Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

duckie

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 18:11

Leuk shir,

Dat je eindelijk eens naar buiten bent geweest... als je mijn cap nog eens wilt lenen... moet je hem maar pakken ok!! Je kunt ook wel eens met mij mee hoor.... moet het alleen wel even van tevoren weten!!

Groetjes

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 21:42

grmublegrumble Ik heb vandaag dus de wedstrijd gewonnen. Welke wedstrijd vraag je je dan af....... Nou de wedstrijd wie het hardst van zn paard af kan knallen

Hij was al wat stoerder vandaag beetje stouter, maakte wat meer duidelijk dat hij liever eens op onderzoek uit ging, dan als een mak lammetje achter me aan lopen.... geeft allemaal niks want dat betekend alleen maar dat hij zich thuis begint te voelen. Op stal had ik dat al gemerkt, en daarom al besloten om hem zaterdag tussen de andere paarden te zetten, hij geeft wel aan daar behoefte aan te hebben.

Nu heb ik een kei mooi dressuurzadel, maar met nul, comma nul steun...... die gaat er dus uit

Er stond iemand te wachten om te longeren dus ik heb ook niet echt lekker door gelongeerd, eventjes 10 minuutjes aan de lijn en toen erop..... hij voelde al wat stugjes aan en was wat naja kleuterend maar wel bewerkbaar

Toen mijn bijrijdster kwam (die zou er vandaag ook op gaan) toen zei ik tegen haar, gaat je maar aankleden.... ondertussen stap ik bij haar vandaan, ze bukt, pakt haar plastic tasje en haalt daar haar chaps uit........ DAT was de DRUPPEL en toen explodeerde hij op een nieuw zadel, zonder houvast...... is dat geen grapje bij sprong 5 was ik hem een soort van helemaal kwijt en heb ik me maar laten vallen, er was toch geen redden meer aan

Helaas viel ik op mijn linkerschouder (ben ik 10 jaar geleden aan geopereerd omdat hij gemiddeld 3 keer in de week uit de kom schoot) en jahoor, schouder uit de kom , gelukkig raak je daar zo geroutineerd in dat je dit zo weer voor elkaar heb, al was ik wel even bang dat dit me eigenhandig niet ging lukken...... maar ik had hem vrij snel weer op zn plek, weer opgestapt...... nog even wat gedraafd en toen Charlotte erop , ze keek terecht wat witjes, want ze had hem zien springen maar ze heeft alleen gestapt. En ik kan me dat ook wel voorstellen.

Op een gegeven moment kwam ik erachter dat ik toch wel erg slecht zag........ lag mijn bril nog in de bak bril zoeken, bril gevonden...... alleen de glazen waren eruit, glazen ook weer gevonden, glazen in bril gestopt....... alleen mijn rechterglas wil niet meer helemaal omdat het montuur ietwat verbogen is

Zucht, nu maar op zoek naar een betaalbare Prestige

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 22:20

Jeetje Kim, wat een verhaal zeg!!! Wel knap dat je bijrijdster er toch nog op is gestapt, had ik waarschijnlijk niet gedaan!!!! Maar hoe is het nu verder met je schouder? Heb je er geen last meer van?

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 22:22

stijf en spierpijn maar dat hoort erbij

Ik vond het ook knap hoor, want ik had al gezegd dat hij sprongen kon maken die anatomisch niet verantwoord waren....... maarja ieders perspectief over dat soort sprongen is natuurlijk anders

En hij kan gaan, echt zoooo gaan......... dat is niet uit te zitten

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 22:55

Heej Kim, ik heb nog een heel mooi Stubben vzh zadel te koop
Hoop dat je snel van je stijfheid en spierpijn afbent

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 23:00

euh passen???

Kowloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 23:24

Hi Kim, het klinkt als leuk voor de kar.....maar je maakt zo geen reclame voor je "beleer-diensten" hoor.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 23:36

waarom niet???

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 14:18

hai,

hier effe wat mopjes.

Zit mijn man laatst in een chinees restaurant. Komt er een bloedmooi Chinees meisje naar hem toe en vraagt.
Wilt u menu ?? Hij kijkt verbaast en zegt Doe maar straks, ik wil eerst eten. (flauw he)

-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------

Een echtpaar is 40 jaar getrouwd.
De man is een beetje uitgekeken op de vrouw.
Maar wat wil je na 40 jaar?? Dus, denkt de vrouw: weet je wat? Ik koop eens een duur luchtje om hem te verleiden.

's Avonds doet de vrouw haar parfum op, en gaat in bed liggen. Haar man komt binnen, doet het licht uit, zegt welterusten en gaat slapen.
Verdomme, denkt de vrouw mislukt,... Dan doen we het anders: ik koop een rood lingeriesetje.

's Avonds trek de vrouw haar jarretels en haar nieuwe beha aan en gat een beetje onwennig sexy liggen.
Haar man komt binnen, doet het licht uit , en zegt welterusten en gaat slapen.
Nou zet ik alles op alles, denkt de vrouw, Ik ga poedelnaakt op bed liggen , Zo gezegd zo gedaan. Die avond komt haar man binnen, Hij wil het licht uitdoen, kijkt, kijkt nog eens.... en zegt lachend: Ik weet niet wat je aan hebt, maar 't moet nodig gestreken worden.

hahahahahaha

(had effe niets te doen)
er komt een vervolg

gr shirley

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 21:14

hihi,
ik moet weer ff wat met jullie delen hoor. Ja, alleen is maar alleen. Hekuras gaat 3 (en 4) februari naar de hengstenkeuring. Zijn sperma is al goedgekeurd. Was onwijs lachen. Denk maar niet dat die hengst van mij zomaar op iedere hengstige merrie duikt, hihi, daar moest heel wat vrouwelijk schoon aan te pas komen.
Hij staat nu in training in de beemster.
En ik heb een bijrijdster gevonden, hier op bokt en ze heet Joyce. Ze heeft vandaag op E gereden en dat ging hardstikke goed.

