Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_sandra schreef:mntj schreef:suc6 vandaag san met je les.
had jij dat mannetje nou al gebeld.
ben wel nieusgierig.
tot vanaaf.
heb hem proberen te bellen, maar krijg hem niet te pakken. heb hem een mail gestuurt, en gelijk over jou verteld, en dat we graag een afspraak willen. hoop dat hij mij snel terug mailt. hou je op de hoogte! probeer hem later nog te bellen.
_sandra schreef:kan vanavond je les wel een half uurtje overnemen, kun je ook nog ff neuzen tussen de kleding! hahahahahaha of misschien liever tussen de lessen door. is beter voor de ruiters hahahaha
mntj schreef:ben al een rondje langs de kasten geweest en eindigde met een stukje gras kaas.
helaas heb nog steeds het zelfde gevoel.
ga zo maar weer een rondje. er ligt dan nog steeds het zelfde in de kast. stom eigenlijk he.
mntj schreef:_sandra schreef:kan vanavond je les wel een half uurtje overnemen, kun je ook nog ff neuzen tussen de kleding! hahahahahaha of misschien liever tussen de lessen door. is beter voor de ruiters hahahaha
ach gewoon bezigheid therapie geven schijnt al jaren te werken![]()
hoe laat begon het ook alweer?
kom tussendoor wel ff kijken.
_sandra schreef:mntj schreef:ben al een rondje langs de kasten geweest en eindigde met een stukje gras kaas.
helaas heb nog steeds het zelfde gevoel.
ga zo maar weer een rondje. er ligt dan nog steeds het zelfde in de kast. stom eigenlijk he.
je moet maar wat gaan doen, dan verdwijnt het vreet gevoel misschien. bij mij is het al te laat, zit al in mijn buikje hahahaha