Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amethyst_

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 12:36

Ohja had trouwens met mn moeke dr over.. En die zei; voor de prijs die je betaald kan je dan beter al wat eerder op de dag gaan, dan kan je het er echt helemaal uit halen.. Zit wel wat in :)
Maar gezien wij afhankelijk zijn van vervoer zeg ik; Lin wat vind jij :P

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 16:37

Moet nog ff kijken...
Mijn auto is bij de garage en die zou vandaag klaar zijn, maar nu is een onderdeel niet binnen gekomen, en wordt dat pas maandag..
Dus vervoer is een groot probleem inderdaad

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 16:58

Oei da's echt balen Lin, niet alleen voor zondag maar sowieso, kan me voorstellen dat je je wagentje gewoon weer terug wil.
Het zit je niet echt mee met de auto's he?:S
En een van de andere auto's uit jullie 'wagenpark'?

@ Lotje: Ach arme kat! En ben je net over de schok heen, blijkt die nog ouder, whoops:O

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 22:18

Oh ik hoop wel Lin dat we iets kunnen regelen :) Maar als t niet kan... Jammer :) Maar we duimen dat er wat te regelen valt :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 19:10

Weet je al wat meer Lin? Heb er wel heel veel zin in, maar anders moet het maar een andere keer, want tja, we kunnen moeilijk gaan fietsen en het Hanzebad doe ik het niet voor:P

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 23:26

Gas computer is kapot.. daarom wou die ook niet meer op gas lopen..
En hij is echt maandag pas terug..
Wel irri hoor steeds auto lenen.. vooral omdat die mensen niet voor niets een auto hebben en m zelf ook wel eens willen gebruiken :P

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 23:35

Ik moet sowieso om 11 uur lesgeven... en wil me paardjes doen.. kan k niet stil zetten..
Dus hele dag gaat m niet worden.
Rond een uur of 4 weg ofzo?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 11:55

Had je al n smsje gestuurd, maar is prima:)
Welke paardjes rij je nu nog allemaal dan? Rij je de pony ook nog bij of niet?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 13:10

Heb ff filmpje bekeken van t zwembad, heb dr nu nog meer zin in.
Ik kijk vooral uit naar het pierenbadje en die leuke badmeester:D
En komt die zon automatisch tevoorschijn als je naar het buitenbad gaat?:P

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 19:08

Klinkt leuk dames, veel plezier daar!

Vandaag op CH gweest en godsiedorie weer geen winstpunt. Naja, gewoon doorzetten!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 20:09

Heey dames,

Nog wezen zwemmen? En Jo kwam die zon bij jullie automatisch tevoorschijn? Want dan wil ik ook naar cp!! En was die o zo leuke badmeester bij het pierenbadje?? hahaha

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 09:16

Helaas geen zon gezien, maar het was wel ontzettend gaaf en gezellig:D Heb wel blauwe knieen maar dat boeit niet. De oh zo leuke badmeester was denk ik vrij, want ik heb hem niet gezien...hihi:P

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 10:06

Goed zo dat jullie veel plezier hebben gehad!! Enne wat die badmeester betreft die kan ook wel eens op bokt zitten en gelezen hebben dat jullie kwamen en heeft zich hoogstwaarschijnlijk direct accuut ziek gemeld met mg.. :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 10:18

Dan had die JUIST moeten werken;)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 11:21

Volgens mij hebben jullie het gezellig gehad!

Zit thuis met griep, gisteren flauwgevallen nadat ik in bad was geweest, friekking weird is dat. Ik was niet lekker en ben op het toilet gaan zitten, want kon niet blijven staan. Toen ik bijkwam lag ik languit op de grond naast het toilet, voeten bij het bad. Aangezien de grond nog kletsnat was was ik zelf ook weer van top tot teen nat. De bovenkant van het toiletreservoir lag er op een haar na af, daar heb ik me dan denk ik aan proberen vast te houden ofzo. Maargoed dat die er niet afgemieterd is, als die op mn hasses was gekomen... brrr. Naja, papsie heb hem er weer netjes opgekregen en daarna veel geslapen.

Kan me gewoon niet herinneren en me er geen voorstelling van maken hoe zittend vanaf het toilet al languit liggend op de grond ben gekomen, ik weet er echt geen drol meer van af.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 11:32

Ai da's naar zeg! Hopelijk voel je je snel weer beter...
Ik heb dat 2 keer gehad bij vriendlief onder de douche, zo vreemd idd. Nu hebben zij een erg krappe douchecabine, dus het kan best zijn dat ik dat niet zo tof vond ofzo. Anyway, voor ik het wist kreeg ik ijskoude douche op mijn kop van vriendlief, echt niet tof:S En de tweede keer viel ik achterover met mn hoofd op het toilet, waarna ik weer rechtop probeerde te zitten, maar doordat ik geen kracht had om weer rechtop te zitten, viel ik telkens weer met mn hoofd tegen het toilet aan.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 13:03

Gatsie! Dat is naar zeg! Dus jij hebt ook wel eens iets soortgelijks mee gemaakt.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 13:20

Ik ook wel vaker... Niks zo eng als flauwvallen, bah..

Weet nog dat ik héél misselijk wakker werd.... nou ik naar beneden.... mn pa zegt; je bent hartstikke wit, ga maar even zitten krijg je wat drinken... En toen lag ik ineens op de grond :Y) Maar mn pa dacht toen dat ik dood ging :roll: Want was helemaal slap en heb blijkbaar aantal seconden helemaal niet geademt :\ Magoed, op wat builen na enzo niks aan over gehouden...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 14:53

Ja da's echt eng idd. Je weet gewoon niet wat er gebeurt. Maar ook eng als je er idd bij staat. Paul wist ook echt niet wat die moest, dus die had als eerste ingeving de ijskoude douche op me gezet. Achteraf was ik allang blij dat die zn ouders er niet had bijgehaald hihihi...

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 15:41

Ja bah.. flauwvallen!! Ik ben 1 keer bij ons op het dressoir gekletterd.. had flink gekneusde ribben nadien :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 17:13

AUWWW Da's ook niet tof...

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 17:51

Tjeempie dat doet ook zeer!

Ik had wel het vermoeden dat ik nokkie ging, want mn oren suizden, ik zag allemaal lichtflitsjes voor mn ogen, m'n hart ging tekeer, m'n hoofd bonkte als een gek ik werd misselijk en slap. Ik dacht alleen: het valt wel mee. Dus op de plee pot gaan zitten en toen werd ik languit gestrekt op de grond wakker. echt totaal gestrekt. Maar hoe ik daar dan ben gekomen: I DONT KNOW!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 18:03

Tja dat gaat dan zo snel. Idd dat oorsuizen ken ik wel ja. Vaak is het wel zo dat zodra je dat gevoel krijgt, je het beste een zachte landingsplek kan vinden en maar hopen dat je niet te pijnlijk neerkomt. Nu herken ik gelukkig wel wanneer ik het heb, niet dat dat zo vaak is hoor;) Maar toch, ik weet nog wel dat ik die tweede keer tegen Paul zei dat ik als de donder op bed moest liggen, maar toen was het al te laat:P
Maar hoe gaat het nu dan met je? Voel je je alweer ietsje beter?

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 18:06

Ik heb me vandaag ziek gemeld voor stage en voor morgen ziekgemeld voor school. De trap oplopen geeft al de nodige ademnood. Nougoed, hoop woensdag weer aan de bak te kunnen, want ik Pukkie wel weer graag doen!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 18:28

Jeetje wat een drama zeg..Doe je kalm aan??? Denk aan jezelf he want Pukkie komt wel weer!!