Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Heranda schreef:Hallo
*heeft hier net als Marjon ook nog altijd een stip staan*
Kim, van harte met je zwangerschap
Hebben jullie al van de My Special Horse Competition op zaterdag 26 april bij de Kroo gehoord?
http://www.dekroo.com/index.php?file=ev-evenementen_inner§ion=evemenenten&iParentId=214
Neline, misschien iets voor jou en Voice? Misschien iemand op Annemoon?

Heranda schreef:Leuk dat je je waarschijnlijk gaat opgeven, Neline
Ik doe ook mee met Morris!
Waar sta jij nu eigenlijk dan met Voice?
Heranda schreef:Leuk dat je je waarschijnlijk gaat opgeven, Neline
Thirz schreef:Heranda schreef:Leuk dat je je waarschijnlijk gaat opgeven, Neline
Blijf je dan in de bak?
en Voice ziet er goed uit!
Echt niet te vergelijken met Nederland zoiets... Ik ben benieuwd naar alle andere foto's! Die kom ik nog wel eens bekijken 
. Leuk hoor. En Nel, ik ben benieuwd hoe je proefje op de Kroo gaat, zo kan je gelijk zien of Voice startklaar is!
Staart over haar rug, neusgaten wijd open en woessjj daar ging ze. Die had de tijd van haar leven. Vandaag heeft ze ook 10 minuten aan 1 stuk gerold. Ik dacht niet dat ze ooit nog uit de roundpen zou komen, maar toch kwam ze braaf mee. Gek dier!

De andere 879 heb ik ondertussen ook gezien
en ik ben overtuigd; ik moét ook Egypte zien! Zo ontzettend bijzonder, dat vind je volgens mij nergens.
Wel gek hoor; zijn nog zoveel dingen die je dan toch mee wilt nemen om de tijd door te komen na dinsdag! Als jullie zin hebben om langs te komen zijn jullie van harte welkom
Hoop dat ik snel weer op de been ben!

) verwacht meteen dat de buitenrit-fanaat op buitenrit geweest is. Nou niet dus
Alleen.. Nu was t dus allemaal net ff nie handig. Zowiezo weet ik niet of ik iemand mee had gekregen. Marcelle had zeker wel meegewilt, maar die kan nog niet rijden met der teen. Met Nalex voorop, zonder dat ze op wei staan
geen idee wat die dan doet. Misschien heel braaf, maar misschien ook donderstenen om alles
*denkt aan ons zomerse sloot avontuur* Dus heb er wel even aan gedacht, maar nie gedaan
Ik ben nie helemaal fit (lichtelijk verkouden), dus dacht: ik ga op Haydn, das íets minder hard werken dan op Nalex. Maar pfft.. Vond t toch nog best werken
Zowiezo loopt haydn natuurlijk ook niet vanzelf en ze was best kritisch. Niet vervelend kritisch, juist heel fijn. Maar wel weer even een omschakeling
Was weer ff gelee dat ik zo les had gehad. Zij is echt van het letten op de houding, en ik al een poosje even niet meer
Maar wel heel fijn dat we nu op die manier les krijgen. Ik denk dat we van haar ook echt veel kunnen leren als ze ons en de paarden wat beter kent
Dus das fijn!
spelen in de zandbak! haha, lekker paard hebben jullie ook hè! gelukkig kwam ze wel weer makkelijk uit de roundpen
*ziet kims al als een boze moeder achter Nous aanlopen "Nee, Nusanna! Nu is het genoeg! Tijd om weer naar stal te gaan!"
Zoals je zelf al zei in t topic, ze gaat steeds ruimer lopen. Vind ik op de foto's iig wel goed te zien
Leuk!Citaat:Poeh lijk annemijn wel........haha grapje hoor anne
En dan natuurlijk Bianz, mijn niet op mij lijkende tweelingszus. Wordt gezellie
hihi
Bel ik wel ff, ok? Als je dan toch hier weer woont, kan dat vast wel even

Tis zonde arme Floor... nee, geen idee? haar buiten eten geven werkt niet?
Ben al helemaal verliefd
Echt zo lief met die kleine handjes en voetjes! Mijn termijn werd ook berekend en er kwam 31 augustus uit. Dat betekent dat ik nu 11 weken en 1 dag zwanger ben. Echt zo bizar dat je in je buik kan kijken met zo'n echo.