manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 21:53

Thirz, wat een leuke en mooie foto's!!!
Lijkt me heel interesant zo'n land!

Cis en ik zijn vanmiddag samen wezen rijden.
T was echt super lekker weer natuurlijk, dus we hebben lekker van t zonnentje genoten en Annemoon helemaal want daar zat niet zoveel pit in....
Ik zet straks nog foto's op bokt.

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 22:01

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 09:30

Ik heb ook een stip hoor, en een topicabbo. Nu zat mn mailbox vol.......

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 18:48

ik kom waarschijnlijk ook bij jullie rijden Lachen
jij hebt mijn vader toch gesproken, annemein?
de rede die hij noemde waarom ik bij jullie kom rijden klopt niet hoor, daar heeft het helemaal niks mee te maken.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-08 18:49

Ow ok. Vond t al wat vreemd. Daar kan wat aangedaan worden natuurlijk.
maar ik heb idd je vader gesproken. Ik stuur je wel ff een pb Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 19:25

Heranda schreef:
Hallo Doei!

*heeft hier net als Marjon ook nog altijd een stip staan*

Kim, van harte met je zwangerschap Go jij! Go jij!

Hebben jullie al van de My Special Horse Competition op zaterdag 26 april bij de Kroo gehoord?
http://www.dekroo.com/index.php?file=ev-evenementen_inner&section=evemenenten&iParentId=214
Neline, misschien iets voor jou en Voice? Misschien iemand op Annemoon?

Haha!

o wat gaaf zeg, ik ga me ook opgeven!!!!
En jij Bar?
Misschien heb ik nog wel iemand die op annemoon mee wil doen haha

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 19:27

Ik ga de 27e april op vakantie...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 20:18

Zo hier dan de foto's van cis en nel...

Afbeelding
Cis en annemoon bereiden zich voor op het dressuren in de bak/// Tong uitsteken
Afbeelding
En wij ook...
Afbeelding
Cis geeft uitleg, wat ze precies met annemoon van plan is......
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Woesh.......
Afbeelding
Altijd tussendoor even pauze nemen om te knuffelen...
Afbeelding
Afbeelding
Ook nog even Cis en Annemoon @ work...
Afbeelding

Nou we zijn dus erg fanatiek aan t rijden geweest!!!

Vanmiddag had ik weer les, t ging super.
Er was nog een meisje dat mee reed zij krijgt ook les van Carolien, en zij heeft een fjord X arabier, leuk ding, maar we moesten ruilen, was heel leerzaam maar wel gek om op hem te rijden want hij was heel sterk in zn mond.
Heb weer veel geleerd.

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 20:29

Leuk dat je je waarschijnlijk gaat opgeven, Neline Ja
Ik doe ook mee met Morris!
Waar sta jij nu eigenlijk dan met Voice?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 20:35

Leuke foto's Nel en Cis!
Cis; wanneer kom je shaar weer opzoeken?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 20:51

Heranda schreef:

Ja ik ga echt mee doen, vindt het wel een leuke oefening.
Ik sta op nieuw en sint joosland bij mn schoonouders thuis.
En zomers staan we bij de braamhof in koudekerke omdat we niet genoeg weiland hebben.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 22:30

Heranda schreef:

Blijf je dan in de bak? Clown

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 11:12

Thirz schreef:
Heranda schreef:

Blijf je dan in de bak? Clown

Schijnheilig Sigaar

We hebben de voor en nadelen tegen elkaar afgewogen om te bepalen of we mee zullen doen (eigenaresse en ik) en uiteindelijk besloten om gewoon mee te doen, het gewoon te proberen en dan zien we het wel. Ik heb naar de Kroo gemaild om te vragen of het binnen of buiten is en het is binnen, dus dan kan hij geen kant op. Als het buiten was geweest, hadden we het dus ook niet gedaan. Toen kwam voor mij de vraag, is het wel eerlijk voor Morris? Maar we zien het gewoon als een uitje, we gaan een veewagen huren omdat we met een groep van de manege gaan, dus er gaan allemaal bekende paardjes voor hem mee, waar hij samen mee in één bak mag lopen (losrijden) en dan het proefje alleen natuurlijk, maar we zien wel hoe dat gaat, gaat het niet dan is het jammer...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 11:26

