Ja volgens mij wel Snies, achter in het boek
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
, arm paard. Ze wilde echt de hele tijd gaan liggen, zelfs op het erf, dus ik moest helpen bij de DA.
Voer staat klaar en de gele emmer staat op het zoldertje. Die andere heb ik nog bovenop de andere emmers gezet omdat het anders helemaal nat wordt denk ik.
Heb haar maar even onder de douche gezet, mevrouw vond het echt niet eng en stond even later bijna te slapen met een lekker warm dekentje op
.
xXmaaikieXx schreef:de boeken van de orun zijn wel 2 x zo dik geworden sinds vorig jaar en een stuk meer om te leren..de meeste dingen kun je idd even lezen en dan weet je het wel, maar er zijn ook zoveel dingen die je echt goed moet leren!..
mijn zusje is nog helemaal niet begonnen de dombo! maarja ze moet t zelf weten..
er gaat echt zoveel tijd in zitten!
). xXmaaikieXx schreef:het gaat prima met winnie..ze stond net alweer naar me te hinniken! ze is helemaal wakker en druk op zoek naar eten!!
de boeken van de orun zijn wel 2 x zo dik geworden sinds vorig jaar en een stuk meer om te leren..de meeste dingen kun je idd even lezen en dan weet je het wel, maar er zijn ook zoveel dingen die je echt goed moet leren!..
mijn zusje is nog helemaal niet begonnen de dombo! maarja ze moet t zelf weten..
er gaat echt zoveel tijd in zitten!