Knap meisje zeg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Lisanne schreef:Dus toen heb jij ze ff afgebeuld?

Fira schreef:Bloempottie@ Niet liegen
vind je echt een mooi meisje 
_Lisanne schreef:Ik kijk boer zoekt vrouw

Fira schreef:

_Lisanne schreef:Ik heb wrs van de week een date![]()

_Irene11_ schreef:Heb vandaag gezongen. Ging erg goed. Krijg 'les' van mijn moeder.
Misschien ga ik op youtube een filmpje zetten
_Lisanne schreef:Net nog een cadeautje besteld voor mijn zus, een radio voor onder de douche.Ze heeft altijd haar telefoon aan, maar das niet goed voor je telefoon.. Dus dan maar een radio voor haar. Kan ik zelf ook nog gebruik van maken.

Fira schreef:Even laten m'n stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of hij misschien een portfolio aan wilde maken voor mijn en m'n vriendin
Ik ga hem dus binnenkort emailen
super hoor 
_Lisanne schreef:Valeriie92 hier op bokt is model. Ze zit volgens mij nu in Londen en is vaak in Parijs enzo voor shoots, echt gaaf.En ik heb haar gemeeeeeeeet hihi.
_Lisanne schreef:
_Lisanne schreef:Net nog een cadeautje besteld voor mijn zus, een radio voor onder de douche.Ze heeft altijd haar telefoon aan, maar das niet goed voor je telefoon.. Dus dan maar een radio voor haar. Kan ik zelf ook nog gebruik van maken.
Die zoek ik al zoooo lang!Fira schreef:Moooizzooo Irene! Ga je nou nog meedoen met die musical?
_Lisanne schreef:
_Irene11_ schreef:_Lisanne schreef:Net nog een cadeautje besteld voor mijn zus, een radio voor onder de douche.Ze heeft altijd haar telefoon aan, maar das niet goed voor je telefoon.. Dus dan maar een radio voor haar. Kan ik zelf ook nog gebruik van maken.
Waar kan je die kopen?!Die zoek ik al zoooo lang!