Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Shenavallie schreef:Oh ja, afgelopen vrijdag dacht ik dat Jeroen de stal in kwam lopen. Ik wist toen nog niet hoe hij eruit ziet, dus ik loop diegene al groetend voorbij..... is het mijn veearts

l0rdJ schreef:Ik heb het niet gezien, wat was er gebeurt?
Zie hier, pallieter zijn mooie lange en gele staart, moet van de zomer maar weer wassen denk ik![]()
l0rdJ schreef:Haha wie weet helpt het![]()
Vorig jaar werd hij ook weer wit,
zal me vast nu weer lukken
Arme LordJ succes met poetsen
!
.....11 februari toch? Shenavallie schreef:@Lordj: tip van de Spaanse rijschool: maak houtskool fijn en maak er met water een papje van. Goed alles wat wit is insmeren en op laten drogen. Als het goed droog is, dan afborstelen et voila votre cheval est blanc!

meelen schreef:ATENTIE ATENTIE ATENTIE
http://www.telegraaf.nl/binnenland/5784 ... html?p=1,1
als het maar bij Veldt weg blijft.
Shenavallie schreef:@Lordj: tip van de Spaanse rijschool: maak houtskool fijn en maak er met water een papje van. Goed alles wat wit is insmeren en op laten drogen. Als het goed droog is, dan afborstelen et voila votre cheval est blanc!
!

.[/quote]
meelen schreef:LIQUITA schreef:Ik rij zelf ook altijd zonder cap, dus ik moet er ook aan geloven. Alhoewel ik hem de laatste tijd wel op heb tijdens de les. Het is gewoon een kwestie van wennen.................................hoop ik![]()
.
Ik heb je vanavond voor het eerst met cap op zien rijden.
Meid....jou staat ook ALLES![]()
, moet je me haar zien, als ik die cap afzet
, echt geen pannetje.
!!!!!