een ander ze rijden ook officieel bixie ergens anders. ;)
Alleen vind ik het niet nodig om mijn kids af te laten zeiken door een jury die het niets vind. :(

Jaja :) Maar in de A/B pony catogorieën wordt niet snel over afzeiken gesproken hoor ;)

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 19:26

nickyforever schreef:

En zo is dat! Iedereen doet het voor zijn/haar plezier en niet iedereen hoeft elke keer een winstpunt te halen, als er maar EERLIJK gejureerd wordt en iedereen de punten krijgt die hij/zij verdient. En de jury moet kunnen motiveren waarom hij/zij de punten heeft gegeven.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 19:27

FenDT schreef:
SOG'gen?? :')

Studie Ontwijkend Gedrag ;)

(ineens je kamer op gaan ruimen, Bokken enzo :) )

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 19:29

rhijnauwen schreef:
nickyforever schreef:

En zo is dat! Iedereen doet het voor zijn/haar plezier en niet iedereen hoeft elke keer een winstpunt te halen, als er maar EERLIJK gejureerd wordt en iedereen de punten krijgt die hij/zij verdient. En de jury moet kunnen motiveren waarom hij/zij de punten heeft gegeven.

Tuurlijk is dat waar! Als er een nieut zo'n goede proef wordt gereden, dan hoeven daar echt geen toppunten aan vast te zitten! Maar ik vind dan wel dat de punten die wél goed gingen dan wel geaccentueerd worden ;) (Bijv. ging de grote volte goed, dan daar positief commentaar bij ;) )

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 19:46

Precies! Er zitten soms jury's tussen he.. Pff..

Het gaat er toch om dat het voor iedereen leuk blijft! Als je proef niet wp-waardig is dan is dat zo. Maar ik heb bijvoorbeeld een keertje tijdens de selecties tegen een meisje gereden in de M1 en die had geloof ik echt 149 punten en bij werkelijk ELK onderdeel stond 'tegen de hand' en had ze een laag cijfer. Dan denk ik ook ja sorry hoor, maar die pony liep écht niet met zijn kop in de lucht. Dan ben je naar mijn weten gewoon iemand aan het afzeiken omdat je de pony of de ruiter niet leuk vindt. Er zit altijd wel een goed puntje ergens tussen. Je kan toch niet voor élk onderdeel en 5 of minder halen? Ook in je onderste punten lijkt me dat echt niet kunnen hoor!

Zolas Elise het zegt moet het zijn ja! Als ik een 4 heb voor iets en er staat negetief commentaar bij, prima! Maar als je dan een ander net onderdeel rijdt zet daar dan inderdaad iets positiefs bij zodat je niet een protocol met alleen maar negatief commentaar hebt!

Van SOG'gen heb ik inderdaad heel erg veel last! :') Er staat een laptop naast mijn neus met de uitwerkingen van wiskunde en dat is niet erg bevordelijk voor mijn studiegedrag....

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:10

Oeh, die uitwerkingen van wiskunde.. zooo handig, maar zooo irritant!

Ik moet zo nog de eerste periode van Wiskunde B inhalen, en dan ook nog gewoon de 3e periode bijbenen.. :/

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 21:45

Flodder kijken :D

heerlijk met een kopje thee, een glaasje water, een sigaretje, laptop op schoot, Flodder op tv, op de bank hangen........

ik hou van de zondagavond :o

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 21:51

Ik hou ook van zondag.... Maar niet als ik tentamenweek heb :')

Ik ben btw gestopt met leren. Ik heb werkelijk de hele dag op mijn kamer gezeten en ik heb denk ik 10 sommen gemaakt, niet meer. Echt heel raar en ik weet niet wat ik met mijn tijd heb gedaan. Maar ik ga morgen gewoon naar mijn toets, naam op mijn blaadje en dan heb ik een 1 zodat ik hem mag herkansen. En dan wordt dit dus mijn eerste herkansing joehoe! Ik kan nu nog wel alles gaan maken maar dan ben ik denk ik om 3 uur vannacht klaar en dan heb ik het alsnog maar 1 keer gezien, dan haal ik echt geen voldoende voor mijn toets. Dus ik heb even met pappie overlegd en die vind het allemaal prima wat ik doe als ik uiteindelijk maar gewoon voldoendes blijf staan. Het is sowieso niet echt handig om aan het begin van je tentamenweek al zo laat naar bed te gaan dat je de rest van de week niet meer normaal kan leren. Dus ik ben bij deze lekker KLAAR met leren wauw! _O-

Ik ga nu even een rondje hardlopen en daarna lekker slapen! Lig ik er ook eens vroeg in!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 22:08

soms kun je niet anders... maar het komt wel goed joh, als je de test voor je neus hebt, valt het vast mee...

