Oeeh deze week een pony er bij om te rijden . Zijn eigenaren zojn op vakantie. dus mag ik hem doen. het is een bruin ruintje denk zon 1.40 hoog ofzo. erg goede springer Hij heet Porsche
Ola Ik heb me proefje gehaald Al liep paard niet helemaal 100%, eerst nog n stuk met m aan de hand gerent zodat me instructrice kon kijken hoe die liep, en ze vond m goed. Nouja ik dr op, toen liep ie wel wat korter maar opzich goed, maar aan t eind van me proef voelde die wel echt weer onregelmatig Arm dier... Dus lekker op stal gezet... me proef had geen minuut langer moeten duren, anders was ik afgestapt. Maargoed dus wel gehaald Met 215 punten en een 3e plaats (waren samengevoegd, 14,12,11,10,10 &9) dus nog best goed, als zeg ik het zelf
Jah ikke ook gehaald! Alleen lag ik dr met inrijden bijna naast omdat ze een mega bok/sprong maakte.....ze is altijd zooo gespannen met proefjes en dan vooral met inrijden....dan moet ik er echt niet teveel aan rijden want dat ontploft ze....maarja moest tog ook me middengalop oefenen...maarja gehaald met 217 punten en een tweede plek, prima dus