_Roosmarijn_ schreef:Tsss en dat moet jij zeggen mijn tekst ik veel orginelerer!!![]()
![]()
![]()
![]()
Valsspeler!! Jij hebt je bericht ge-edit!
[/quote]Hihi ik ken een trucje!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Roosmarijn_ schreef:Tsss en dat moet jij zeggen mijn tekst ik veel orginelerer!!![]()
![]()
![]()
![]()
[/quote]
Gewoon op iemands hyves gaan 1 foto painten en 2 foto's veranderen en een blog typen en een naam veranderen en dan op een paar hyves zeggen: Hier spreekt de inbreker en wij doen heel anoniem
ik zat op msn tegen melody te praten van: Er is ingebroken op je hyves!! Weet jij wie dat is?? Ik denk dat het Lisa of Jorinda is 
Rosa heeft het gedaan en ik heb een beetje geholpen
je moet toch wat doen als je je verveelt!! 

, dus jullie zullen het even met wat minder berichtjes van me moeten doen.
josewoos schreef:Wat hebben wij een leuke les gehad, morgen spierpijn van het lachen geloof ik......
Ik weer op Dodge en er liep de hele tijd een vervelend klein zwart ponytje achter me aan genaamd porshe hahahaha die is nogal verliefd op dodge....
Anneke reed op porsche maar die was amper te sturen omdat die de hele tijd naar dodge rende hahahaha.
Eerst lekker in de buitenbak dressuren en dat vond dodge toch wel spannend, vooral de tractor was heeeel bijzonder.
Daarna gingen we crossen op het buitenterrein.
Op het begin beetje mee ge galoppeerd want ik heb geen idee hoe dodge daarop reageert. Dat ging allemaal prima.
Anneke baalde want porsche ging niet zo snel, dus Nivoletta en ik met dodge naar achteren en zei dat anneke er maar achteraan moest.... Niet normaal hoe hard we gingen!!!!
Annet wou een race tussen Nivo en Dodge.. dus aan het einde stilstaan en gaan! Nou joh zo kannonnen hard dat dodge gaat! Maar goed terug te nemen, echt heel braaf!
Volanda snapte het niet..... die is tot 3 x toe het terrein afgecrost zo naar de buitenbak hahahahaha, maar die kan ook heel hard!!
Voor de mensen die niet op de manege komen:
Jolinde had veel pijn in d'r rug en nek en kon het manegewerk niet meer aan.......
Het is beter zo, maar blijft altijd een naar gezicht zo'n lege stal...
Oeh wat een verhaal.....
het was ineens een echte porsche 

josewoos schreef:Wat hebben wij een leuke les gehad, morgen spierpijn van het lachen geloof ik......
Ik weer op Dodge en er liep de hele tijd een vervelend klein zwart ponytje achter me aan genaamd porshe hahahaha die is nogal verliefd op dodge....
Anneke reed op porsche maar die was amper te sturen omdat die de hele tijd naar dodge rende hahahaha.
Eerst lekker in de buitenbak dressuren en dat vond dodge toch wel spannend, vooral de tractor was heeeel bijzonder.
Daarna gingen we crossen op het buitenterrein.
Op het begin beetje mee ge galoppeerd want ik heb geen idee hoe dodge daarop reageert. Dat ging allemaal prima.
Anneke baalde want porsche ging niet zo snel, dus Nivoletta en ik met dodge naar achteren en zei dat anneke er maar achteraan moest.... Niet normaal hoe hard we gingen!!!!
Annet wou een race tussen Nivo en Dodge.. dus aan het einde stilstaan en gaan! Nou joh zo kannonnen hard dat dodge gaat! Maar goed terug te nemen, echt heel braaf!
Volanda snapte het niet..... die is tot 3 x toe het terrein afgecrost zo naar de buitenbak hahahahaha, maar die kan ook heel hard!!

vandaag op school was zo benauwd,, leek net alsof er niet genoeg zuurstof in de lucht zat. en dan moet ik zo ook nog trainen..

verklaart een hoop