Perla is inderdaad laat gedekt, het wilde niet zo begreep ik...ze is rond deze week uitgerekend....spannend dus!
Banden beginnen al wel wat slapper te worden en uier begint voller te worden. Echter de spenen zijn nog niet vol.
Vanochtend hele ochtend buiten geweest. Op de fiets naar perla. Daar klaar, was er een andere verzorger die twijfelde over rijden. Toen werd het idee geopperd om te zwemmen, maar ze mag nog niet alleen naar de vlietlanden rijden. Ben lekker met haar meegefietst en zijn daar bij het paardenstrandje gaan spetteren. Zelf ben ik er ook even op geweest en verder deed ik aan foto's en filmpjes maken en pootje baden!
Daarna weer terug en een goede twee uur weggeweest (vooral stap). Daarna paard naverzorgd en foto's bekeken en weer naar huis gefietst.
Dacht dat ik niet heel veel bruiner meer kon worden, maar mijn shirtje staat er weer mooi in en best nog een kleurverschil!
Wendy, ik ga denk ik morgen hardlopen. Wil maandag mee gaan doen aan bootcamptraining en denk dat het slim is dat ik er dan een rustdag voor heb. Ben dus niet zo laat als wanneer ik zou gaan hardlopen....maar als het evt goed is en uitkomt voor jou, zou ik evt waar nodig nog wel willen helpen met poetsen en zadelen.