Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ofnietdan 
Ik heb wel weer zin om te zwemmen hahaha 
Ik heb normaal ALTIJD wel iets spierpijn dag nadat ik gereden heb.. Maar ik had deze week gewoon helemaal géén spierpijn
Suuperchill

misschien kunnen we dan wel eerder op de dag weggaan? hoewel heijderbos me meer wat lijkt voor minstens een volle dag..

Dacht dat hij 9 was.... Maar kwam net zn paspoort tegen(wist niet eens dat ie die had
) en hij is al 12 
Ik kan me geen paul herinneren in sms/mail
Ik had ze nog niet gelezen.... Sanne('kleine' uit hasselt) had me f*** 13 berichten zitten sturen op hyves, dus mn halve inbox zat vol

Even wat winkels langs, even wat drinken.. Gezellig

Ga vanmiddag maar lekker terug naar mijn ouders, kan er tenminste iemand voor me zorgen :p Amethyst_ schreef:Donder, kom er ff achter dat whiskas 3 jaar ouder is dan ik dachtDacht dat hij 9 was.... Maar kwam net zn paspoort tegen(wist niet eens dat ie die had
) en hij is al 12
En heeft sinds 2003 geen inentingen meer gehad

We hadden van de week de berging een ebetje overhoop liggen omdat we die lekkage haddeng ehad... En hij snapte het niet helemaal dat zn kattebak ergens anders neer was gezet, want hij heeft een paar keer midden in de berging zn behoefte gedaan
En hij valt weer om enzo.... Arm dier