Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Ben der weeer =)

Nataschaa schreef:Astor schreef:Ben der weeer =)
Jeeeejj !!
Kan je alsjeblieft misschien alsnog die plaatjes zenden ?
. Voor de 27 moet wel, dan hebben we precies 1 maand over dit topic gedaan
. Emmaa_ schreef:Dat redden we toch wel?. Voor de 27 moet wel, dan hebben we precies 1 maand over dit topic gedaan
.
Nataschaa schreef:En ik ga vragen of Mick langs wil komen (en of het mag van me pa "Heb je geen hw dan?") Want daar heb ik zin in

Astor schreef:Dat verhaal ken ik geloof ik nog niet?
Of ik heb wat gemist?
) Maar ik zat dus te kijken en er stond al een gedurende tijd een Friesje aan de kant. Met nog geen hoofdstel in, en zo stond ie daar zeker een uurtje te niksen, met eigenaar erbij. Dus ik was natuurlijk al nieuwsgierig geworden of die mee zou springen. 

. Melanieetjuh schreef:Astor schreef:Dat verhaal ken ik geloof ik nog niet?
Of ik heb wat gemist?
Toen ik dat weekend bij mijn broer was, hij had weer concour met een aantal paarden van hem. Waaronder ook eentje in het BB (volgens mij..Ik heb iig wel de BB gezien, weet niet meer precies of hij daarin ook mee reed. Sorry.) Maar ik zat dus te kijken en er stond al een gedurende tijd een Friesje aan de kant. Met nog geen hoofdstel in, en zo stond ie daar zeker een uurtje te niksen, met eigenaar erbij. Dus ik was natuurlijk al nieuwsgierig geworden of die mee zou springen.
Eerst dacht ik namelijk dat ze bij de club zou horen.
Uiteindelijk deed het friesje dus mee, en dat hebben de parcour bouwers gemerkt. En wat een gebler in dat parcour man! Echt verschrikkelijk en schande om te zien.

. Ik maak er wel eens eentje voor Philander
. Emmaa_ schreef:Amen.
Nee hoor, dankjewel. Ik maak er wel eens eentje voor Philander
.

fallenangel3 schreef:Melanieetjuh schreef:
Toen ik dat weekend bij mijn broer was, hij had weer concour met een aantal paarden van hem. Waaronder ook eentje in het BB (volgens mij..Ik heb iig wel de BB gezien, weet niet meer precies of hij daarin ook mee reed. Sorry.) Maar ik zat dus te kijken en er stond al een gedurende tijd een Friesje aan de kant. Met nog geen hoofdstel in, en zo stond ie daar zeker een uurtje te niksen, met eigenaar erbij. Dus ik was natuurlijk al nieuwsgierig geworden of die mee zou springen.
Eerst dacht ik namelijk dat ze bij de club zou horen.
Uiteindelijk deed het friesje dus mee, en dat hebben de parcour bouwers gemerkt. En wat een gebler in dat parcour man! Echt verschrikkelijk en schande om te zien.
Het paard gooide dus veel balken eraf? Weet je wat ik dan wel weer banketstaaf vind, misschien kan dat beestje wel springen. Alleen had hij die dag een slechte dag.
Is het trouwens echt lichamelijk bewezen dat Friezen niet kunne springen? Ja het is een gangenpaard... maar dat is een tuiger toch ook? En nee.. ze zullen waarschijnlijk niet topspringers worden maar Roxie kan toch ook prima springen?