Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lin4Life

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 13:18

Whaha F14 en Z1... nee komt niet echt bij elkaar in de buurt :P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 13:27

Over opscheppen gesproken :') Ofnietdan :P

Zondag al wat te doen? :) Ik heb wel weer zin om te zwemmen hahaha :P

Oh trouwens he :P Ik heb normaal ALTIJD wel iets spierpijn dag nadat ik gereden heb.. Maar ik had deze week gewoon helemaal géén spierpijn :D Suuperchill :P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:17

Ik krijg net een smsje van Jo. Doen we dit jaar mee met de PDD? Ik zat zelf te denken om een jaartje te skippen, maar als jullie een leuk idee hebben wil ik wel mee doen :)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 18:50

PDD ... wanneer is dat?

Fijn dat je geen spierpijn had Annelotte! Is misschien wel een goed teken, dan heb je je spieren schijnbaar toch goed kunnen ontspannen tijdens je rijden!

Zo, straks rijles, rij in de pensionklantenles mee.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:06

Whahaha F17, Z1? I don't think so:P

Leuk beest Cil, wel flinke stelten of lijkt dat nu zo? Mooi kleurtje en al een lekker teddyvachtje;) Dat heeft Fleur ook altijd, dat is gewoon een heel andere pony in de winter hihi!

En klopt dat iedereen dan weer minstens terug moet naar de F6.
Ik heb alleen nog in mijn paspoort staan dat ik F8 mag rijden (was nog van ritsaert), en heb inmiddels gevraagd aan de fnrs hoe dat zit en ik mag daar gewoon verder. Maar denk dat ik een van de weinigen ben in dit geval.
Maar dat hadden we toen ook op ritsaert. Om de prijsuitreiking nog een beetje eerlijk te houden, deden we toen dat iedereen die L1 of hoger had gestart, in de groepf F6a reed en de anderen in F6b. Omdat anders de L1-plussers een voorsprong zouden hebben. Maargoed, zoals Lin terug al zei: het is nog een heel gedoe om alles geregeld te krijgen dus voordat het zover is, duurt het nog wel eventjes:)

@ Lotje: ja had het vanmiddag al ff met Lin over de paarden gehad, aangezien Sieb geen succes zal worden. En zolang zij geen paard heeft, wordt het moeilijk. Maar wat mij betreft doen we gewoon weer lekker mee. Waarom wil je dit jaar skippen dan? Had nl wel een leuk idee en niet zo lastig uit te voeren;)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:17

Heb vanmiddag nog ff gebeld met Lin..
En tot nu toe heb ik sinds ik op de manege rij elk jaar mee gedaan. Dus voor mij hoeft het niet persé. En voor Lin is het ook vrij lastig om een paard te vinden waarmee ze mee kan doen. Dus volgens mij is het gewoon handiger om een jaartje te skippen.

Trouwens, ik stuur straks nog een mailtje;
Zondag weer zwemmen. Wil je ook mee? Ik sms ook nog wel, en mailen. als je 3x een berichtje krijgt zal je niet vergeten te reageren, toch?
En lin; gewoon weer naar centerparcs gaan? Vond het wel echt onwijs leuk, dus wat mij betreft gaan we daar weer heen :)

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 08:14

Ja Center Parcs vond k wel eel erg leuk..
Miss kijken of der nog een andere in de buurt is.. toch blijf k graag naar t heijderbos willen :P

@ Jo, Dat met groep a en b is wle eerlijk ja anders krijg je veel niveau verschil..

Als je F-proeven op een andre manege hebt gereden mag je daar gewoon mee verder als je naar een andere toe gaat :)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 10:41

ja ik heb daar ook jeugdherinneringen aan lin :P misschien kunnen we dan wel eerder op de dag weggaan? hoewel heijderbos me meer wat lijkt voor minstens een volle dag..

ik zeg voor zondag; eemhof :)

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 12:15

Domm moet zondag werken dus die gaat niet mee..
Hoe laat kan iedereen dan?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 12:32

Ik de hele dag wel. Ik vond 's avonds eigenlijk wel het leukste, toen het donker werd. Dus ik zeg ietsje eerder dan vorige keer?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 14:43

