Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb vandaag dus de wedstrijd gewonnen. Welke wedstrijd vraag je je dan af....... Nou de wedstrijd wie het hardst van zn paard af kan knallen
beetje stouter, maakte wat meer duidelijk dat hij liever eens op onderzoek uit ging, dan als een mak lammetje achter me aan lopen.... geeft allemaal niks want dat betekend alleen maar dat hij zich thuis begint te voelen. Op stal had ik dat al gemerkt, en daarom al besloten om hem zaterdag tussen de andere paarden te zetten, hij geeft wel aan daar behoefte aan te hebben.
maar wel bewerkbaar
en toen explodeerde hij
op een nieuw zadel, zonder houvast...... is dat geen grapje
bij sprong 5 was ik hem een soort van helemaal kwijt en heb ik me maar laten vallen, er was toch geen redden meer aan
, gelukkig raak je daar zo geroutineerd in dat je dit zo weer voor elkaar heb, al was ik wel even bang dat dit me eigenhandig niet ging lukken...... maar ik had hem vrij snel weer op zn plek, weer opgestapt...... nog even wat gedraafd en toen Charlotte erop
, ze keek terecht wat witjes, want ze had hem zien springen
maar ze heeft alleen gestapt. En ik kan me dat ook wel voorstellen.
bril zoeken, bril gevonden...... alleen de glazen waren eruit, glazen ook weer gevonden, glazen in bril gestopt....... alleen mijn rechterglas wil niet meer helemaal omdat het montuur ietwat verbogen is
maar dat hoort erbij

Gefeliciteerd met je bijrijdster! Komt zij ons roddeltopic wat opvullen?
Wat ga je doen in Spanje??
) Banjer schreef:we hebben je volgens mij niet gezien Anuschka? (Debby en ik zijn met nog een stalgenootje door dat natuurgebiedje gereden..)
Binar schreef:Banjer schreef:we hebben je volgens mij niet gezien Anuschka? (Debby en ik zijn met nog een stalgenootje door dat natuurgebiedje gereden..)
Ik was er halverwege de middag en jullie? Het was echt superrustig in het park. Geen andere paarden gezien, wel enkele fietsers, paar voetgangers en heel weinig honden.. dat is nou echt heerlijk genieten in het winterzonnetje
....winterhandschoenen en sjaal om. Ik kan helaas de foto's niet meer zien op bokt en kan dus ook niet zien wat je bedoelt met die "olifant". Maar wanneer kom je ons eens verblijden met een bezoekje op stal, zou wel gezellig zijn hoor. Hoe is het met de kleine Anne van je? Misschien weer eens een fotootje van haar....Wil je Epie een grote knuffel van me geven?
Mijn zoon is ermee naar zijn werk naar Poeldijk ivm een defect aan de scooter.