manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 13:18

Super Kim!! Fijn dat alles goed is Lachen Lijkt me ook erg speciaal dat gevoel! Op naar het klussen in de babykamer Knipoog

Fijn dat je les leuk was Anne, dus een goede nieuwe instructrice!
Als je nog films/boeken/wat dan ook moet lenen Bianz om de tijd een beetje door te komen moet je t zeggen he, kom ik t ff brengen Lachen

En gister dus de pech dat ik moest werken (op kantoor, dus geen zon gezien Clown ) Maar nu geluk dat ik alweer klaar ben, en nu dus lekker van de zon kan genieten Cool Laatste dagje geoof ik, morgen zou t minder worden helaas!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 15:38

Citaat:
Kims schreef:
Mijn termijn werd ook berekend en er kwam 31 augustus uit.

Dan is Chris jarig hahahaha......

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 19:55

Leuk hoor kims!
Ik heb ook al mn echo's nog, allemaal in Daniël zn plakboek geplakt.
Tis zo bijzonder en mooi om te zien, en nog leuker als je hem/haar straks gaat voelen.
Als ik zondags in de kerk zat en het orgel ging spelen dan begon ie altijd te bewegen.
Was zo komisch.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-08 20:27

Ah, lijkt me ook echt gaaf Kim! en ook enorm bijzonder!
Zowiezo t feit dat je met zo'n echo in je buik kan kijken en dat je dan kan zien dat er gewoon een klein mensje in zit, maar het zelf voelen lijkt me ook echt bijzonder.
En fijn dat alles goed is voor zover ze t nu kunnen zien, heel fijn Lachen

Hè jammer dat je gister kantoor werk had Thirz. Vandaag nog wel van t weer kunnen genieten?

Hee en Mariek, had jij nog iemand te pakken gekregen voor de voeten van je paard?

Vandaag eerste dagje Minor-les gehad. Klinkt leuk! Haha! En ga er volgens mij ook enorm veel van leren, dus das mooi!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 20:00

Fijn dat je minor bevalt Anne Lachen Het biedt je wel een goede opstap naar je eventuele latere baan! En ze zullen je waarschijnlijk ook sneller aannemen op een mytylschool aangezien je minor hierop een verdieping is. Fijn dat ze de minor toch al in jouw jaar deden!

@ Bianz: hoe is de operatie gegaan? een beetje meegevallen hoop ik. In ieder geval beterschap! Ach gut

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 11:51

Ja, ben ook echt blij met de minor Ja
*net als de 52 andere studenten ergo en logo Tong uitsteken Vond t nog best druk toen ik die lijst zag! 24 ergo's van de 60...

Hee trouwens Cis en Thirz: Als we over 2 weken naar Lisiduna willen, moeten we misschien toch binnenkort een keertje bellen? En even zien hoe we t met t vervoer doen en welke tijd enz.. En natuurlijk welke paarden Tong uitsteken Geen idee hoe druk het dan in de vakantie is met andere vakantiegangers uit t midden/noorden, Belgie en Duitsland nl Lachen

En hoe is t met Bianz na een nachtje slapen? Valt t nog steeds wel mee? Beterschap nog!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:16

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:44

Het je guestbook gesigneerd Knipoog
Je echo foto's zijn echt gaaaaaf!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:58

Hoi!
Helaas zijn mijn drugs nu uitgewerkt Lachen Gisteren na de operatie kreeg ik een enorme zooi in mijn infuus wat me helemaal hyper maakte; mijn ouders zeiden al dat ik een beetje te druk en enthousiast was haha. Kon vannacht bv ook niet slapen; was klaarwakker! De pijn is nu ook wel meer, maar heb sterke pijnstillers mee gekregen, dus het is te doen. Verder loop ik fijn rond op mijn krukken Lachen De wereld ziet er nu dus iets realistischer uit dan gisteren haha!
Erg leuk Kims, dat je nu op de echo ff een kijkje in je buik hebt kunnen nemen! Vind de foto's idd ook duidelijk, zeker met jouw uitleg er bij, is het goed te begrijpen Haha! Eind augustus is een mooie datum!
Verder met iedereen alles ok? Lekker gereden allemaal?
Ga nu weer eens op de bank zitten; lang met mijn been naar beneden zitten is nog geen succes.
Tot later!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 19:19

Fijn dat je minor zo leuk is Anne, dan heb je in ieder geval zin om naar school te gaan Knipoog
Heel mooi die echo-foto's, je ziet inderdaad alles goed joh, superlief zo'n klein mensje! En leuk dat je al lekker inkopen doet Lachen
Haha, Bianz helemaal high van de drugs, zoals ik al zei: die moeten we echt voor het stappen bewaren Clown Maar goed dat je sterke pijnstillers heb, zoveel stilzitten is zonder pijn al vervelend genoeg!

