De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:28

smuidra schreef:
Hoi Bokkers,
Jullie zullen de komende tijd niet zoveel van me horen. We hebben namelijk van de week gehoord dat m'n man uitbehandeld is.... Hij krijgt nu nog medicijnen om de druk in z'n hersenen tegen te gaan. Dus niet zo best.

Ik wil jullie niet lastig vallen met mijn problemen. Zal wel mee lezen. Ga ook nog steeds rijden op dinsdag zo lang het kan.
Liefs Smuidra (Beppie)

Heb je een pb tje gestuurd,
Maar zoals anderen al schreven hier mag en kun je alles kwijt hoor Smuidra, ook voor de minderleuke dingen zijn de Veldtschatjes er voor je (en ik kan het weten).
een dikke knuffel en ik denk aan jou en Ger!

winnitou

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:31

ga weer even verder met taart maken.
Vandaag de eerste op het werk aan gesneden, was heerlijk!

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:45

Lieve Bep,
Ik sluit me aan bij alle andere bokkers.
Dus heel veel sterkte gewenst.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:48

mntj schreef:
Nicole1995 schreef:
Mijn coolegaatje staat op manege de Delft en die vertelde dat ze een derde binnenbak gingen bouwen omdat zeer waarschijnlijk de Zaanse ruiters weg moeten en ze dan bij hun komen rijden?Ik wist er niks van....

helemaal niet waar. zou hij wel willen. zo ook de blije ruiters.
zaanse wil daar helemaal niet weg. roddel gaat al jaren.
bij de zaanse staat net een nieuwe hal.
hierdoor en dat hij constant met die optie rond loopt hoopt hij op een verguning.
gaat echt niet gebeuren. weet wel van de derde hal. wil hij over het buiten terrein zetten.
vergunning blijft een groot probleem.

Tja, hij blijft het inderdaad ook steeds proberen bij de Blijde Ruiters.
Maar die blijven ook waar ze zitten. En die komen dan nog liever bij Veldt.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:48

Smuidra, wat kan ik hierop zeggen, wat ontzettend moeilijk voor jullie, heel veel sterkte!!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:51

San, Valentino had ook regelmatig dunne mest. Er werd toen weleens aan een maagzweer gedacht. Nu hij bij Astrid staat, heeft hij het gelukkig niet meer!

rockoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 22:31

Bep ook ik sluit me aan bij alle bokkers heel veel sterkte en ik spreek je nog wel xxx

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 22:50

nou weer ff alle berichten gelezen
ik hoorde ook iets over de blijde ruiters dat die bij veldt zouden komen
dan kon veldt de binnen bak neezetten van de blijde ruiters
ik hoor zoiets in de wandelgangen hoor weet niet of er iets van waar is

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 22:51

ik ga nog ff kasie kijken en dan me bed in doei doei tot morgen

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:03

Wat voor kaas? :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:27

meelen schreef:
Wat voor kaas? :D

oh lekker...
heb gisteren groene pesto kaas gekocht, ziet er niet uit maar is heerlijk, zelfs Rowan eet er van! Ga maar een stukkie pakken

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:30

ga kappen, tot gauw weer, morgen gaat zoonlief logeren bij opa en oma en kan ik de laatste voorbereidingen voor 5/12 doen.
Hoop dat ik morgen zoals gepland eerder van het werk wegkan. Kan ik in iedergeval mijn boodschappen halen voordat Rowan uit school komt

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-09 23:35

ATE schreef:
nou weer ff alle berichten gelezen
ik hoorde ook iets over de blijde ruiters dat die bij veldt zouden komen
dan kon veldt de binnen bak neezetten van de blijde ruiters
ik hoor zoiets in de wandelgangen hoor weet niet of er iets van waar is

Hmmm...zouden wij er dan wat mee opschieten?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-09 23:36

Ik duik m'n bedje in.

Doegie!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:40

LIQUITA schreef:
Heej maar San, waarom bel je de dierenarts niet nog even en zeg je dat je het niet snapt omdat je gelezen hebt dat het juist laxerend werk. Misschien hebben ze juist wel een goede rede om het te geven. Je kan Wil ook Norit of Imodium geven, hihihihi.

heb het niet van de veearts hoor, las een artikel hier op bokt, en dacht, daar wil ik meer over weten, omdat het bij willie maar niet over gaat. maar heb het dus niet helemaal goed begrepen.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:46

smuidra, wat een ontzetend naar nieuws. ik wens je net als alle anderen heel veel sterkte voor jou en je man. maar vooral veel liefde in de tijd die jullie nog samen hebben.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 08:07

Tytje schreef:
San, Valentino had ook regelmatig dunne mest. Er werd toen weleens aan een maagzweer gedacht. Nu hij bij Astrid staat, heeft hij het gelukkig niet meer!

ik vermoed dat het idd komt omdat er steeds wisselend hooi is!veearts heeft maandje terug mest al nagekeken, dat was allemaal goed. kreeg advies om tijdje geen biks te geven om te zien of dat scheelde. dat is helaas bij ons op stal lastig, en vooral ook zielig voor willie. toen advies om gekregen om stro in stal te doen om op te knabbelen. is goed voor de maag. dat scheelde idd wel. maar helemaal op gelost is het niet. willie vertoond helemaal geen gekke dingen hoor, maar is ten eerste vies , lastig uit mesten, en volgens mij ook niet fijn en goed voor willie. vandaar dat ik zelf beetje op zoek ben gegaan. moet toch iets zijn om op lossing te vinden.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-09 09:41

_sandra schreef:
LIQUITA schreef:
Heej maar San, waarom bel je de dierenarts niet nog even en zeg je dat je het niet snapt omdat je gelezen hebt dat het juist laxerend werk. Misschien hebben ze juist wel een goede rede om het te geven. Je kan Wil ook Norit of Imodium geven, hihihihi.

heb het niet van de veearts hoor, las een artikel hier op bokt, en dacht, daar wil ik meer over weten, omdat het bij willie maar niet over gaat. maar heb het dus niet helemaal goed begrepen.

