Zo, smurfen, dat ging toch ff lekker vanavond.
Heb er helemaal een vrolijk gevoel van overgehouden.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Tytje schreef:Meiden, ik had vandaag mijn eerste wedstrijd op Vallie! Zenuwen alom, meteen voor het echie, slik. Maar........ het ging goed. Het enige wat ik dacht was blijf hem rijden. Hij vond het spannend, het eerste verkenningsrondje raakte ik amper de hoefslag. Een hoop gehinnik tussendoor, maar hij heeft alles braaf gedaan. Punten zijn 183 en 191.
xan schreef:Winnitou, we kunnen wel een commendant gebruiken hoor, om ons enigszins te sturen en bijelkaar te houden.
Dus eigenlijk iemand die het gehele overzicht heeft.
Kun jij volgende week om half 8 ??

winnitou schreef:xan schreef:Winnitou, we kunnen wel een commendant gebruiken hoor, om ons enigszins te sturen en bijelkaar te houden.
Heb ik met pijn in mijn hart de kur op muziek afgezegd omdat ik zo in tijd nood e.d. zit zou ik dan wel tijd hebben om iedere keer te komen. Nee geloof het niet.
Volgend weekend zit ik het weekend in Doorwerth en weet nog niet hoe laat ik thuis kom ( en waar ik thuis kom).
Mijn ouders zijn 45 jaar getrouwd en we gaan op van die grote fietsen over een spoorrails naar Duitsland en weer terug (schijnt leuk te zijn). Heb denk ik het end in m'n bek als ik thuis kom

te paard. 
Tytje schreef:WoW...wat goed TytjeMeiden, ik had vandaag mijn eerste wedstrijd op Vallie! Zenuwen alom, meteen voor het echie, slik. Maar........ het ging goed. Het enige wat ik dacht was blijf hem rijden. Hij vond het spannend, het eerste verkenningsrondje raakte ik amper de hoefslag. Een hoop gehinnik tussendoor, maar hij heeft alles braaf gedaan. Punten zijn 183 en 191.
Tytje schreef:8 novemberWanneer is de kür op muziek?
. Nu weet hij niet dat het voor hem is en van wie hij het krijgt. Hij gaat het nu vast niet mee nemen
. xan schreef:JAAAH
Heb er helemaal een vrolijk gevoel van overgehouden.
.....wat gingen we goed he, en dat voor de eerste keer oefenen. En uiteindelijk met z'n 8en, helemaal LEUK!!!
LIQUITA schreef:Jo, ik zag een fles Port van jou voor Juul in mijn kast staan. Maar je moet er nog wel even een briefje bij doen. Nu weet hij niet dat het voor hem is en van wie hij het krijgt. Hij gaat het nu vast niet mee nemen
.
zal als ik niet vergeet ff kaartje aan hangen waneer is juul er?/?? Nicole1995 schreef:Zo hehehe,weer ff bijgelezen.We hadden van het weekend alle kinderen thuis en dan kom ik niet meer in de buurt van de pc.Die is bezet dan voor tot zondagavond![]()
Wat zielig voor Tyrone Tytje,hoop dat het nog goed komt.Erg zeg wat vast liggen in een box toch allemaal voor ellende kan veroorzaken.En smurfen goed dat jullie zo lekker gaan,ik kom zeker kijken.
Ik heb zo priveles van Erna.Nou ik ga nog ff de vaatwasser leegruimen.
Tot laters.
LIQUITA schreef:xan schreef:JAAAH
Heb er helemaal een vrolijk gevoel van overgehouden......wat gingen we goed he, en dat voor de eerste keer oefenen. En uiteindelijk met z'n 8en, helemaal LEUK!!!
winnitou schreef:xan schreef:Winnitou, we kunnen wel een commendant gebruiken hoor, om ons enigszins te sturen en bijelkaar te houden.
Heb ik met pijn in mijn hart de kur op muziek afgezegd omdat ik zo in tijd nood e.d. zit zou ik dan wel tijd hebben om iedere keer te komen. Nee geloof het niet.
Volgend weekend zit ik het weekend in Doorwerth en weet nog niet hoe laat ik thuis kom ( en waar ik thuis kom).
Mijn ouders zijn 45 jaar getrouwd en we gaan op van die grote fietsen over een spoorrails naar Duitsland en weer terug (schijnt leuk te zijn). Heb denk ik het end in m'n bek als ik thuis kom

ATE schreef:jammer win dan moeten we maar eens kijken of we een andere commedant kunnen vinden
ATE schreef:Nicole1995 schreef:Zo hehehe,weer ff bijgelezen.We hadden van het weekend alle kinderen thuis en dan kom ik niet meer in de buurt van de pc.Die is bezet dan voor tot zondagavond![]()
Wat zielig voor Tyrone Tytje,hoop dat het nog goed komt.Erg zeg wat vast liggen in een box toch allemaal voor ellende kan veroorzaken.En smurfen goed dat jullie zo lekker gaan,ik kom zeker kijken.
Ik heb zo priveles van Erna.Nou ik ga nog ff de vaatwasser leegruimen.
Tot laters.
neem je er een pc bij toch
ik heb er gelukkig genoeg de meiden hebben eigen pc
LIQUITA schreef:Tytje schreef:8 novemberWanneer is de kür op muziek?
Ik krijg me zadel vrijdag terug,de boom was gebroken.Snap er niks van hoe dat komt,maar ja dan heb ik hem in ierder geval weer.
Nicole1995 schreef:Ik krijg me zadel vrijdag terug,de boom was gebroken.Snap er niks van hoe dat komt,maar ja dan heb ik hem in ierder geval weer.
Daniellee_ schreef:LIQUITA schreef:]
ik kom jullie aanmoedigen dus goed oefenen![]()