Konden jullie nog wat zien door de dichte mist Wow! Ik vond t maar koud vandaag!!
En lisiduna gaat m voor mij de 29e ook niet worden; er is dan afscheid van iemand op mn werk, dus daar wil ik graag bij zijn. Dus jullie moeten maar zonder mij gaan, heb ten slotte altijd Nous nog om een strandritje mee te maken Vork

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 19:33

Heej Bianz,

Wat fijn dat het allemaal al beter gaat!
Jammer van de pijn!
Veel sterkte en ik hoop hoop dat je snel weer op de been bent!!! Ach gut

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 19:34

o ja kims mooie echo's hoor!
Krijg zelf al weer kriebels....
Maar wacht er toch nog maar even mee!!!

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 20:47

wooh jullie bak is wel klein zeg Bloos! ik dacht het wel mee viel, haha
ik was even wezen kijken vandaag, ziet er heel gezellig uit Ja
ben erg benieuwd naar mijn les vrijdag!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 22:21

haha, dat zei ik toch Clown De bak is klein, en als je er in gaat rijden valt dat nog net ff wat meer tegen Vork
Maar leuk dat je t wel gezellig vond Ja En suc6 en plezier in de les vrijdag! Haha! Niet vergeten je verslag te doen hè, ben benieuwd!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 22:53

Gelukkig dat de operatie mee viel Bianz! Hopen dat je snel hersteld want met krukken lopen is natuurlijk helemaal niets...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 09:59

Tis rustig hier, gewoon 1 dag niets gepost, kan niet he Knipoog

Volgende week ga ik Nous pesten door dr in de trailer te zetten; we gaan met een aantal paarden van stal naar de bruiloft van iemand van stal. Wel heel leuk Lachen En goede training voor Nous, ben benieuwd hoe ze t vind!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 11:43

Leuk thirz!!!
Hoe gaat het met nous dr been?
Gaat het rijden ook al weer goed?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 11:53

@ Bianz: gelukkig heb je goede pijnstillers, kan je toch een beetje je ding doen. Ik duim voor een snel herstel! En gaat onze afspraak voor het huifbed nog door? Huilen van het lachen

Bedankt voor de leuke reacties op mn echo's Haha! *trots*

Gisteren ben ik naar de 9 maanden beurs gegaan met Joos (17 weken zwangere vriendin). Het was echt ontzettend gaaf, maar supervermoeiend. Je kon van alles gratis krijgen (zure bommen!! Knipoog , luiers, zalfjes etc). Daarna zijn we nog over de huishoudbeurs gegaan. Wat een massa mensen zeg Bloos! niet normaal! Er waren 11 zalen, iedere zaal ter grootte van de zeelandhallen ongeveer. Onmogelijk om alles op 1 dag te bezoeken. We zijn de ouwelullenstands maar voorbij gelopen Haha!
1 tip voor als je nog een keer gaat: koop geen eten, en ga rond een uur of 5 naar de culinairhal! Bij iedere stand kreeg je wel voedsel, niet normaal. Gratis bakje friet, boerenkool stamppot, worst, toetjes, koekjes, chipjes, drinken, chocola. Je kan het zo gek niet bedenken. Volgend jaar gaan we weer, maar dan nemen we de kinderwagen mee (zonder kind Knipoog ) en laden die helemaal vol met zooi haha!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 12:25

