Met de bestelling van aankomende week ook maar vast de mix emmer met gedroogd spul voor Levi meebesteld :d ben benieuwd...zit van alles in van druivensuikerstaafjes tot runderoren en pensstaafjes lekker ahah
Lijkt me ook erg moeilijk. Maar hoe beoordelen ze dat examen dan? Neem aan dat je gewoon proefje moest jureren? Duurt trouwens best wel lang voor je uitslag krijgt. Nog twee weken in spanning zitten. Maar positief blijven denken, bij je theorie was je er ook niet zeker van dat je het zou halen en dat is je ook gelukt.
ben vandaag trouwens nog bij je in de buurt geweest! heerlijk een subway broodje gegeten vanmiddaaaag.. wat zijn die dingen toch vervelend lekker altijd he
nou he. daarom ga ik er maar niet te vaak heen. hoe ging jou examen aman? ga je vanavond nog naar stal of moet je werken? t was wel weer koud op de scooter vanochtend. en zometeen mag ik weer en ik heb nu al koude handen.
ik heb geen idee.. heb wel de 2 laten zakken die volgens de commissie eigenlijk ook hadden moeten zakken.. maar zat er nog wel wat puntjes naast.. dus nog even afwachten
maarre joyce.. denk dat jij er wel voor gemaakt bent! je doet al jaren schrijven en vind het hartstikke leuk.. enthousiasme is een van de belangrijkste onderdelen denk ik
ik kom vanavond misschien nog wel ff.. moet tot 9 uur werken.. maar heb ietsen er nog maar 1 x uitgehad.. dus misschien dat ik nog f doorrijd om hem er nog een keertje uit te halen..
het is zeker koud.. heb alleen nog maar een paar goedkope handschoentjes.. misschien dat ik toch maar s wat beters moet gaan zoeken