ja ze heeft ook die prik gehad ireen .. voor der longen hij vond ze niet lekker klinken .. maar zei al gelijk dat ze al hele slechte longen heeft en het altijd benauwd klinkt .. maar toch voor de zekerheid die prik gegeven
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

arme pina spettertjuh schreef:AnitaJoeri schreef:zijn er geen draden gespannen bij de sloot?
en zijn de waterbaken wel vol?
Ja Anita er staan draadjes langs de sloot maar sommige paarden zijn een heel klein beetje onhandig zeg maar![]()
Ik weet wel wie jij bent hoor Wilma

lirote schreef:oeps ochtend dienst
heb ik morgen gaat mijn wekertje weer om 5 uur af moet er nu even niet aan denken
want dat is pas morgen
nou werk ze nog
AnitaJoeri schreef:hoi laura
leuk dat je weer op stal komt en lekker voor Kim der paardjes.
Ik kon nooit op de pc als ik aan werk was,ze waren altijd aan het controleren,maar ik klaag niet hoor haal het driedubbel in zolang ik hier woon.
Kim zou hier eens moeten komen [ met champ ].Het is hier een paradijs voor paarden.[Ook voor mensen].
nou ik ga ff lekker in de zon.Neem dagje vakantie erg he.Groetjes
lirote schreef:he aniet
jij heb nog steeds je hoby zonnen he
nou ik nog steeds niet dus nog steeds spierwit
moest van de week nog ff aan je denken zag iemand op een paard met vliegen deken met een losse singel
ben maar ff uit de auto gestapt
en haar geholpen met die singel vast te doen
weet je nog bij jou dat je je singel los had zo snel was je nog nooit gegaan met joepie