Leuke foto's Cis en Nel, Cis zit weer helemaal in dr element Lachen en Voice ziet er goed uit!
T was een grapje hoor Miranda, vind t cool dat je t probeert met m! En binnen gaat t vast een stuk beter dan bij de Braamhof in de bak, waar je heel makkelijk uit kan Knipoog

Echt jammer dat ik vandaag moet werken met dit mooie weer, had echt weer zin om op buitenrit te gaan! Anne lekker op buitenrit geweest? Of fanatiek gelest?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 15:41

@ Thirz: gave foto's hoor Ja Echt niet te vergelijken met Nederland zoiets... Ik ben benieuwd naar alle andere foto's! Die kom ik nog wel eens bekijken Lachen

@ Nel&Cis: zo te zien zijn jullie erg fanatiek geweest, vooral Cis met Annemoon Vork . Leuk hoor. En Nel, ik ben benieuwd hoe je proefje op de Kroo gaat, zo kan je gelijk zien of Voice startklaar is!

Ik heb Nous eergisteren en vandaag eens lekker haar gang laten gaan in de roundpen. Laten we zeggen dat ze het erg naar dr zin had Haha! Staart over haar rug, neusgaten wijd open en woessjj daar ging ze. Die had de tijd van haar leven. Vandaag heeft ze ook 10 minuten aan 1 stuk gerold. Ik dacht niet dat ze ooit nog uit de roundpen zou komen, maar toch kwam ze braaf mee. Gek dier! Clown

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 15:53

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 16:39

Ziet er goed uit hoor bar!

Ja ben ook wel benieuwd hoe dat wedstrijdje gaat!
Ik heb gister met Carolien afgesproken dat ik met volgende week na mn les pas opgeef voor die dag.
Want we gaan in mn les eerst kijken of voice en ik een nette L proef neer kunnen zetten.
En als dat net niet goed genoeg is doen we B.

We denken wel dat een L proef zou lukken maar Voice is af en toe zo ontzettend koppig..... dat we het toch even aankijken.

O het is zo'n lekker weer hé!
Mogen de paardjes al weer op de wei bij braamhof haha Knipoog
Heb echt zo'n zin om weer gezellig bij jullie op stal te staan, en in een goeie bak te rijden.
Voice heeft lekker vrij vandaag!

Mariekje, heb je smsje gehad hoor!
Kijk maar of je dinsdag kan lessen, heb je ruud of Jakob al gebeld, Jakob kan misschien wel even langskomen voor je, dat heeft ie voor mij ook wel eens gedaan toen ik in nood zat.
(moest toen de volgende dag ringrijden, maar had 2 losse ijzers)
(ik heb zn nummer wel hoor)

En de sjaal, betaal ik je wel een keer contant, maar liever eind deze maand, want heb mn centjes deze maand even hard nodig!
We gaan namelijk nog op vakantie (een lang weekend) naar vielsalm in België.
We gaan in een grote villa met mn zussen en broer en kids en mijn ouders omdat ze 30 jaar getrouwd zijn bijna.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 16:39

