Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mAnDyXX schreef:Anneke deze dag is voor ons gewoon een overlijdings dag echt zo balen van je katten!! Hopen dat het met gijs beter wordt!! Hetzelfde geld voor Dorus
_Anneke_ schreef:mAnDyXX schreef:Anneke deze dag is voor ons gewoon een overlijdings dag echt zo balen van je katten!! Hopen dat het met gijs beter wordt!! Hetzelfde geld voor Dorus
dorus komt er waarschijnlijk we bovenop. maar gijs helaas niet
Georgette schreef:Ze heet nu Roxy
Wel een stoere naam voor een katje! Waarom woont ze eigenlijk niet bij jou thuis?
Ik heb net een nieuwe witte, het lijkt me zo raar om straks bij de proefjes een dekje met "manege Nieuw Hagenauwe" erop te hebben!
heb nog geen cadeautje gekocht maar ga morgen na school ff een varkensoor halen ofzo!

leuk filmpje, ik heb er ook nog een van tijdje terug, van springen met nivoletta
ik zal eens zoeken

ik wilde haar er nog overheen sturen, maar net op het moment dat ik 't niet verwachtte, sprong ze toch 

LieZ_Horses schreef:Ik viel er vrij in het begin af en ben daarna meteen door gegaan had alleen wel last van me arm.

Nivo maakt idd een heel raar bochtje ja..