ATE schreef:dank jullie wel voor de lieve berichten
was een hele zware dag vandaag
maar ben erg blij dat we zo hebben kunnen doen en dat hij nu zijn rust heeft
heel veel sterkte ate, ook aan de rest van je familie
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
We gingen in de buiten"bak" lessen bij de Zaanse en ze liep super fijn! De instructeur was er ook erg over te spreken en Ria (de vrouw van Oege) zei dat het kwam omdat ze mijn stem weer hoorde. Dat geloofde ik in eerste instantie niet, maar Dennis zei het ook. Toen ik Sytje weer zag en haar riep, reageerde ze meteen en dat vond ik zó lief!!!! Ik kan niet wachten tot volgende week en hoop dat ze dan weer net zo braaf is!
Shenavallie schreef:Vanavond mocht ik weer met mijn vriendinnetje Sytske mennen en ze was brááááááááááf!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We gingen in de buiten"bak" lessen bij de Zaanse en ze liep super fijn! De instructeur was er ook erg over te spreken en Ria (de vrouw van Oege) zei dat het kwam omdat ze mijn stem weer hoorde. Dat geloofde ik in eerste instantie niet, maar Dennis zei het ook. Toen ik Sytje weer zag en haar riep, reageerde ze meteen en dat vond ik zó lief!!!! Ik kan niet wachten tot volgende week en hoop dat ze dan weer net zo braaf is!
![]()
Morgen mag ik weer mennen, maar dan in Amsterdam: ben benieuwd!

xan schreef:Wat is dat toch een geregel, nietwaar Ate.
Maar ik hoop voor jullie dat jullie het zo kunnen doen zoals jullie dat willen.
Fijn dat jullie na de begravenis ook een goede plek hebben gevonden om nog even samen te zijn, op een plek die je vader (waarschijnlijk) dierbaar was.
En "fijn" dat je vader bij Peter komt te liggen. Dat is tenslotte wat hij graag wilde.
(fijn is natuurlijk niet het beste woord hiervoor, maar je snapt vast wat ik bedoel)

ATE schreef:xan schreef:Wat is dat toch een geregel, nietwaar Ate.
Maar ik hoop voor jullie dat jullie het zo kunnen doen zoals jullie dat willen.
Fijn dat jullie na de begravenis ook een goede plek hebben gevonden om nog even samen te zijn, op een plek die je vader (waarschijnlijk) dierbaar was.
En "fijn" dat je vader bij Peter komt te liggen. Dat is tenslotte wat hij graag wilde.
(fijn is natuurlijk niet het beste woord hiervoor, maar je snapt vast wat ik bedoel)
ja maar dat regelen geeft je ook een goed gevoel en we doen het met allen zelfs die broer van de ruzie die is er elke dag we hebben met elkaar gesproken en de bijl begraven
ik kan heel boos zijn maar het gelukkig ook wel weer vergeven
al zal ik het nooit vergeten
morgen gaan we de bloemen regelen
als mijn pa vanaf boven zou kunnen kijken zou hij echt heel gelukkig zijn zoals we alles samen doen
vannacht slaap ik weer in eigen bed
mijn oudste broer is bij mijn moeder