. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
. Ondanks de hoge snelheid die hij had, heb ik het vast kunnen leggen
.

!

.
. 

Morgen wordt het weer vroeg dag.
GTST kijken, Anky en dan slaapie doen... ajuu. 

ging echt heel goed ! 

en daarna ging ie wel goed ! 
en toen zei ik tegen Frans, ze gaat heel erg hangen in me handen en als ik terug wil gaat ze door me hand heen, zegt hij, das niet goed, dat mag ie niet doen ! 
zegt ie : schoppen slaan bijten trekken probeer alles maar
dus ik ging nog even mijn ruzie uit vechten en toen weer verder gesprongen 

Pebbs schreef:Avond
Heb lekker gesprongen op Roxanne !
Ging echt goed ! we hadden vierkantje neer gezet
1 dubbelsprong met 1 galop sprong en de andere dubbelsprong met 2 galopsprongenging echt heel goed !
heb 1 weigering gehad dat was me eigen schuld
maar ben blijven zitte!en daarna ging ie wel goed !
ze werd heel erg sterk op gegeven moment, dus ik kreeg beetje ruzie met haaren toen zei ik tegen Frans, ze gaat heel erg hangen in me handen en als ik terug wil gaat ze door me hand heen, zegt hij, das niet goed, dat mag ie niet doen !
dus ik zeg nee dat mag ook niet ! maar wat kan ik er tegen doen !zegt ie : schoppen slaan bijten trekken probeer alles maar
dus ik ging nog even mijn ruzie uit vechten en toen weer verder gesprongen
Verder echt super lekker gereden !
Melanie_B schreef:Goedemorgen..![]()
Heb zo donders fijn gereden!Vertrouwde hem vandaag echt, en dat voor buiten
![]()
Ben trots op hem! Hij liep zooo fjn, en heb ook nog lekker vooruit gegalopeerd, normaal blijf ik altijd een beetje in de buurt van Wim maar vandaag ging ik lekker gassen en lekker vooruit, heeerlijk!
En leuk nieuws voor mijn vriendinnetjes die bij mij een keer blijven slapen; Wim vroeg aan mij of jullie een beetje goed konden rijdendan wel op fenny mogen als jullie bij mij zijn, dan is dat paard helemaal voor jullie dat weekend (of hoelang jullie ook blijven) dus kunnen we samen paardrijden
heb het zo getroffen met Wim!
,geef mij de shetlander maar