De inschrijving is inmiddels gesloten Suus, we hebben toevallig gister alles definitief doorgegeven dus dat gaat niet meer, maar voor de liefhebbers is er volgend jaar een herhansing hoor!
Hij heeft een maandje training gehad, en toen daarna heb ik em nog 2 dagen in de week laten rijden, en reed ik zelf de rest... ik had dan les, of ik reed zelf...
artist
Geplaatst: 27-07-10 12:00
Joehoeeee, hier ben ik weer eens!! Heb nieuwe foto's van mn mega kanjer op western foto topic gezet. Komen jullie ook even kijken (en ja ja ik weet dat ze ook op mn Hyves staan)!!
Fran, wat een leuke foto's van jouw en Speed! Ik geloof dat sinds kort wéér een goede fotograaf in ons midden hebben!
Beau, Rien en Rhea, ik zie nu jullie foto's pas (kan ik niet zien op mijn werk) wat prachtig! Kan me voorstellen dat jullie niet meer naar huis wilde!
Even een huishoudelijke mededeling voor diegene die niet zo vaak hun hyves lezen. A.s. zondagavond gaan we naar de nieuwe Twilight film Eclipse. De film begint om 18:30 in de bioscoop van Schagen. Geef even een gil als je mee wilt, dan reserveer ik een kaartje. Parkeren is daar gratis.
ik ga donderdagochtend weg, tot die week erop vrijdag...
IJp
Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-10 06:19
Goedemorgen.
Heeft er iemand een oplossing voor de kat van mijn buurvrouw? Die gaat namelijk als ze buiten zit en naar binnen wil giga janken, maakt haar niet uit hoe laat het is.
Ik schets even de situatie: mijn wekker gaat om 10 over half 5, de kat ging af om 3.55 uur vanmorgen. Ze jankt bij de voordeur en wij slapen achter, dus je zou zeggen: geen probleem, maar dat is dus niet het geval. Ze jankt dus zo hard dat we het achter horen!
Ik heb een bijzonder aardige buurvrouw, echt waar. Ik heb het er met haar al een keer over gehad, dan is haar antwoord dat het een kat is die duidelijk aanwezig is, en dat was het. Ik ga het er toch echt binnenkort weer met haar bespreken, ik ben het echt beu.
Ik heb een Amerikaanse Stafford in de aanbieding die katten haat, maatje bull zeg maar Anders zou je haar kunnen vragen een kattenluikje aan te schaffen, die jij da desnoods voor haar plaatst (omdat ze zo aardig is). Laat wel goed merken dat je het vervelend vindt maar er toch echt last van hebt, dan kan ze het ook niet wegwuiven.
Vervelend hoor!
Es: ik heb waarschijnlijk een illegale versie van de film. Niet mooi om te kijken op tv maar waarschijnlijk ziet het er op je telefoon redelijk goed uit. Misschien leuk voor op weg naar France!!