Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Altijd als ik thuis ben plan ik dat, maar uiteindelijk heb ik nooit tijd. 
..

Woensdagavond snel naar huis, half 12 thuis. Donderdag uitslapen en 's middags dozen uitzoeken die m'n ouders hadden ingepakt met spullen van mij. 's Avonds even naar het café geweest. Vrijdag lekker uitgeslapen en 's middags sieraden wezen halen bij de moeder van een vriend voor zaterdag. 's Avonds kleding passen en daarna nog op stap geweest! Zaterdag vroeg uit bed om 8 uur aankleden en om kwart over 10 paard inspannen en de sjees klaar maken. Om 11 uur van start met 15 sjezen-koppels en elk rondje 4 ringen te steken. Tot de 14e ronde ging het goed, stond ik nog aan kop zonder een ring gemist te hebben, tjah en dan komen de bekers in de buurt en ga ik missen tot ik buiten de prijzen zit
Maar het was wel een topdag, heel gezellig! 's Avonds in het dorpshuis met z'n allen mosselen gegeten en en feestavond, daarna nog met een hele zooi op stap geweest en zondag weer om 9 uur in de auto naar Schoorl! 's Avonds op tijd naar bed uiteraard! Maar was wel weer super tof

Dat kennen we in NH helemaal niet
. Tof zeg
.. Gave beesten ook!

?
haha!!
allemaal kleren van de PC Hoofdstraat..
haha
Één van mn cavia's is dood....
) en ik een blauw been. Maar verder onwijs gelachen en heel trots op m'n paard dat ie zulke grote stukken voorop heeft gelopen

) ook nog een flink litteken zitten. Kan dus ook zijn geweest dat ze flink in het draad heeft gehangen en dus een beetje panisch is.
.