hestejente schreef:Wat leuk dat het goed ging met Volanda Anneke, ik had verwacht dat ze het eng zou vinden.
Haha Suus, weet je wel dat jij in 4 regels wel 5 keer Otis schrijft? Hoe kun je haar nou niet herkennen Mandy, ze is dat meisje op Otis weetjewelWat leuk dat je ook op 'm mag vrijrijden Suus, toen Otis (goh, al de derde keer in 2 regels
) die sinterklaastraining kreeg deed hij ook moeilijk over het zeiltje enzo maar uiteindelijk gaat hij er wel overheen.
Wie zat er eigenlijk op Tosca?
Ik geloof dat Kelly op Tos zat

Wat leuk dat je ook op 'm mag vrijrijden Suus, toen Otis (goh, al de derde keer in 2 regels
) die sinterklaastraining kreeg deed hij ook moeilijk over het zeiltje enzo maar uiteindelijk gaat hij er wel overheen.

belt mijn vader me op school dat 1 van mijn katten (dorus) in het ziekenhuis ligt .. hij was aangereden door een auto en kwam (gelukkig) zelf binnenlopen. hij zat helemaal onder het bloed dus me moeder gelijk naar de dierenarts met hem. hij heeft nu 2 gebroken kaken en nog wat geloof ik. hij is al geopereerd en heeft nu een beugel. we mogen hem morgen weer ophalen. was wel blij dat het niets ernstigs is. maarja nu kwam ik thuis van semm. en toen ging ik even kijken bij de andere kat, gijs. (hij is al heel oud, 21!!) en toen zag ik dat hij niet meer gewoon kon staan. hij veel steeds om en loopt steeds rondjes en valt dan weer. hij kan niet meer op zijn eigen benen blijven staan. dus wij snel wat eten voor hem halen om te kijken of het niet kwam dat hij te weinig gegeten had. (is al een tijdje een beetje ziek) maar datt was het ook niet. en hij bleef maar zo doen. dus nu denken we dat het een hersenbloeding is. en daar kan je bij een kat vrij weinig aan doen. helaas zal die waarschijnlijk vandaag nog overlijden. en zo niet dan nemen we hem morgen mee naar de dieren arts... gelijk met dat we dorus ophalen. dan kan de dierenarts ernaar kijken maar zullen we hem daar waarschijnlijk moeten laten. dat is wel het beste voor hem