Tytje schreef:xan schreef:Hi Tytje, Rij je vanavond ook nog mee ???
Hé Xan, ja ik ga om 19.00 springen met Val!!!!!!!!!!! Leuk, ik ga nu eten. Je hoort het wel.
leuk!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
winnitou schreef:ben met 10 dingen tegelijkertijd bezig. Op schieten want om 19.30 wordt Rowan weer gebracht en dan wil ik wel klaar zijn met de meeste dingen, hebben we nog even tijd samen voordat bed hem roept. Morgen vroeg weer voetballen dus optijd naar bed (Rowan dan)
winnitou schreef:ben met 10 dingen tegelijkertijd bezig. Op schieten want om 19.30 wordt Rowan weer gebracht en dan wil ik wel klaar zijn met de meeste dingen, hebben we nog even tijd samen voordat bed hem roept. Morgen vroeg weer voetballen dus optijd naar bed (Rowan dan)
_sandra schreef:winnitou schreef:ben met 10 dingen tegelijkertijd bezig. Op schieten want om 19.30 wordt Rowan weer gebracht en dan wil ik wel klaar zijn met de meeste dingen, hebben we nog even tijd samen voordat bed hem roept. Morgen vroeg weer voetballen dus optijd naar bed (Rowan dan)
Mijn Roan moet ook vroeg , om negen uur verzamelen . Gelukkig is mijn vader grootste fan van ro zijn team! Dus ik kan lekker blijven liggen!

xan schreef:Lekker hoor Mntj.
Op zaterdag kun je toch nooit zoveel doen.
Heb gehoord dat Baloe het niet gehaald heeft.
Ik ging gister toch laat weg, heb toen nog even gekeken in zijn stal
(iets wat ik nooit eerder deed) toen lag hij wel, maar met zijn hoofd
gewoon omhoog. Begreep dat hij met voeren er ook nog was, en ook
toen Bonita weg ging. Maar Bonita was haar tas vergeten (althans zo
hoorde ik het) en ging terug en toen lag ie dood in zijn box.
Zielig voor hem, maar wellicht ook een opluchting voor de pony.
winnitou schreef:We gaan zo naar Alkmaar bij de training van AZ kijken en daarna door naar de ijbaan in Hoorn voor Rowan zijn schaatsles... ja de dag is weer gevuld. Rowan gaat vanavond naar zijn vader en dan heb ik een avondje voor mijzelf... weet alleen nog niet wat ik ga doen....
xan schreef:Lekker hoor Mntj.
Shenavallie schreef:xan schreef:Lekker hoor Mntj.
Was Baloe van Bonita of zorgde zij er gewoon voor?
Shenavallie schreef:winnitou schreef:We gaan zo naar Alkmaar bij de training van AZ kijken en daarna door naar de ijbaan in Hoorn voor Rowan zijn schaatsles... ja de dag is weer gevuld. Rowan gaat vanavond naar zijn vader en dan heb ik een avondje voor mijzelf... weet alleen nog niet wat ik ga doen....
Afgelopen weekend heeft Wesley ook voor het eerst geschaatst, maar dan in Alkmaar. Hij had nog nooit met schaatsen op het ijs gestaan, dus hij begon met zo'n rekje. Na een uurtje, waarbij hij - heel lief - door een vriendje werd geholpen, schaatste hij helemaal los! Geen idee tot wanneer de ijsbanen open blijven, maar het was wel leuk genoeg om het nog een keer te doen!