Afbeelding

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 21:20

Kowloon: wat een prachtig hoofstel!!

perdiksvesra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 21:51

heey..ik ben er ookis

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 21:58

Hallo allemaal,

ik mag eindelijk is een x-tje reageren

ik ga aanstaand weekend lekker naar spanje,dus dan zie ik jullieniet...

nou,ik zie jullie wel weer,ik laat weten hoe het was:)

groetjes el

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 23:15

Loes, spannend hoor die hengstenkeuring. Mag E. ook over een paar jaar? Gefeliciteerd met je bijrijdster! Komt zij ons roddeltopic wat opvullen?

Heej El, gesellie dat je ook op het roddeltopic bent Wat ga je doen in Spanje??

Vandaag weer lekker naar buiten geweest met Ko en hij was weer superbraaf!!
Ik heb verder weinig nieuws

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 23:20

we hebben je volgens mij niet gezien Anuschka? (Debby en ik zijn met nog een stalgenootje door dat natuurgebiedje gereden.. )

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 23:29

Banjer schreef:
we hebben je volgens mij niet gezien Anuschka? (Debby en ik zijn met nog een stalgenootje door dat natuurgebiedje gereden.. )

Ik was er halverwege de middag en jullie? Het was echt superrustig in het park. Geen andere paarden gezien, wel enkele fietsers, paar voetgangers en heel weinig honden.. dat is nou echt heerlijk genieten in het winterzonnetje

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 23:49

Dit is een van de foto's die vandaag van Robin zijn gemaakt!
Is ie niet ontzettend knap!!!!!!!!!!!!!!

Afbeelding

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 00:02

ikga op zakenreis en kijken of er nog lekkere spaanse chika's te pakkeb zijn...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 00:28

Binar schreef:
Banjer schreef:

Ik was er halverwege de middag en jullie? Het was echt superrustig in het park. Geen andere paarden gezien, wel enkele fietsers, paar voetgangers en heel weinig honden.. dat is nou echt heerlijk genieten in het winterzonnetje

Wij waren er iets eerder denk ik.. rond 13.15 gok ik.... we moesten omrijden, want het land was niet te doen... dus via de Groeneweg, dat bouw-weggetje naar de Harreweg en toen dus het natuurgebiedje in...

Kowloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 13:36

Gave foto van Robin zeg!
Ik denk niet dat (mijn) Joyce het roddeltopic gaat vullen, want die kent jullie niet en bovendien heeft ze zwijgplicht, hihi.
Laatste roddels van hier. Ik heb zolang als H weg is nog een KWPN olifant in de kost. Deze is best leuk en vooral erg lief. En de andere olifant is te koop. Het is een Z-paard en hij wordt momenteel behandeld voor een ontsteking in zijn achterknie (maar dat is helemaal te genezen). Hij is 5 jaar oud en ja de ontsteking is waarschijnlijk gekomen doordat hij wat overbelast is (in twee jaar naar de Z). Hij is braaf in de omgang, leert snel, maar is niet verkeersmak.

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 13:42

Afbeelding

Uh, voor de gene die H en E niet herkennen, "de Kwpn"olifant is het paard in het midden.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 15:12

Loes toch...natuurlijk kennen wij jouw zandkamelen! Zo'n olifant is wel giga vergeleken met die kamelen van jou!
Gaaf hoofdstel, meroth bitje erin, loopt ie er lekker op? Lijkt me wel paardvriendelijk, maar die ouwe bok van mij loopt er ws. dwars doorheen.....karakter is fijn
Zit je in de handel tegenwoordig of....??

Eef, het lijkt wel een echt paard op die foto, wat een knappert! Zo zie je maar weer, elk dier heeft zijn/haar schoonheid!

Twinklebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:12

Gave foto, Eef, wie is er zo'n goede fotograaf?

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 09:49

Goedemorgen allemaal.

Loes wat leuk om weer eens wat van je te horen en dat het zo goed gaat met je paardjes is ook heel fijn. Nog steeds in de vrieskou in de ochtendjas de paardjes voeren of ehhh ....winterhandschoenen en sjaal om. Ik kan helaas de foto's niet meer zien op bokt en kan dus ook niet zien wat je bedoelt met die "olifant". Maar wanneer kom je ons eens verblijden met een bezoekje op stal, zou wel gezellig zijn hoor. Hoe is het met de kleine Anne van je? Misschien weer eens een fotootje van haar....Wil je Epie een grote knuffel van me geven?

Eef? Heb je nu een fotomodel gekocht of een paardje???????? Hij is echt gaaf die foto van hem.

Nou luitjes tot dinsdagavond dan maar weer, zal er niet echt vroeg zijn denk ik maar je weet maar nooit. Een en ander is afhankellijk van hoe laat mijn fiets weer thuis komt. Mijn zoon is ermee naar zijn werk naar Poeldijk ivm een defect aan de scooter.

Ik ga maar weer even fijntjes aan het werk......

groetjes.......

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 12:28

Karin, ik wist ook niet dat het erin zat maar Robje blijkt erg fotogeniek te zijn!!!
Trouwens jij hebt gewonnen he!! Vond het erg gaaf dat Jelle het heeft gered tegen Barney!!!

Fieke, een vriendin van mij heeft van de week foto's gemaakt, het is voor haar als hobby begonnen maar krijgt steeds meer opdrachten.
Modeshows etc. Ze heeft nu ook een profesionele camera.
Ze is in te huren hoor!!! Ik zal nog wel wat meer foto's op internet zetten die ze gemaakt heeft!