NIEUWE PAGINA

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FenDT schreef:Whaaaa ik haat tentamenweken! Ik ben gewoon al de hele dag bezig met wiskunde en ik ben echt nog niks opgeschoten! Dit wordt sowieso mijn herkansing, ik weet het nu al.. Ik ga vanavond maar even hardlopen, ga ik mijn hoofd even leegmaken en daarna zal het wel tot 3 uur 's nachts doorwerken worden. Pfff.. ik word helemaal gek zo opgesloten in mijn kamer bah!
nickyforever schreef:elize ik durf wel bij een ander ze rijden ook officieel bixie ergens anders.![]()
Alleen vind ik het niet nodig om mijn kids af te laten zeiken door een jury die het niets vind.![]()
En deze het wel leuk vond ze een keer te zien rijden vandaar.
We hebben het nog steeds over twee kids van 8 en 9.
nickyforever schreef:Alleen vind ik het niet nodig om mijn kids af te laten zeiken door een jury die het niets vind.![]()
rhijnauwen schreef:nickyforever schreef:Alleen vind ik het niet nodig om mijn kids af te laten zeiken door een jury die het niets vind.![]()
En zo is dat! Iedereen doet het voor zijn/haar plezier en niet iedereen hoeft elke keer een winstpunt te halen, als er maar EERLIJK gejureerd wordt en iedereen de punten krijgt die hij/zij verdient. En de jury moet kunnen motiveren waarom hij/zij de punten heeft gegeven.
FenDT schreef:Haha, je denkt aan mijHaha sorry hoor
Ja ben nu 17 ja. ben zelf ook echt zo ontzettend blij dat het allemaal zo is gegaan! Zo snel ook. Het is niet dat het me allemaal aan is komen waaien want ik train er ook echt hard voor omdat ik het zo graag wil! Ik had het echt nooooit gedacht als je ziet hoe Vick was toen we haar kregen. Stijgeren, stilstaan.. En elke keer als ik haar nu zie ben ik wéér trots op haar! Ben er elke dag eigenlijk zelf ook nog verbaasd over!! had dit echt nooi nooit kunnen denken toen we haar net hadden!
Ik ga nu hardlopen haha, wat een timing..