.. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.. djinnie schreef:Genoten vandaag! Het weer was prachtig, meyendel was prachtig en de paardjes waren super!!!
Ik ben overigens het hele weekend niet op stal. Mijn moeder is opgenomen in het ziekenhuis en ik ben het weekend dus in Nijmegen om mijn vader te helpen en mijn moeder te bezoeken. De nieuwjaarsrit ga ik dan ook niet halen. Het is tot kwart over twee bezoekuur in de middag en dan wil ik dus maandag nog even naar mijn moeder voor ik terugkeer naar het westen des lands... Zoekt iemand nog een stappony maandag? Moonie is available... ;)
Ik kom wel, maar dat wordt dus eind van de middag, begin van de avond...
Alvast voor jullie allemaal een geweldig uiteinde en een goed 2007
Liefs Tam

NuggT schreef:djinnie schreef:Genoten vandaag! Het weer was prachtig, meyendel was prachtig en de paardjes waren super!!!
Ik ben overigens het hele weekend niet op stal. Mijn moeder is opgenomen in het ziekenhuis en ik ben het weekend dus in Nijmegen om mijn vader te helpen en mijn moeder te bezoeken. De nieuwjaarsrit ga ik dan ook niet halen. Het is tot kwart over twee bezoekuur in de middag en dan wil ik dus maandag nog even naar mijn moeder voor ik terugkeer naar het westen des lands... Zoekt iemand nog een stappony maandag? Moonie is available... ;)
Ik kom wel, maar dat wordt dus eind van de middag, begin van de avond...
Alvast voor jullie allemaal een geweldig uiteinde en een goed 2007
Liefs Tam
Ja, ik?
Als t mag he?
Dan kan Veratje op Regina en ik (op of naast, wat is de bedoeling?) Moontje misschien nemen?
Zou k leuk vinden.
Oei, nu weet iedereen mijn geheime bergplaats, hahahahaha! Moonie is erg braaf en vindt het vast leuk om alvast wat te gaan doen op maandag... Heeft ie ook wat afleiding tot ik er ben
!

Xeen schreef:Jeeej Noesje mee!
Ik had t tegen dr gezegt
Ze had bokt niet gelezen
Leuk noes !