Poeh lijk annemijn wel........haha grapje hoor anne Knipoog

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 17:06

Hoihoi!
Echt ontzettend gave foto's Thirz! Haha! De andere 879 heb ik ondertussen ook gezien Clown en ik ben overtuigd; ik moét ook Egypte zien! Zo ontzettend bijzonder, dat vind je volgens mij nergens.
Leuke foto's van jullie rit hoor Nel en Cis! Vind ook zeker dat je mee moet doen met die wedstrijd Nel, hardstikke leuk! Ik kom je zeker supporten! Haha en wie gaat er op Annemoon?
Bar, ook bij jou ziet het er weer goed uit!
Marieke, vandaag nog lekker gereden? Haha en Nous ging dus lekker uit d'r plaat Kims! Geweldig, die is weer helemaal zichzelf! Ben blij dat het weer zo goed gaat met d'r! Hoe is het met jou? De misselijkheid-stop-grens komt toch zeker al in de buurt?
Anne idd lekker naar buiten geweest vandaag met de les?
M'n zus kwam gisterenavond logeren en vanochtend zijn we lekker richting Domburg gegaan; heerlijk van de frisse lucht genieten en geluncht in het zonnetje op het terras. Heerlijk! Nu ben ik m'n spullen bij elkaar aan het zoeken: verhuis vandaag al naar mijn ouders, zodat mijn zus m'n auto kan lenen van de week, kan immers zelf toch niet rijden! Gijs z'n tas staat ook al klaar Clown Wel gek hoor; zijn nog zoveel dingen die je dan toch mee wilt nemen om de tijd door te komen na dinsdag! Als jullie zin hebben om langs te komen zijn jullie van harte welkom Haha! Hoop dat ik snel weer op de been ben!
Zal jullie van de week eens stalken op bokt whahaha Vork
Nou tot laters weer! Doei!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 17:39

@ Bar: mooie foto's hoor! Sharon loopt lekker Lachen
@ Bianz: heel veel succes dinsdag! Hopelijk kom je de tijd een beetje door. Laat je maar lekker verwennen bij je ouders Knipoog

Mijn buikje begint inderdaad al te groeien! Maar het is aan de buitenkant nog niet te zien dat ik zwanger ben hoor. Mijn broeksknopen kunnen alleen niet meer dicht! En die misselijkheids-overgaan-grens komt steeds dichterbij maar voel me nog steeds even misselijk. Dus ik denk dat ik daar nog een aantal weken mee rond ga lopen Verdrietig

We hebben vandaag geprobeerd om met Floortje naar buiten te gaan, maar die wil niet! Die weet niet hoe snel ze weer naar binnen moet rennen. En is de deur dicht, blijft ze gewoon bij de deur op de grond liggen kermen en mauwen. We hebben ook al een tuigje geprobeerd maar daar wordt ze helemaal wild van. Ook geen optie dus. Hebben jullie tips hoe ik dit beest naar buiten krijg?!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 17:46

Bianz, veel sterkte en succes dinsdag!
ik hoop voor je da het allemaal goed verloopt.
Wordt je dinsdag geopereerd?
Wanneer mag je weer naar huis (bij je ouders)?

Kims jij ook nog sterkte hoor, ik weet hoe vervelend het is!
Ik hoop voor je dat het snel over is.

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:20

Bianz veel succes dinsdag en ik kom gauw op de thee hoor!

Fijn dat je les zo goed ging Nel, die foto's hihi. Heel hard gewerkt die dag (jij wel!)

Bar, leuke foto's van jou en shaar. Op welke dagen moet jij werken, want ik heb denk ik meer vrije tijd. Dus je zegt het maar!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:56

Deze week ben ik vrijdag middag vrij, de week erna ben ik geen enkele dag vrij... want dan moet ik vervangen voor iemand die op vakantie is...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 22:09

