Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kim345 schreef:Wie niet waagt wie niet wint.
Maar als jij geen springruiter bent willen ze je dan wel hebben opeen springstal in amerika? Gewoon een vraagje hoor datvroegik me af. Want willen ze niet mensen die hun paarden opleiden ipv de paarden de ruiter?
kim345 schreef:Misschien wel verstandig linn! Straks verwachten ze een heel ander niveau en dat zou wel heel vervelend zijn...
Joehoee ik ga dit jaar 2x op wintersport! over 3 weken met school, ga ik voor het eerst snowboarden ik ben heel benieuwd!
En nog een keer met mijn ouders, dan ga ik waarschijnlijk skieen, o en peter gaat dan ook mee!!!
_Lucy schreef:super leuk dat hij mee gaat!
is hij een beetje goedgekeurd door je ouders?
_Linn_ schreef:kim345 schreef:Misschien wel verstandig linn! Straks verwachten ze een heel ander niveau en dat zou wel heel vervelend zijn...
Joehoee ik ga dit jaar 2x op wintersport! over 3 weken met school, ga ik voor het eerst snowboarden ik ben heel benieuwd!
En nog een keer met mijn ouders, dan ga ik waarschijnlijk skieen, o en peter gaat dan ook mee!!!
Ze zeggen vanzelf of ze het wel of niet goed genoeg vinden. Maarja eerst maar eens dat filmpje maken.