Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar alsnog ist zooo gezellig daar.. ik weet zeker dat Olijkje ook een hele fijne week heeft en haar hoofd even kan leegmaken
.
! 

:D:D
.

. Met haar vriendin. 
mvs schreef:Kan je denk je twee x per dag komen? zo ja dan kan je hem/haar bijvoorbeeld s'ochtends intensief met bizjet longeren en dan smiddags gewoon rijden als je gewoon maar 1x per dag kan komen dan zal ik als ik jou was veel interval training gaan doen. Dus 5 min stappen 10 min draven 2 min stappen 15 min draven 1 min stappen 20 min draven (en dat ook met galop) en dat zo opbouwen totdat je 1,5 uur in d ebak kan rijden.. en veeeeeeeel naar buiten en dan gewoon echt twee uur en flink doorrrijden meer veel overgangen. Vooral dat laatste is heel belangrijk. Doe dan ook wat heuveltjes erbij nemen in galop enzo voor de spieren
maar interval training is een goed idee! ga ik doen! en, ik heb geen bak, dus ik rij altijd buiten..wel handig in dit geval! het scheelt ook wel dat hij pas 8 is, en ontzettend veel 'power' heeft, dus hopelijk zit die conditie er snel in.