Ik kan ook niet wachten

Nog een weekje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hitime schreef:Wij hebben ook in de auto geslapen hoor.
We hadden ongeveer tot een uur of 4 ge-weerwolfd, en toen ben ik gaan slapen maar er gingen ook mensen tot 6 uur of zelfs tot half 9 in de gang liggen slapen? Ik iig niet.
.
goeie tijden haha<3 
iig niet op deze!
)
we hebben wat afgelachen met Ramon en Jo echt een stel apart
!
LadyGrace schreef:ey, zijn er ook nog meer in mijn week, die hun eigen paard mee nemen?? ben ik wel benieuwd naar![]()
en ik had ook nog een paar vraagjes..
Je moet eigen voer mee nemen.. maar staan ze dan als je niet rijd in boxen of op de wei.. want in de zomer heeft mijn paard opzich ook wel genoeg aan gras en hooi.. aan gezien hij al lekker dik is![]()
en moet je ook je eigen borstels mee nemen??
en zaterdag is het 11.00 afgelopen.. maar zouden je ouders je bijv.. ook wat later op kunnen halen?beetje veel vragen.. maar ben nog groen

xmaddyx schreef:Wow super leuke begeleiding!
spinnen in je bed, wat zielig voor jogelukkig heb ik niet een hele erge spinnenfobie

xLoki schreef:xmaddyx schreef:Wow super leuke begeleiding!
spinnen in je bed, wat zielig voor jogelukkig heb ik niet een hele erge spinnenfobie
OWEE HE ALS JE DAT DURFT TE WAGEN BIJ MIJ
dan heb je mijn dood op je geweten staan.
echt hoor.
als ze me op een balkon zonder hekje lieten staan en ik moest kiezen; of 5 vogelspinnen op me of van het balkon afspringen, dan zou ik echt het 2e kiezen.
zoooo bang ben ik he.
ik ga er niet van gillen maar raak ze ook niet aan