Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Melanie_B schreef:MANON WAT EEN LEUKE FOTO"S
ZE ZIJN ECHT LEUKKK!!
!
.
.
.
.
.

. Die ieeel buren. maar hij was van hun zoon en die was op vakantie. en hij was net ontsnapt. Maar hij was echt zooooo lief en mooi! Maar hij was vet mager! der was wat bij ze vorige baasjes en hij was al twee jaar. nouu ik schatte hem een half jaar tot jaar. zoo ondervoed en klein was die. Maar hij was echt supeerrr mooi, heb foto's 
! Astor schreef:Ik heb zo'n pijn in mijn heup
Het doet vet zweer met lopen en zitten etc.
Omdat kirsten gisteren de balk liet vallen maar ik had hem nog in mijn hand.
Rustend op mijn heup dus het doet heel erg pijn en hijs ook beetje dik...
. ik dacht dat hij niet hard terecht kwam
Emmaa_ schreef:Worrie is een knappe knol.
Kan ook lekker lopen met de juiste ruiter erop!.
Ik vind dat met jou erop ze altijd wel héél netjes loopt Mel !.
Complimenten !.
Je moeder ook tegen mij over mijn foto's
Kirsten zat erbij
Echt lief

Annie_ schreef:En anders moet je goed bij zijn schouder bladen nek voelen.
of je een soort buisje onderzijn huis voelt zitten.
( Bij onse dieren incl jas voel je de chip zitten)
Als je die voelt kan je derect de dieren ambu belen.
dan lezen ze de chip en verschijnd het adres

Jane_ schreef:Zo net weer lekker gereden op Philander
het ging weer supeerrr...
Alleen had me zweep laten vallen en ik had geen zin om af te stappen dus ging zonder zweep, maar dat had mevrouw na een tijdje door, dus de rem ging er een beetje op. Jane eraf, zweep, erop en jaa hoor daar ging ze alweer hahah
En ik zag Iris met Tino, hij hinniken joh!!
Hij vond niet zo leuk, maar Iris reed hem gewoon door en daar ging ie hoor in volle draf
Melanie_B schreef:Fijn dat je lekker hebt gereden!!
Wanneer kunnen we je verwachten op de manege?
Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Zo net weer lekker gereden op Philander
het ging weer supeerrr...
Alleen had me zweep laten vallen en ik had geen zin om af te stappen dus ging zonder zweep, maar dat had mevrouw na een tijdje door, dus de rem ging er een beetje op. Jane eraf, zweep, erop en jaa hoor daar ging ze alweer hahah
En ik zag Iris met Tino, hij hinniken joh!!
Hij vond niet zo leuk, maar Iris reed hem gewoon door en daar ging ie hoor in volle draf
Oeeeh wat een slimmerd is die Phil! hij had het meteen al door en had geen zin meer om nog te werken als die toch niet word bijgetikt
Manon_S schreef:Ja je voelt het gelijk bij vooral manegepaarden of je met zweep rijd of zonder.
Echt een verschil!