Vond het niet echt boeiend.. behalve dat Diana en Jeroen het niet doen voor het geld maar voor hun plezier enzo!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Sasje_ schreef:Iets over de manege, gewoon een beetje kletsverhaal
Vond het niet echt boeiend.. behalve dat Diana en Jeroen het niet doen voor het geld maar voor hun plezier enzo!
l0rdJ schreef:De foto's zijn onlinne:)
viewtopic.php?f=101&t=718381
Ze zijn aardig gelukt!
Inderdaad leuk dat de manege in de krant staat,
heb het ook niet gezien
. Sanniiy16 schreef:hey shalane welke krant??
. Ik ben ook benieuwd
. 

of toch wel een beetje ?:P
..
tjaan_ schreef:haha dat met cap rijden.. gaat me cap te boven..
t ergste is dat ik voor de manege dan een cap moet gaan aanschaffen :S
najah lkker boeiend heb het naar me zin dus gaat die cap me zin niet bederven..of toch wel een beetje ?:P
ik vindt ze onhandig.. vooral op zo een paard als ferro..
en san ja volgende keer tornado met cap
.
.
Hackie schreef:Ik me opa maar even opgebeld, die gaat het artikel even voor me opsnorren, en dan scan ik hem wel even![]()
Misschien ook leuk als hij op de site komt ??
Sasje_ schreef:Iets over de manege, gewoon een beetje kletsverhaal
LIQUITA schreef:tjaan_ schreef:haha dat met cap rijden.. gaat me cap te boven..
t ergste is dat ik voor de manege dan een cap moet gaan aanschaffen :S
najah lkker boeiend heb het naar me zin dus gaat die cap me zin niet bederven..of toch wel een beetje ?:P
ik vindt ze onhandig.. vooral op zo een paard als ferro..
en san ja volgende keer tornado met cap
Wat is er nou onhandig aan een cap? Het is alleen maar veilig. En waarom vooral op zo'n paard als Ferro.
Ik rij zelf ook altijd zonder cap, dus ik moet er ook aan geloven. Alhoewel ik hem de laatste tijd wel op heb tijdens de les. Het is gewoon een kwestie van wennen.................................hoop ik![]()
.
..
. En als ik dan met een nat hoofd lekker op te tocht sta, word ik weer verkouden
.....HA, ik geloof dat ik dan maar vrijstelling ga vragen
. Hackie schreef:Sasje_ schreef:Iets over de manege, gewoon een beetje kletsverhaal
Wie is Jeroen
. Hackie schreef:Hackie schreef:Ik me opa maar even opgebeld, die gaat het artikel even voor me opsnorren, en dan scan ik hem wel even![]()
Misschien ook leuk als hij op de site komt ??
Mijn opa had net gebeldt, hij doet doe krant samen met zijn buren, en die hadden precies dat artikel eruit geknipt![]()
.
LIQUITA schreef:*gaat naar haar werk voor een klinische les van een uurtje....en dat op mijn vrije dag.
Ah, das zielig
Het zijn uiteindelijk Jeroen, Diana, Conny en Grardus die erop staan. Het stuk is vrij algemeen en gaat voornamelijk over de gewijzigde wetten en de nadelen daarvan voor officiele maneges. Ook gaat het over de boeren die particulier wat stalletjes neerzetten, niets te maken hebben met die wetten en wat ook weer een nadeel is voor de maneges. Over de overname van Veldt staat misschien 1 of twee regeltjes, waarbij het reeds bekende genoemd wordt: de familie wil wat meer tijd voor elkaar en Jeroen en Diana hebben allebei al een eigen bedrijf en doen het puur voor de hobby erbij.
Shenavallie schreef:Oh ja, afgelopen vrijdag dacht ik dat Jeroen de stal in kwam lopen. Ik wist toen nog niet hoe hij eruit ziet, dus ik loop diegene al groetend voorbij..... is het mijn veearts