LIQUITA schreef:Ik lees net op Hyves dat Johanna haar vader vandaag is overleden.
Jeetje,wat erg.Als ik ook nog kan helpen met Ate doen,dan moeten jullie het zeggen hoor.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Hackie schreef:Shenavallie schreef:Ik ga Wesley even voorlezen, had ik beloofd: we gaan nu het boek "Dochter van de Jungle" doen, echt een super mooi boek (heb hem een paar jaar geleden ook gelezen en droomde er helemaal bij weg!)!Als we die uit hebben, heb ik "Terug naar de Jungle" ook alvast liggen!
Wie is de schrijfster daarvan? Volgens mij heb ik die hier ook liggen, iets van Sabine ?
Erg mooi boek, moet je zéker lezen!!!!
ATE schreef:dank jullie wel voor de lieve berichten
was een hele zware dag vandaag
maar ben erg blij dat we zo hebben kunnen doen en dat hij nu zijn rust heeft
winnitou schreef:ik ga zo mijn bed in. Heb net 2 marsepein taarten klaar. Mijn eerste echte bestelling. Maar heb geen idee wat ik er voor moet rekenen. Moet maar eens rond gaan kijken wat er in het algemeen voor gevraagd wordt. Het is dat ik het heel leuk werk vind maar er gaat een hoop tijd in zitten (en die heb ik al niet zo veel). Ben in iedergeval zelf zeer te vreden over de taarten, althans hoe ze er uit zien. Zou nu wel willen proeven of de smaak ook goed is maar dat staat ook zo l*llig, een taart met al een punt er uitgesneden.
Shenavallie schreef:winnitou schreef:ik ga zo mijn bed in. Heb net 2 marsepein taarten klaar. Mijn eerste echte bestelling. Maar heb geen idee wat ik er voor moet rekenen. Moet maar eens rond gaan kijken wat er in het algemeen voor gevraagd wordt. Het is dat ik het heel leuk werk vind maar er gaat een hoop tijd in zitten (en die heb ik al niet zo veel). Ben in iedergeval zelf zeer te vreden over de taarten, althans hoe ze er uit zien. Zou nu wel willen proeven of de smaak ook goed is maar dat staat ook zo l*llig, een taart met al een punt er uitgesneden.
Dan zeg je toch dat dat zo hoort? "Ja, dat is het ontwerp nu eenmaal"!
_sandra schreef:Nicole1995 schreef:Zo naar de kapper,ff wat anders we kijken wel wat het word.Spannend.
ben benieuwd!!! ik ga zaterdag weer eens een keertje. maar bij mij alleen maar puntjes knippen hoor!