Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maaitjuh schreef:Ik heb 28 februari intake Deurne.![]()
![]()
Heb alleen nog geen paard om mee te nemen dan..

Morgen weer les, hoop dat het dan weer zo fijn gaat. 
) Hopelijk krijg ik het snel te weten waat ik stage kom lopen.. Een vriendin van mij moet naar Overdie.. Hopelijk ik niet.. Maar ik kan er toch niets inbrengen.. Wordt gewoon geplaats..
Hopelijk gaat t beter dan de laatste 2 dagen.. 
fionaa schreef:Zo slecht vond ik het niet gaan vandaag hoorMorgen naar Ikea ! En daarna naar ursjeHopelijk gaat t beter dan de laatste 2 dagen..
.

. En om kwart over 8 word ik daar opgehaald door Femke en gaan we naar Jumping.
. Ik moet over 2 weken om 4 uur de springles mee pakken
.

. We zaten op de 2e rij. En ik was al vet aan het juichen met de hele tribune toen Albert Zoer de snelste tijd had neergezet, maar wat bleek, later was er toch een balk gevallen dus Markus Beerbaum won.
. Net ook nog ff naar de McDonalds geweest
.
.

Oliefjuh schreef:Jumping Amsterdam was top. We zaten op de 2e rij. En ik was al vet aan het juichen met de hele tribune toen Albert Zoer de snelste tijd had neergezet, maar wat bleek, later was er toch een balk gevallen dus Markus Beerbaum won.
![]()

tujuh schreef:Ik zat gisteren op de livestream op internet te kijken naar jumping, toen waren jullie de hele tijd in beeld.
Lieten ze het springen zien en tussendoor zag je steeds Maaike en Sandra zitten.

maaitjuh schreef:Oliefjuh schreef:Jumping Amsterdam was top. We zaten op de 2e rij. En ik was al vet aan het juichen met de hele tribune toen Albert Zoer de snelste tijd had neergezet, maar wat bleek, later was er toch een balk gevallen dus Markus Beerbaum won.
![]()
Jaaaa, dat was erg!
Wij zaten echt zo op die een na laatste hindernis: "Jaa..jaa 29 seconden..jaa dat red ie.. ja..jaa... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!"
...
"Nee."
Dressuurgala vond ik het allergaafst. San en ik zaten echt, echt, echt te kwijlen bij die paarden.
Oja en ik we hebben een cap gekocht.![]()
En ik heb een uber lieve blauwe doorzichtige glitter borstel.
ik heb gewoon niks gekocht.
Heb echt zin om te rijden trouwens. Wat voor cap heb je?