Ik had zaterdag erg lekker gereden, had ik een 3de prijs en 179 (was bij onderdeel 8 een correctie van een 7 naar een 6, super zonde!! de 2de plaats had 180 ) 2de proef ging naar mijn idee nog ietsje beter, maar toen had ik 170 (ach, ja, andere jury, en het blijft een jury sport )
gister ook erg lekker gereden, 185 en een 3de prijs
Was de M2, waar we nog hard aan t trainen zijn, omdat we vastlopen en mijn paardlief vaak voor me uit denkt en boos word, als ik d'r dan nog eventjes moet tegenhouden (met aanspringen bijvoorbeeld... )
Vandaag lekker op het strand gereden, paardlief ging eindelijk de zee in was een super weekend, super gezellig ook
Elise95
Geplaatst: 18-04-11 18:43
Faya__ schreef:
Zijn jullie vrijdag trouwens allemaal vrij ? Ik wel en mijn zusjes (ook middelbare school) moeten allebei naar school
Zaterdags wel super leuk commentaar, bijde proeven stonden er dingen op zoals, braaf paard \ leuk paard, word vriendelijk gereden\ word met veel rust en vertrouwen voorgebracht, mist alleen net wat meer oprichting en moet nog iets meer op het achterbeen gezet worden, voor betere punten in deze klasse
dankjee
Faya__
Geplaatst: 18-04-11 19:01
Netjes van je proeven Michelle !!! Elise, je moet dus naar school zo te begrijpen Had net ff met Faya in de trailer geoefend (dat vind ze super eng en moeilijk) en ze ging er helemaal in op volle breedte en op net iets minder dan de helft van het 2e paards gedeelte ook helemaal
Moeten jullie echt allemaal naar school Wat stom ! Vorig jaar was iedereen vrijdag en maandag vrij en ik toen ook nog dinsdag en nu gewoon bij iedereen een dag eraf
Ik heb ook gewoon vrij hoor . Maar volgens mij ligt het er heel erg aan op wat voor school je zit. Ik zit op een christelijke? (dacht is) school waar ze best wel aan het geloof vasthouden (de docenten dan).
Nou, ik ging net rijden, maar ik werd helemaaaal gek van Annie! Wij hebben aan een kant van de bak bomen en planten staan en ook de lampen, maar de zon stond daar schuin op dus er waren allemaal schaduwen in de bak. Maarja, dat is wel vaker zo in de middag/begin avond dus ze heeft het al zoo vaak gezien. Ik denk dat ze een beetje in een lollige bui was, want ze ging er telkens overheen springen, dus rijden zat er echt niet in! Toen ben ik maar gestopt, want ik kon er ook niet een serieus bij blijven, want ze was echt de clown aan het uithangen en het was best grappig
haha naja is ook een keer leuk toch:P mijn paard heeft het niet met de achterkant van de bak daar staat een heg en dat is eng maar met de springwedstrijd ging ze er gewoon langsXD en de volgende dag ging ik gewoon rijden en toen ging ze er niet langXD