Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jetta schreef:Wilma! Ik doe ook nooit niks. Straks naar de Gamma en Koolschijn en boodschappen voor het eten,dan huishoudelijk en dan werken. Gelukkig kan Zaar naar Renkepenk.
. En natuurlijk vet verbrand... het lijkt wel of ik weken weg ben geweest.
Heb hem ook gereden. Het rijden ging erg goed ookal wilde hij wat moeilijk stilstaan tussendoor. De galop ging ook helemaal super alleen meneer dacht dat hij ook wijkend in galop kon de eerste keer
maar daarna ging het echt goed! Daarna lekker afgespoten en dat ging ook top met een bak voer voor z'n neus!
Jetta schreef:Wilma! Ik doe ook nooit niks. Straks naar de Gamma en Koolschijn en boodschappen voor het eten,dan huishoudelijk en dan werken. Gelukkig kan Zaar naar Renkepenk.
zou graag naar het strand willen, maar helaas zit er nog niet in.. Morgen middag kom ik weer ff naar stal als het goed is.. En anders die avond
ik heb wel mooi weer om in de ziekte wet te zitten.. Paardje heeft het lekker op het land en ik in de tuin hihi nou moest wel veel bij lezen zeg! 8pagina's dus het gaat toch wel snel zo...
Naoom_ schreef:Net bij Blande geweest, was wel warm hoor.Heb hem ook gereden. Het rijden ging erg goed ookal wilde hij wat moeilijk stilstaan tussendoor. De galop ging ook helemaal super alleen meneer dacht dat hij ook wijkend in galop kon de eerste keer
maar daarna ging het echt goed! Daarna lekker afgespoten en dat ging ook top met een bak voer voor z'n neus!
Blando voor me kan rijden door de weeks..........
En toen gebbq't
AnitaJoeri schreef:Jetta schreef:Wilma! Ik doe ook nooit niks. Straks naar de Gamma en Koolschijn en boodschappen voor het eten,dan huishoudelijk en dan werken. Gelukkig kan Zaar naar Renkepenk.
nou nou dat is het lot van vrouw zijn.Immer an die arbeit.Heb net alles klaar voor B.B.Q en nu ga ik zitten.Heb al 25 potten jam in mijn kelder en aantal flessen appelazijn voor duiven en peerden en kilo's losse appels.
Dus als je komt moet je gewoon in logeerkamer Jet,kelder is vol.
.. gelukkig er weer uit maar lag behoorlijk diep .. ze heeft wat last van der rechter achter kogel .. morgen komt de da weer kijken of het dan beter gaat ..
.. maar denk dat het wel aardig gaat op heel erge stijvigheid na
.. morgen kotm da weer dus ff aankijken