Sanniiy16 schreef:Ik kan opzich wel oppassen hoor..
Da's idd lief van je, (wilde ik ook net schrijven
)Misschien kun je voor een andere keer iets afspreken met haar.
Wij geven het wel door vanavond.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Sanniiy16 schreef:Ik kan opzich wel oppassen hoor..
)
winnitou schreef:xan schreef:Hihi, als de reacties zo doorgaan zijn we met z'n tweeen.
hoop toch echt dat jullie morgen met meer zijn, succes met oefenen
. xan schreef:Sanniiy16 schreef:Ik kan opzich wel oppassen hoor..
Da's idd lief van je, (wilde ik ook net schrijven)
Misschien kun je voor een andere keer iets afspreken met haar.
Wij geven het wel door vanavond.

LIQUITA schreef:TOPPIE!!!! Dan ga ik maar snel de proef bestuderen.
) (weet al hoe we binnen moeten komen
) xan schreef:Hihi, als de reacties zo doorgaan zijn we met z'n tweeen.
xan schreef:winnitou schreef:
hoop toch echt dat jullie morgen met meer zijn, succes met oefenen
Ha ha het gaat dan op z'n Veldt's maar het lukt allemaal wel.
(daarom staan we allemaal bij Veldt, denk ik![]()
xan schreef:Dan ben jij al verder dan mijLIQUITA schreef:TOPPIE!!!! Dan ga ik maar snel de proef bestuderen.
Daar is het lekker weer voor !!!!!
Oefen ze. (ik ook hoor) (weet al hoe we binnen moeten komen
)
. 
!

xan schreef:Ik vind het allemaal prima.Is het nu de bedoeling dat we eerst even met elkaar de proef doornemen ??? Lijkt me wel handig.
En daarna snel opzadelen en nog wat oefenen ???
xan schreef:Het was makkelijk te doen omdat de foto's van Ate, Mavantos en Liquita al "Black" waren gemaakt door de fotograaf, hihi.Zo dat heb je weer super mooi gedaan.
Echt prachtig.
LIQUITA schreef:KIJK!!!! Zijn ze niet mooi? onze TOPPERS![]()
![]()
!
. (Nick vierde zijn verjaardag) LIQUITA schreef:Heej gelukkig Ate, je kan weer op Bokt![]()
Was weer ff gezellig he, gisteravond. (Nick vierde zijn verjaardag)
winnitou schreef:Tytje wat een vervelend nieuws over Tyrone, Hie is het gekomen weet je dat?
Tytje schreef:Meiden, ik had vandaag mijn eerste wedstrijd op Vallie! Zenuwen alom, meteen voor het echie, slik. Maar........ het ging goed. Het enige wat ik dacht was blijf hem rijden. Hij vond het spannend, het eerste verkenningsrondje raakte ik amper de hoefslag. Een hoop gehinnik tussendoor, maar hij heeft alles braaf gedaan. Punten zijn 183 en 191.
Tytje schreef:winnitou schreef:Tytje wat een vervelend nieuws over Tyrone, Hie is het gekomen weet je dat?
Ze denken dat het komt, omdat hij vast in zijn stal heeft gelegen. Ze heeft daarna nog maanden gereden, maar wel met periodes dat Ty kreupel was, dan reed ze natuurlijk niet. Ze wist helemaal niet dat er wat aan de hand was. Zelfs nog een wedstrijd gereden! Uiteindelijk bleef hij kreupel en kwam deze ellende eruit. De vee arts heeft niet echt hoop. M dressuur zal al niet meer haalbaar zijn....
Tytje schreef:Kan iemand mij even pm en wat kamp ook al weer kost?
Tytje schreef:Meiden, ik had vandaag mijn eerste wedstrijd op Vallie! Zenuwen alom, meteen voor het echie, slik. Maar........ het ging goed. Het enige wat ik dacht was blijf hem rijden. Hij vond het spannend, het eerste verkenningsrondje raakte ik amper de hoefslag. Een hoop gehinnik tussendoor, maar hij heeft alles braaf gedaan. Punten zijn 183 en 191.
Nicole1995 schreef:Tytje schreef:Meiden, ik had vandaag mijn eerste wedstrijd op Vallie! Zenuwen alom, meteen voor het echie, slik. Maar........ het ging goed. Het enige wat ik dacht was blijf hem rijden. Hij vond het spannend, het eerste verkenningsrondje raakte ik amper de hoefslag. Een hoop gehinnik tussendoor, maar hij heeft alles braaf gedaan. Punten zijn 183 en 191.
Goed Tytje,zie je wel.Je kan gewoon bij ons ook komen startte.