Donder, kom er ff achter dat whiskas 3 jaar ouder is dan ik dacht :P Dacht dat hij 9 was.... Maar kwam net zn paspoort tegen(wist niet eens dat ie die had :Y)) en hij is al 12 :oo
En heeft sinds 2003 geen inentingen meer gehad :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 16:22

Hahaha da's ff schrikken zeg!
Ach, je bent zo oud als je lijkt hihi:P
Ik ga gezellig mee zwemmen:D
Zei nog tegen Lotje dat Paul misschien ook wel mee kan, maar we kunnen natuurlijk ook gezellig meiden onder elkaar gaan, of niet?:)
Ik ben ook de hele dag beschikbaar, dus zeg maar wat handig is. Weet nl ook niet hoe ver het rijden is...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 19:16

Zei je dat tegen mij? :P Ik kan me geen paul herinneren in sms/mail :Y)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 19:21

Sorry toch wel :P Ik had ze nog niet gelezen.... Sanne('kleine' uit hasselt) had me f*** 13 berichten zitten sturen op hyves, dus mn halve inbox zat vol :')

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 08:28

Ik moet om 11 uur lesgeven bij ons in hasselt, ben dan rond half 1 thuis, dan nog ff omkleden..

Dus roep maar :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 11:20

Pfff da's wel fijn ja. Ik had ook vorige week iemand die zo'n beetje al mn foto's respecteerde, da's een heleboel keren op 'delete' klikken kan ik je vertellen;)

Lin: kan jij ons ophalen of moeten we eerst met de bus naar jou toe komen? Zullen we dan om half 2 afspreken? Kan je ook ff rustig omkleden...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:01

Vorige keer hadden we om..... half3/3uur afgesproken toch? Of later... Want jo.. Als we ook 's avonds gaan, wat mij persoonlijk erg leuk lijkt... Vorige keer ook.. Wij kijken hoe laat het was, had het gevoel dat het al 8uur was ofzo, en toen was het nog maar 6uur... Maar ik pas me makkelijk aan, dus zeggen jullie t maar :)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:02

Oh oliebol ik was halverwege mn uitleg gestopt :')

Ik wou dus zeggen; als je heel vroeg gaat... Veel tijd heb je toch wel, dus misschien is het een beter idee om zo tussen 3 en 4 te vertrekken :)

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:07

Gezellig zwemmen in het donker he!! Vooral met al die lichten enzo!!

Zijn jullie allemaal vrij vandaag??

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:22

Ik wel, de rest weet ik niet :P

Ik ga zo even naar de stad met n collega :) Even wat winkels langs, even wat drinken.. Gezellig :)

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:39

Dat is zeker gezellie.. Ik ben thuis beetje bezig. Ga vanmiddag paardje weer lastig vallen en dan vanaaf thuis op de bank. Jan moet vanavond door MRI dus kan dan geen kant op.

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 13:21

Ik ben wel thuis maar niet vrij.
Druk aan de studie :D

Vanavond paardjes doen :)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 15:58

Ik ben thuis en ziek.. die had ik nog niet voorbij zien komen hier :P Ga vanmiddag maar lekker terug naar mijn ouders, kan er tenminste iemand voor me zorgen :p

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 09:12

Ik was druk met stage en thuis:S
Vandaag ook weer lekker dagje lesgeven en begeleider van de pabo komt langs, maar dat komt wel goed;)

tussen 3 en 4 vind ik ook prima, jullie zijn de centerparcs-expert:D
Is het dan handig als wij naar Hasselt komen of kan je ons ophalen Lin?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 12:35

Amethyst_ schreef:
Donder, kom er ff achter dat whiskas 3 jaar ouder is dan ik dacht :P Dacht dat hij 9 was.... Maar kwam net zn paspoort tegen(wist niet eens dat ie die had :Y)) en hij is al 12 :oo
En heeft sinds 2003 geen inentingen meer gehad :')

Jeutje, nou kwam mn pa dr mee dat dat paspoort is aangemaakt toen we naar zwolle gingen.. En dat het een gok was.. En dat ie wss 13 is :Y)

Maar hij is een ebetje de weg kwijt :(:) We hadden van de week de berging een ebetje overhoop liggen omdat we die lekkage haddeng ehad... En hij snapte het niet helemaal dat zn kattebak ergens anders neer was gezet, want hij heeft een paar keer midden in de berging zn behoefte gedaan :(:) En hij valt weer om enzo.... Arm dier :(:) :+: