Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ook lekker een dagje gerelaxed in Central Park. En op de Empire State en op Rockefeller gestaan. Ook nog bij Ground Zero gestaan en ook bij de memorial in St. Pauls geweest, dat doet je toch wat. Kreeg de rillingen toen ik de foto's van alle overleden mensen zag.
Het rare was wel dat toen hij overleed dat ik om half 2 's nachts wakker werd en me niet kon bewegen, nauwelijks kon ademen en ik was ijskoud. Dus ik ben ervan overtuigd dat ik het heb aangevoeld.
is nooit leuk.
Jack is er helaas niet meer, was ook een heel leuke hond.
, hopen dat het de komende maanden maar flink mag gaan groeien tot iets moois, ben nu al benieuwd hoe je kind eruit gaat zien!!!!!!! 
Noompiej schreef:hehe, dachtte al dat ik je ergens van kon, vast van je foto's uit je profiel

, verschrikkelijk dat 't heeft moeten gebeuren toen je weg was...

*zucht* 

Je moet het eigenlijk op het kleine bord schrijven waar het verdeeld is in dagen. Bij de zondag staat de lijst met paarden die iedere dag naar buiten worden gegooid, dan kan je hem daarbij zetten. Whis staat ook tussen dat rijtje samen met nog wat anderen. Maar hij zal wel naar buiten gegooid zijn hoor