Me abbo loopt bijna af en nu heb ik een nieuwe aanbieding gekregen zegmaar om te verlengen. En is dan zegmaar wat ik nu ook heb maar dan ook met internet. Maar Dan met of een samsung galaxy of een balckberrybold 9700. Maar eigenlijk wilde ik graag een iPhone maar volgens mij heb ik dan een minded voordelig abo. En toen ik op tv reclame zag van samsung galaxy leek dat me ook wel wat, maar ik weet niet of ik die toetsjes wel zo fijn vind, vind touch eigenlijk ook wel fijn dus daar moet ik nog eens over nadenken. Wat zouden jullie doen?? Ohja bij de galaxy is 200 belminuten 400 sms en internet voor 25 euro en Blackberry is 150 belminuten 300 sms en internet voor 26 euro. Heb nu 150 minuten/300 sms en geen internet
ik zou dan zowiezo voor de eerste gaan, dan heb je meer voor minder. en je kan toch ook even in de winkel zon test mobieltje kijken zegmaar om de toetsjes te voelen enzo
k snap echt helemaal niks van dat verslag!! echt vervelend, we hebben wel een blad met de opdracht gekregen, maar t slaat allemaal nergens op!! wel poedersuiker, want ik wil eigenlijk wel een 7/8 halen.. want t is een SE cijfer..
Ik heb met me mams gebabbeld over school en ik ga nu proberen of ik nog kan instromen op de mbo naast onze school bij een verkorte opleiding dierverzorging of dierenartsassistent. Morgen hoor ik ast goed is me cijfer en dan weet ik dus of ik me P nog kan halen...