Ooh...op die fiets. Had ik het ook verkeerd begrepen/gelezen. Het staat er idd ook niet dat je het van de dierenarts moest gaan geven :o .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-09 09:44

Ik ga maar eens op pad voor een verjaardagskadootje voor Erik. Die wordt volgende 40 :j . Lastig hoor, want hij weet en wil helemaal niks. Hij is een tevreden man, zegt ie := . Het zal iig wel weer een straatje staatsloten worden, dat vindt wel hij leuk.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 14:57

LIQUITA schreef:
Ik ga maar eens op pad voor een verjaardagskadootje voor Erik. Die wordt volgende 40 :j . Lastig hoor, want hij weet en wil helemaal niks. Hij is een tevreden man, zegt ie := . Het zal iig wel weer een straatje staatsloten worden, dat vindt wel hij leuk.

nou en wat is het geworden ??

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 15:44

Gisteravond ben ik naar EppleJeck geweest om mijn zadel op te halen (was ter reparatie aangeboden), kom ik thuis zonder mobiel.... := Tienduizend keer gebeld, nergens te vinden: niet thuis, niet in de auto, niet op stal, niet bij EppleJeck... Dus vandaag maar even naar dat betonpark :( in Zaandam om een andere mobiel te halen. Tenslotte is mijn contract afgelopen en mocht ik toch een nieuwe uitzoeken +:)+ , maar lastig is het wel! Nu heb ik dus een andere, maar daar zit een camera op (en dat wil ik niet), Internet (en dat wil ik niet), Bluetooth (en dat wil ik niet) en nog meer van die Startrek-achtige dingen. Ik vroeg om de normaalste en simpelste telefoon, tenslotte hoef ik alleen maar te bellen of een berichtje te sturen en in geval van nood bereikbaar te zijn... "Maar mevrouw, u heeft klantwaarde D, dus u mag ook de allernieuwste en hipste HTC met alle toeters en bellen *\o/* ". "Past-ie in m'n broekzak?", "Eh, nee, maar wel aan een mooi koordje :)) ". "Geen interesse >;) ". Dennis helemaal over de zeik _-:( , want die wilde maar wat graag zo'n superdeluxe ding. Maar nee, Miepie heeft "gewonnen" O:) , dus gewoon een huis-tuin-en-keuken-apparaat, maar dan wel met Internet, Bluetooth een camera en de hele pietebakkezooi... en ik moet ALLES weer opnieuw invoeren.... -O-

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 16:17

Shenavallie schreef:
Gisteravond ben ik naar EppleJeck geweest om mijn zadel op te halen (was ter reparatie aangeboden), kom ik thuis zonder mobiel.... := Tienduizend keer gebeld, nergens te vinden: niet thuis, niet in de auto, niet op stal, niet bij EppleJeck... Dus vandaag maar even naar dat betonpark :( in Zaandam om een andere mobiel te halen. Tenslotte is mijn contract afgelopen en mocht ik toch een nieuwe uitzoeken +:)+ , maar lastig is het wel! Nu heb ik dus een andere, maar daar zit een camera op (en dat wil ik niet), Internet (en dat wil ik niet), Bluetooth (en dat wil ik niet) en nog meer van die Startrek-achtige dingen. Ik vroeg om de normaalste en simpelste telefoon, tenslotte hoef ik alleen maar te bellen of een berichtje te sturen en in geval van nood bereikbaar te zijn... "Maar mevrouw, u heeft klantwaarde D, dus u mag ook de allernieuwste en hipste HTC met alle toeters en bellen *\o/* ". "Past-ie in m'n broekzak?", "Eh, nee, maar wel aan een mooi koordje :)) ". "Geen interesse >;) ". Dennis helemaal over de zeik _-:( , want die wilde maar wat graag zo'n superdeluxe ding. Maar nee, Miepie heeft "gewonnen" O:) , dus gewoon een huis-tuin-en-keuken-apparaat, maar dan wel met Internet, Bluetooth een camera en de hele pietebakkezooi... en ik moet ALLES weer opnieuw invoeren.... -O-

whawha wat ben je ook een lekker wijf he

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-09 16:26

ATE schreef:
LIQUITA schreef:

nou en wat is het geworden ??

2 overhemden (waar van 1 een sinterklaas-kadootje is geworden), een vest en een spel Call of Duty voor de WII. Het spel is het kado van m'n ouders geworden.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 16:26

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-09 16:28

Shenavallie schreef:

Hihihihi....voor dat laatste is Bluetooth nou zo makkelijk, kan je zo in 1 keer al je adressen e.d. overzenden :j .