Ze gaat vast heel goed haar best doen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Polo's:
Antal, Zennicq of Bijou(weet nog niet), zwart, M/L.
Jetske, Lasko, zwart, L
Dyanne
Shanty, Misty, navy, L/XL
Marloes, Vinet, zwart of donker blauw, L
Damelza, Elvis, navy, M
Mirthe, Forendo Ameno, zwart, L
Mies, Vanity Fair, Navy S of M
Estelle, Blue, Navy, M
Shanouk, Vorstin, Navy, L
Rianne, (geen andere tekst op achterkant), zwart, M
Bonny, Crime Time, navy, L
Natalie, Onora, kleur maakt niet uit, M/L
xCarolaa schreef:Bah, ik weet niet welke maat ik heb xd. De ene keer is het XS en dan weer S.
Vandaag wedstrijd gehad, volgens de mensen reed ik goed maar sasja lette gewoon niet op. Ben ik nu wel van der gewend zeg, vreselijk die balkjes. Iemand enig idee hoe i het kan trainen .. ?
De schimmel was voor het eerst mee, eerste x een balk en tweede keer twee balken. Ben super trots.
Alleen heeft ie nog geen ijzers dus hij glipte teveel, volgende week maandag gaat ie op ijzers, en heb zaterdag wedstrijd op zand dus dat komt wel goed uit.
__Marloes schreef:xCarolaa schreef:Bah, ik weet niet welke maat ik heb xd. De ene keer is het XS en dan weer S.
Vandaag wedstrijd gehad, volgens de mensen reed ik goed maar sasja lette gewoon niet op. Ben ik nu wel van der gewend zeg, vreselijk die balkjes. Iemand enig idee hoe i het kan trainen .. ?
De schimmel was voor het eerst mee, eerste x een balk en tweede keer twee balken. Ben super trots.
Alleen heeft ie nog geen ijzers dus hij glipte teveel, volgende week maandag gaat ie op ijzers, en heb zaterdag wedstrijd op zand dus dat komt wel goed uit.
heel veel inuitjes, balk voor de sprong en na de sprong zodat ze echt hoog moeten springen, uuh ik had nog iets maar ben het even vergetenwel jammer joh!
xCarolaa schreef:Hmm, daar werk ik op het moment ook veel mee.
En met wat dichter bijde sprong rijden, voor de sprong terug zetten op de achterbenen.
Balk voor de hindernis en er achter, galop afstand dan.
Nja, ik zie het wel.
Als ze zo blijft tikken dan is het voor haar natuurlijk ook niet leuk .. Lijkt me toch nogal pijnlijk voor haar ..
Gefeliciteerd met je eerste prijzen trouwens ;d