Esther28 schreef:Dan heb ik jou volgens mij vanmiddag gezien..jij was je opa aan t rondleiden?
ja, k was snel weer weg.. want ik ben nogsteeds ziek.. bleh!
Maar idd met mijn opa
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Musiess schreef:ow haha ja klopt! op de heen weg kwamen we je tegen was je paard een stuk rustiger.
Twinklebel schreef:Musiess schreef:ow haha ja klopt! op de heen weg kwamen we je tegen was je paard een stuk rustiger.
Ja, dat was voordat een stalgenootje terug kwam van buitenrit......toen die over de weg en laan gestuiterd kwam was ik de rust kwijt....ach, voor een driejarige die al zes weken stil staat was ze nog braaf...
room10 schreef:Deborah, misch kun je t bontje nog verkopen ofzo ?! Ik wist dat je een nieuw paardje had, heb je daar toen de tijd nog over gesproken. Ik was er ook toen jij die pad had gehaald bij v rijs, je was nog zo verbaasd over de prijs in vergelijking met de pad ?! Maar ja als t werkt prima toch
Wendeltje schreef:Haha Musiess, gewoon jolig. Mensen, zullen we Smurf zo dan voortaan ook maar nomen?? Gewoon jolig![]()
Ik ben weggegaan bij Middenhof, omdat het steeds duurder werd voor minder kwaliteit. De bak was steeds vaker bezet door lessen en er waren veel wedstrijden. Nou reed ik de dressuurwedstrijden altijd wel mee, maar ik kon voor minder geld en dezelfde faciliteiten ergens anders heen.
king1234 schreef:welkom nieuwe mensen!
mussie, volgens mij zagik jullie gister. ik kwam net het erf op na een buitenrit. toen jullie weggingen met de auto.
zag dat jij op de markt werkt. volgens mij komen wij iedere zaterdag bij jullie groente en fruit kraam op de markt
wij komen altijd met de golden retriever. die als pup in de fietskar zat. en er nu te schattig uit ziet
mussie, volgens mij zagik jullie gister. ik kwam net het erf op na een buitenrit. toen jullie weggingen met de auto.
zag dat jij op de markt werkt. volgens mij komen wij iedere zaterdag bij jullie groente en fruit kraam op de markt
wij komen altijd met de golden retriever. die als pup in de fietskar zat. en er nu te schattig uit ziet