Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik lag wel helemaal dubbel hoor, hoe pijn het ook deed
Of heb ik het nu fout 

Was dat even schrikken. Ik mocht op Prinsekind. Die werd al opgezadeld dus toen maar Bowie gaan doen waar vriendin (
) op zat. Prinsje was niet zo in vorm vandaag want hij had niet veel gegeten, ook met rijden was hij niet helemaal zichzelf. We hebben heel veel strand gereden (Wat niet heel best was) en daar kon Prins lekker voorop. Oortjes stonden naar voren dus dat ging wel oké. Bowie had echter niet zoveel zin en heeft de hele rit bijna niet gelopen. Hij was superirritant, wilde niet vooruit, lag de hele tijd kilometers achter en ik denk ook niet dat Alex erg gelukkig was dat hij er naast moest rijden... Wat een vals kreng kan die Bowie dan zijn zeg
Langs de weg terug is wel even achter hem gaan rijden om hem eens goed vooruit te laten gaan, als beloning mocht hij lekker buiten uitrollen 

Dat is tenminste in de buurt ja.
Wel Balen dat je niet op Koos mocht.
En Wen jij rijdt hem natuurlijk ook heel vaak dus dan gaat het vast wel beter!
Maar soms heeft hij wel van die irritante buien dat ie graag loopt te trappen, niet doorloopt en vooral niet op het ruiterpad wil lopen. Horsefreak schreef:JaMaar soms heeft hij wel van die irritante buien dat ie graag loopt te trappen, niet doorloopt en vooral niet op het ruiterpad wil lopen.
Zo is hij nu eenmaal!

Cavia's kunnen best lang mee...
Zoiets begreep ik van m'n broer.
Al nam ze links vaak niet goed aan, dus daar heb ik maar proberen aan te werken en ze is wel een beetje een drammer. Draven als de rest gallopeerd gaat moeizaam
Laatste stukje zonder beugels gedaan, voor de lol, maar dat zit niet helemaal oké.
Smit raakt nu helemaal overvol en ik ga het eerst even aankijken, maar ben bang dat ik dan toch een andere oplossing ga zoeken
Ik wil het dus even aankijken, maar ander stop ik en ga ik misschien alleen maar af en toe rijden. Af en toe lessen of af en toe een buitenrit. Maar ik zie nog wel.
)