oh dan kan het wel hoop dat we sax, fifa en duke meekrijgen die konden elkaar toen met onze rit allemaal goed bijhouden alleen maxima waa rik op zat hobbelde erachteraan
weet ik haha, maar ik wil haar ook wel eens uitproberen vroeg aan heidi wie ik zou vragen en toen zei ze gelijk SAX!!!
Ik ga 6 september een buitenrit maken bij het Fjordenpaard.Welk paard raden jullie mij aan, die een beetje snel is en voorop kan lopen?Groetjes Lynn
ghehe ik heb bij ons gewoon bij elk persoon 2 paarden opgegeven voor mij sax of imani, voor jeroen duke of marije en voor debbie fifa of maxima
wij gaven nooit iemand op als we er gingen rijden! haha we kwamen daar aan en zagen wel wat er stond;)!
naja staks staat der zon stom sloom ding , dan geniet ik niet echt van men rit..klinkt miss banketstaaf maar dat vind ik wel
ach wij hebben voor de zekerheid gewoon een stel paarden opgegeven, die vlot zijn en die niet te lastig doen
ik heb wel doorgegeven dat ik een voorwaartspaard wil, dus komt vast wel goed.. heb er zin in om hoe laat ga jij suuskipje?