Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xan schreef:Shenavallie schreef:Gisteren kwam er iemand van Veldt op de Dam langs en vertelde dat zij (en nog een aantal mensen) gaan stoppen met rijlessen op de manege, omdat het lestarief met 50 Euro verhoogd zou zijn. Dat vind ik zelf wel erg belachelijk veel geld voor wat je aan les krijgt. Klopt dit?
Geen idee.
Ga even op de site kijken zou ik zeggen, daar staat het dan ook vast wel vermeld.

winnitou schreef:Werd net ook door het uitzendbureau gebeld, gisteravond gesolliciteerd en werd net gebeld.
Wordt nog even gebeld door iemand van een filiaal in Zaandam. Gaat om een functie als directieassistent.
(Xan, ook via Randstad, die werken echt razend snel zeg, heb wel andere ervaring ondertussen met uitzendbureau. gaat om een functie in Amsterdam westelijk haven gebied
xan schreef:mntj schreef:beterschap san. klinkt me allemaal heel bekend in de oren. helaas.
lijkt toch een griepje.
Jij was toch ook niet zo lekker Mntj ?
Hoe is ie nu met jou ??
Rij vanavond mee in je les
Shenavallie schreef:Het is trouwens vanmorgen wederom waanzinnig goed gegaan met mennen met Maisie! Inmiddels rijden we al niet meer met de longeerlijn en ook niet meer van tevoren longeren, maar meteen ervoor. Oege is ervan overtuigd dat ik straks met haar in de les mee kan rijden, zodra Sytje met "drachtigheidsverlof" gaat. Lijkt me reuze leuk en ook weer spannend! Ben zo blij dat ik professionele hulp hierbij krijg, want als we zelf zouden zijn gaan aanprutsen hadden we vast niet zover gekomen! En ik hoop dat het lukt om met haar in de les te gaan rijden, want niets is zo belangrijk als het meteen goed aanleren. Er gaan toch automatisch "foutjes" in je rijden sluipen en dan is het wel zo fijn als iemand met kennis van zaken je erop wijst!

mntj schreef:haha. voor je het weet heben win en xan weer werk. wordt het weer rustig hier haha.
moeten ze sávonds weer uit puffen

xan schreef:winnitou schreef:Werd net ook door het uitzendbureau gebeld, gisteravond gesolliciteerd en werd net gebeld.
Wordt nog even gebeld door iemand van een filiaal in Zaandam. Gaat om een functie als directieassistent.
(Xan, ook via Randstad, die werken echt razend snel zeg, heb wel andere ervaring ondertussen met uitzendbureau. gaat om een functie in Amsterdam westelijk haven gebied
Whahaha, tijdens ons telefoongesprek belde Randstad Amsterdam nav mijn internetsoll naar een functie.
Ik heb ze gezegd dat ik het erg netjes vind hoe snel ze reageren.
Geweldig nietwaar, zitten we dadelijk allebei met een baan.