Haha vandaar. Ik heb mijn photobucket ook formaat nog iets groter gezet naar 1024 x nog wat. Ik vind dat altijd wel makkelijk uploaden. En idd voor echt de originele bestanden gebruik ik vaak dropbox of wetransfer. Gelukkig wil je de arw niet, die zijn nog 2,5 x zo groot als de jpg.
Saskia89
Geplaatst: 05-08-13 18:45
Haha hoorde een kar voorbij gaan zondag, dus ik dacht 'wie weet' Maar het was dus jullie concurrentie!
Ik ga straks bootcampen! Ben heel benieuwd en hoop dat ik morgen nog kan lopen (heb nog een dagdienst op werk). Als jullie niets meer van me vernemen ben ik ingestort ergens in de buurt van duindamseslag, haha!
lekker die honden, Sas, wat is er dit keer aan de hand? Je moet die 2 vertellen dat ze gezond moeten blijven. En suc6, Milou met je bootcamp, ik hoop ook dat je nog kan wandelen.
Viel mee hoor! Inenting, naar een wondje op zijn poot laten kijken en nog een keer naar z'n anaalklieren. Daar heeft hij wel vaker last van. Maar het moet weer allemaal goed zijn. Ik zei al, het komende jaar gaan we niet meer jongens
Saskia89
Geplaatst: 05-08-13 21:54
antoinetje schreef:
Bootcampen?? Ik weet ook nog wel een plekje waar je mag komen bootcampen
Beetje door het zand rollen in jullie woonkamer zeker Hoe gaat het? Zit het dak er nog steeds op?
Nou, ik leef nog! Pittig man, maar wel leuk! Was wel zo ongeveer overal de slechtste in, haha! Nu even afwachten hoe ik er morgen over denk.....hoop dat ik mijn bed nog uit kan komen! Kwam Wil nog tegen met een klein groepje.....die vroeg of ik morgen wel kwam paardrijden, haha!
Hoe vordert het met het huis Antoinette? Nog meer moeten slopen of kan je nu her en der weer aan opbouwen beginnen?
De eerste muur staat weer en het dak zit er nog op. Er zit nog wel een paar maandjes werk in maar het slopen is nu wel voor het grootste gedeelte gedaan.
Valt gelukkig mee, Sas, gelukkig nu maar kleine dingetjes.
Ik ben benieuwd, Milou, hoe jij je morgen voelt. Die lach van gisteren is nu vast van je gezicht En morgen weer paardrijden, dan kan je je spieren weer een beetje loshouden of maken.
Antoinette, je blijft nog droog dus binnen met het dak er nog op en ook alweer een muur die staat, begin is er dus.
En Milou, ik heb je vriendje nog gezien, Adje moest vanochtend weer aan het werk. Aad had een groepje kinderen mee, zag het wel heel lief uit. Ik kon Adje, Ragna en Vamos herkennen. Mazzel heeft zich vandaag weer goed gedragen, duin was wel zwaar, maar we zijn op het strand gekomen. Het was een mooi strand, lekker breed en hard. Op een stukje was er zandbank, die wat hoger was, waar de golven tegen aansloegen. Mazzel sprong in een keer de lucht in met 4 benen van schrik van de golf. Daarna hem maar vertelt dat hij gewoon veilig door kon lopen, al bleef het wel spannend. En terug dacht ik, laat ik weer een keer lange lus bos doen, is beter te doen dan duin. Daar kwam ik Aad tegen. En daarna met lang teugeltje duin door gereden en in stap zonder handjes. Ik wilde Mazzel voorbereiden om te draven nog met losse handen en toen reageerde hij ineens erg goed en we vlogen weg. Op de weg nog wat automobilisten die bang zijn dat de berm bijt... al denk ik dat paarden benen meer problemen geven. Maar we zijn weer heel op stal gekomen en Mazzel maar weer gedoucht.
De lach van zondag had ik inderdaad maandag niet meer echt op mijn gezicht, haha! Gister viel de spierpijn wel mee....vandaag had ik echter de grootste moeite om op te staan!
Gister wel op vriendinnetje Ushi mogen rijden! Was heerlijk weer en een prachtige avond!
Nu er ff tussenuit met mijn moeder op de Veluwe!
Saskia89
Geplaatst: 07-08-13 21:39
Lekker Milou! Veel plezier!
En een fijn ritje dus op Ushi.
Mijn dagje vrij was heerlijk. Niks bijzonders gedaan, naar toch! Alleen een beetje jammer dat ik vergeten was de wekker uit te zetten, was ik nog om 07.00 wakker
Balen antoinet! Hopelijk gaat het nu alleen nog maar goede kant op!
De dierenarts vind je nu zeker wel weer aardig sas . Hopelijk zie je m het komende jaar idd niet meer!
Wendy&Milou, leuke foto's! Wil ook nog is leren mennen!
Kroatië was echt een mooi land! En heerlijk weer gehad! Het kamperen is me ook alles meegevallen, gaan volgend jaar waarschijnlijk weer . Dan wel met eigen auto, hebben we wat meer vrijheid . Dan gaan we echt dingen bekijken, nu vooral een relax vakantie gehad.....
Horsefreak
Geplaatst: 07-08-13 22:44
Lekker gereden zo te lezen Milou en gelukkig nog mooi weer. Het weer vandaag was niet veel. Veel plezier op de veluwe, ook een erg mooi gebied om te rijden! Zou daar graag nog eens over de brede zandpaden rijden met Mazzel en de kar.
Handig, Sas! Dus morgen wel je wekker uitzetten.
Gelukkig is het k(r)amperen je meegevallen, Es. Al moet ik zeggen dat ik met kamperen toch graag wel mooi weer wil. En wel fijn om inderdaad wat te kunnen zien van de omgeving, als je dan toch zo'n end gaat rijden, wil ik er ook wel wat zien (buiten zwembad/strand/camping). Kroatie lijkt me ook erg mooi land. Relaxen is op zich ook wel fijn, maar moet combi zijn. Ik vond het dit jaar wel prima, 's ochtends wat kijken en 's middags lekker in zwembad en relaxen. En als je wilt mennen, dan ben je welkom bij Mazzel. En ik ben ook wel heel benieuwd hoe jou pony het voor de kar zou doen.
Saskia89
Geplaatst: 07-08-13 22:52
Nee, morgen moet de wekker aan hoor! Anders kom ik gegarandeerd te laat op mijn werk
Alleen maar liggen lijkt me niet echt leuk als vakantie idd. Beetje saai! Ook wel leuk om erop uit te kunnen Maar Kroatië lijkt mij inderdaad ook een erg mooi land.
Perla is bevallen!!!!! Ze heeft nu een mooi bont (meer wit dan bont) merrieveulentje naast zich lopen! Morgen ga ik er met mams langs als we terugkomen van de Veluwe!
Gaaf en heeft ze gewacht tot jij weg was? Jammer dat je niet bij kon zijn. Dus nu maar genieten van 2 ijslander dames! Ik ben benieuwd naar foto's (en filmpjes).
Maar 1 dagje vrij, Sas? Heb jij nog ergens vakantie?
Morgen (of maandagochtend op tijd) nog iemand die zich verveelt en graag mee wil met mennen? Bijrijdster kan morgen toch niet mee. En anders gaan we lekker rijden.