Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

smuidra schreef:Hoi Bokkers,
Jullie zullen de komende tijd niet zoveel van me horen. We hebben namelijk van de week gehoord dat m'n man uitbehandeld is.... Hij krijgt nu nog medicijnen om de druk in z'n hersenen tegen te gaan. Dus niet zo best.
Ik wil jullie niet lastig vallen met mijn problemen. Zal wel mee lezen. Ga ook nog steeds rijden op dinsdag zo lang het kan.
Liefs Smuidra (Beppie)

Jullie zullen de komende tijd niet zoveel van me horen. We hebben namelijk van de week gehoord dat m'n man uitbehandeld is.... Hij krijgt nu nog medicijnen om de druk in z'n hersenen tegen te gaan. Dus niet zo best.
Ik wil jullie niet lastig vallen met mijn problemen. Zal wel mee lezen. Ga ook nog steeds rijden op dinsdag zo lang het kan.
Liefs Smuidra (Beppie)
Liefs Smuidra (Beppie)

Nicole1995 schreef:Mijn coolegaatje staat op manege de Delft en die vertelde dat ze een derde binnenbak gingen bouwen omdat zeer waarschijnlijk de Zaanse ruiters weg moeten en ze dan bij hun komen rijden?Ik wist er niks van....
Nicole1995 schreef:Hoop dat je zadel dan goed ligt Mntj.Morgen weer rijden?Of heb je lessen?Ik moet morgen eerst om 8 uur surprises kijken in de klas.
mntj schreef:Nicole1995 schreef:Hoop dat je zadel dan goed ligt Mntj.Morgen weer rijden?Of heb je lessen?Ik moet morgen eerst om 8 uur surprises kijken in de klas.
ben vanmiddag wezen kijken. wat had lars gemaakt. rona een gitaar.
heb morgen eerst 2 lessen en rona heeft joepie een continue rooster dus ik kan ook nog ff rijden.
Lars heeft een doppinda gepapeermacheed wat een woord zeg kan beter uitspreken dan schrijven hihihi
ze hebben allemaal leuke bijnamen voor elkaar dat jongetje heet pinda dus werd het een doppinda voor hem,Lars noemen ze je raad het al lassie toverrijst Nicole1995 schreef:Mijn coolegaatje staat op manege de Delft en die vertelde dat ze een derde binnenbak gingen bouwen omdat zeer waarschijnlijk de Zaanse ruiters weg moeten en ze dan bij hun komen rijden?Ik wist er niks van....