ATE schreef:Sire schreef:super dan kan je met een beetje mazzel voor de kerst zitten
nou denk niet moet toch veel in doen nieuwe keuken badkamer tuin enz enz
en op 31 december een feestje
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:Sire schreef:super dan kan je met een beetje mazzel voor de kerst zitten
Sire schreef:Nou paardenvriendinnen van me. Ik weet nu hoe het werkt dit bokken. Ik moet echt weer an het werk. enneeh mijn geschiedenis op de computer effe wissen haha. Ik zie jullie he? groetjes hinnik hinik doei
boefje LIQUITA schreef:ATE schreef:
en op 31 december een feestje
Sire schreef:eehh??????????????? Is het huis niet verkocht?????????????
Sire schreef:Doei...werk ze en tot snelNou paardenvriendinnen van me. Ik weet nu hoe het werkt dit bokken. Ik moet echt weer an het werk. enneeh mijn geschiedenis op de computer effe wissen haha. Ik zie jullie he? groetjes hinnik hinik doei
Sire schreef:hebben wij toch lekker nog twee parkeerplaatsen voor de deur. Trouwens ik moet ook voor de kerst zorgen dat er een muur is gesloopt en een keuken is geplaatst, dus we kunnen steun bij elkaar zoeken. haha
Sire schreef:Gaan we lekker met elkaar oudjaar vieren. jottum
Sire schreef:ooh wat erg is dit, ik kan niet zo goed stoppen, negrijp nu wat jullie doormaken iedere dag haha
Sire schreef:haha ate ik heb hem door
wat? heb je door
LIQUITA schreef:Wij moeten ook maar eens op zoek naar een leuk huis in het Kalf![]()
ATE schreef:Hahaha...nou dat zie ik niet zo gauw gebeuren hoor.....en dan zal je zien gaat de manege failiet zit ik op het kalf hahahahahahhahahhahahahah komt er manege op westerwatering

ATE schreef:reken wel op jullie hulp hoor