haha, iedereen (nouja, Bianz en Thirz dan, maargoed is bijna iedereen hè Vork ) verwacht meteen dat de buitenrit-fanaat op buitenrit geweest is. Nou niet dus Clown
Als Karin er nog was geweest en Bravour stond was ik zeker gegaan Haha! Alleen.. Nu was t dus allemaal net ff nie handig. Zowiezo weet ik niet of ik iemand mee had gekregen. Marcelle had zeker wel meegewilt, maar die kan nog niet rijden met der teen. Met Nalex voorop, zonder dat ze op wei staan Nagelbijten / Gniffelen geen idee wat die dan doet. Misschien heel braaf, maar misschien ook donderstenen om alles Clown *denkt aan ons zomerse sloot avontuur* Dus heb er wel even aan gedacht, maar nie gedaan Lachen
Zowiezo hadden we vandaag een nieuwe instructrice die waarschijnlijk voor vast op de zondag blijft. Dat is iig wel haar plan, en ik vind t wel ok Lachen Ik ben nie helemaal fit (lichtelijk verkouden), dus dacht: ik ga op Haydn, das íets minder hard werken dan op Nalex. Maar pfft.. Vond t toch nog best werken Tong uitsteken Zowiezo loopt haydn natuurlijk ook niet vanzelf en ze was best kritisch. Niet vervelend kritisch, juist heel fijn. Maar wel weer even een omschakeling Clown Was weer ff gelee dat ik zo les had gehad. Zij is echt van het letten op de houding, en ik al een poosje even niet meer Tong uitsteken Maar wel heel fijn dat we nu op die manier les krijgen. Ik denk dat we van haar ook echt veel kunnen leren als ze ons en de paarden wat beter kent Ja Dus das fijn!

Hè, zker jammer dat je met dit weer moet werken Thirz. Nog wel met de kids lekker naar buiten geweest?
hihi en Nous zo blij als een kind: Whieieiei Hyper! spelen in de zandbak! haha, lekker paard hebben jullie ook hè! gelukkig kwam ze wel weer makkelijk uit de roundpen Vork *ziet kims al als een boze moeder achter Nous aanlopen "Nee, Nusanna! Nu is het genoeg! Tijd om weer naar stal te gaan!" Huilen van het lachen

Leuke foto's Bar! Ziet er goed uit Ja Zoals je zelf al zei in t topic, ze gaat steeds ruimer lopen. Vind ik op de foto's iig wel goed te zien Ja Leuk!

Citaat:
Poeh lijk annemijn wel........haha grapje hoor anne

Nóg al iemand die op mij lijkt! Mn zusJE Marieke, jij! Bloos! En dan natuurlijk Bianz, mijn niet op mij lijkende tweelingszus. Wordt gezellie Vork

Oeh en lekker hoor Bianz, lekker naar domburg! Daar waren ze op mn stage ook wel redelijk jaloers op: het strand zo lekker dichtbij, en of ik niet iedere week een keer uit ging waaien op t strand. Uhm.. Zou ik graag doen, maar mensen uit Zeeland hebben t ook gewoon druk Clown hihi
En áls k net ff een gaatje in mn planning vind, kom ik langs hoor Bianz Ja Bel ik wel ff, ok? Als je dan toch hier weer woont, kan dat vast wel even Knipoog

Hihi en gekke Floor die niet naar buiten wil. Is ook groots en eng buiten hè Knipoog
Zal ik Tinker een keer meenemen? Wedden dat Floortje dan niet meer naar binnen hoeft? Huilen van het lachen Tis zonde arme Floor... nee, geen idee? haar buiten eten geven werkt niet?
*gaat nu snel der tas in pakken en dan mn bed in Doei!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 13:03

Ik heb vanmorgen mijn echo gehad.
Het was echt zo gaaf om te zien Haha! Ben al helemaal verliefd Lovers

Ik was echt heel bang dat het niet zou leven oid, of dat het een afwijking had. Maar meteen toen de probe van de echo op mijn buik werd gezet zag ik het kindje! Alles erop en eraan (voor zover je het kan zien), en het hartje klopte ook Lachen Echt zo lief met die kleine handjes en voetjes! Mijn termijn werd ook berekend en er kwam 31 augustus uit. Dat betekent dat ik nu 11 weken en 1 dag zwanger ben. Echt zo bizar dat je in je buik kan kijken met zo'n echo.