Hoi!
Echt superleuk joh, met de paarden naar de bruiloft van Nienke en Hein; is ook meteen een afscheid dan! Zou ook graag meewillen; misschien kunnen we voor dan alvast een huifbed-date doen Kims?? Haha!
Whaha je kunt je dus helemaal misselijk eten daar Kims Knipoog Haha flauw... Maar klinkt tof zo'n beurs en zeker ook leuk dat je met een zwangere vriendin kunt gaan, maakt het extra leuk!
Anne heeft dus ook nog ff op Jade gereden! Helaas geen foto's omdat de camera leeg was, da's wel weer erg jammer!
Haha Nel krijgt al kriebels van de echo's: kunnen we de 2e al verwachten? Bij Daniël waren we tenslotte ook ineens verrast Lachen Cis, leef je nog? Je was zo actief aan het bokken vorige week Knipoog
Vanmiddag ga ik voor het eerst weer eens naar buiten; even een stukje krukken in het mooie weer. Gijs vermaakt zich ook prima op zijn logeeradres hier; ligt heerlijk in het zonnetje buiten te slapen.
Doeidoei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-08 15:19

hihi, Kims heeft het dus naar der zin gehad op de beurs Haha! Lijkt me dan ook echt wel gaaf om samen met je goede vriendin zwanger te zijn! Nog leuke zwangere uitjes samen, daarna samen met de kids uitjes Ja
Ow whaha, Bianz ROFL Ja, speciaal voor de zwangere vrouwen die niet misselijk waren: daar kun je de schade inhalen Vork

Ja.. vandaag schijnt wel de zon... *grrmmbl* Nouja we doen de fotosessie gewoon nog een keer over mét zon, mét volle batterij én met iets meer uitleg over de camera Tong uitsteken (En iets warmer weer voor mijn vingers Schijnheilig ) We willen dan wel scherpe, niet zo overbelichte stal foto's natuurlijk Clown
Wel lekker naar buiten geweest Bianz? Genoten? Vond het nog best koud op de fiets Nagelbijten / Gniffelen In de trein in t zonnetje was t wel heerlijk Ja

Ja, ik ben ook wel benieuwd hoe ze dat doet Thirz vrijdag Ja Zowiezo hopen op mooi en droog weer dan!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 18:05

Ciska is toch tot zondag weg? Daarom post ze nu niets...
Vanmiddag op Sharon gereden, ze was nog steeds best hyper, maar liep wel fijn. Morgen weer wedstrijd Haha!
Daarna nog even benen en staart gewassen voor morgen, ze ziet er weer helemaal netjes uit nu...

Fijn hoor Bianca even lekker buiten lopen...

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 19:52

O, echt zo stom!
Heb ik de hele week uitgekeken naar vandaag, ben ik uitgerekend vandaag gewoon ziek!! Boos!
Echt balen, hopelijk ben ik de volgende keer niet ziek en kan ik gewoon een proefles komen rijden.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-08 19:58

Ow hè balen Michelle... Jammer hoor. Maar de manege loopt niet weg Lachen Wel jammer.. moet je er nog een hele week naar uitkijken Scheve mond

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 20:21

Hoi hoi,

haha nee hoor bianz voorlopig even geen 2de. Tong uitsteken
Daniël is erg lief, maar als ik straks 2 kleine lieve kindjes met af en toe een flinke driftbui heb, dan wordt ik gek...
Ik geniet de eerste jaartjes even van Daniël. Haha!

Lekker dat je buiten bent geweest, ik ben heel de dag binnen geweest, was heel de week ziek, dus Gerlien rijdt voice ook al heel de week. Verdrietig
Morgen dus ook, dus denk dat ik morgen een wandelingetje langs de braamhof maak.

Hoelaat gaan jullie rijden?
Mariekje???
Misschien kan ik je nog even lesgeven...?! Knipoog

Succes Bar, morgen met je wedstrijd!
Waar heb je wedstrijd?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 21:42

voicenel schreef:
Leuk thirz!!!
Hoe gaat het met nous dr been?
Gaat het rijden ook al weer goed?

Ja, wil wel weer eens een lesje Nel Knipoog Kan ik gelijk zien of we een les van Carolien weer aankunnen! Vervelend dat je ziekjes was, snel opknappen! We zouden morgen buitenritje doen, maar je mag altijd gezellie langskomen hoor.
Fijn dat je ff naar buiten kon Bianz, ff een frisse neus. En voor Gijs ist gewoon 1 grote vakantie!
En hoe stom stom dat mn batterij leeg was Gestoord Maargoed, doen we andere x overnieuw met zon en iets meer warmte Clown
Die beurzen klinken leuk Kims, je hebt goed ingeslagen volgens mij Haha!
Succes op wedstrijd Bar!