M2+18.... pfff het is je wel gelukt Fenna... je bent nu 17 toch???
en je wilde vóór je 18e Z-startgerechtigd zijn...
zat er nog even over na te denken hahaha, af en toe schiet er ineens iets door mn hoofd heen...

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 22:49

Haha, je denkt aan mij :+: Haha sorry hoor ;)

Ja ben nu 17 ja. ben zelf ook echt zo ontzettend blij dat het allemaal zo is gegaan! Zo snel ook. Het is niet dat het me allemaal aan is komen waaien want ik train er ook echt hard voor omdat ik het zo graag wil! Ik had het echt nooooit gedacht als je ziet hoe Vick was toen we haar kregen. Stijgeren, stilstaan.. En elke keer als ik haar nu zie ben ik wéér trots op haar! Ben er elke dag eigenlijk zelf ook nog verbaasd over!! had dit echt nooi nooit kunnen denken toen we haar net hadden!

Ik ga nu hardlopen haha, wat een timing..

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 00:32

Zoooo, en nu ga ik mijn bed in! Heel braaf een half uur hard gelopen net. Morgen natuurlijk weer spierpijn, had ik van de week ook al :')

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 06:54

FenDT schreef:
Haha, je denkt aan mij :+: Haha sorry hoor ;)

Ja ben nu 17 ja. ben zelf ook echt zo ontzettend blij dat het allemaal zo is gegaan! Zo snel ook. Het is niet dat het me allemaal aan is komen waaien want ik train er ook echt hard voor omdat ik het zo graag wil! Ik had het echt nooooit gedacht als je ziet hoe Vick was toen we haar kregen. Stijgeren, stilstaan.. En elke keer als ik haar nu zie ben ik wéér trots op haar! Ben er elke dag eigenlijk zelf ook nog verbaasd over!! had dit echt nooi nooit kunnen denken toen we haar net hadden!

Ik ga nu hardlopen haha, wat een timing..

haha ja schattig hea?! dat ik nog even aan je denk hahaha
nee even serieus... je mag ook met recht trots zijn op Vick, maar ook op jezelf. En op je zusje natuurlijk.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 10:34

Goeiemogge :)

Arme Fenna, ;) Nu al herkansen :(:)

ERrrhhmm.. Nu zijn al die Canadezen hier op school.. En al de hele dag (jaja, al de HEEEEELE dag :') ) gaat er één ding door mijn hoofd: IK WIL OOK! :D Maar helaas :n Elise mag niet meer....

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 11:49

Heb het ook niet zo bedoelt van dan krijgen mijn kids in ieder geval goede punten. :o
Maar wel een jury die rekenig houd met de ruiter zijn/haar leeftijd. ;)
Mijn kids vallen lang niet altijd in de prijzen hoeft ook niet maar ze willen wel serieus genomen worden en weten dat ze nog niet goed genoeg zijn voor het echte werk.Dus vandaar eerst een jaar bixie waar ze een hoop van kunnen gaan leren. (hoop ik)
Gelukkig worden ze nu aan het echte werk gezet door een leuke instrutrice die ze duidelijk dingen uitlegt en waar ze een hoop ven kunnen en willen leren. +:)+

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:21

dan heb je een examen biologie en wat denk je? Je zit in een stinkend noodlokaaltje waar we net met z'n allen inpassen. Vervolgens liggen de bouwwerkzaamheden van de nieuwe sporthal op nog geen 50 meter afstand en nee bouwvakkers zetten de radio nooit zacht :P dan heeft als klap op de vuurpijl ook nog eens heel het vmbo pauze een half uur lang en wordt jouw prutlokaaltje omgeven met gillende en schreeuwende aapjes die ook lekker voor de lol op je ramen en deuren gaan bonken >;) maar nee perfecte organisatie hoor die school van mij _O-

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:22

maaaaar als deze kl*te week voorbij is :D :D :D