Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 10:25

Wilma! Ik doe ook nooit niks. Straks naar de Gamma en Koolschijn en boodschappen voor het eten,dan huishoudelijk en dan werken. Gelukkig kan Zaar naar Renkepenk.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 10:39

Jetta schreef:
Wilma! Ik doe ook nooit niks. Straks naar de Gamma en Koolschijn en boodschappen voor het eten,dan huishoudelijk en dan werken. Gelukkig kan Zaar naar Renkepenk.

nou nou dat is het lot van vrouw zijn.Immer an die arbeit.Heb net alles klaar voor B.B.Q en nu ga ik zitten.Heb al 25 potten jam in mijn kelder en aantal flessen appelazijn voor duiven en peerden en kilo's losse appels.
Dus als je komt moet je gewoon in logeerkamer Jet,kelder is vol.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 10:40

eeeeeen hele goeiemorgen! Hier de groetjes vanuit een niet al te drukke bieb.. Pfff iedereen ligt natuurlijk te bakken.
Zoooo en ik zie eruit! haha gister nog 1 dagje naar zeeland geweest en van 7.00 tot 17.00 op het strand geweest. Mama dacht lekker te gaan joggen met der dochters haha. Willem en ik zijn halverwege afgehaakt maar hebben toen wel op nog geen 100 meter van ons vandaan een zeehond gezien! Hij was ons helemaal aan het inspecteren :). En natuurlijk vet verbrand... het lijkt wel of ik weken weg ben geweest.
Zo nu zijn mijn vakantie daagjes verweg over. Vanavond lekker naar Siebie, kijken of ze nog leeft.

Trouwens Nous... Hoe doen jou paardjes het? Ik ben namelijk voglende week best nog wat vrij... :P

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 11:36

Net bij Blande geweest, was wel warm hoor. :o Heb hem ook gereden. Het rijden ging erg goed ookal wilde hij wat moeilijk stilstaan tussendoor. De galop ging ook helemaal super alleen meneer dacht dat hij ook wijkend in galop kon de eerste keer :+ maar daarna ging het echt goed! Daarna lekker afgespoten en dat ging ook top met een bak voer voor z'n neus! 8-)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:51

goed zo Naoom,zo zie je maar wat een penniemeisje allemaal kan.
Waar is iedereen.
Ik lig in de zon en dat is erg heet en af een toe een duikje in mijn zwembadje en dat is koud,maar ik vind het echt heerlijk weer hoor,kan mij niet warm genoeg zijn.
Boys staan op stal daar is lekker koel.Gaan ze vanavond weer naar buiten.

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 15:45

poe wat warm die van mij staan ook op stal veel koeler gaan vanavond lekker naar buiten
weerbericht al gehoord morgen 35 graden

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 15:54

Jetta schreef:

gamma moet ik eigenlijk ook heen ga volgende week eindelijk eens met de verfkwast tekeer
naar de paardjes ben ik al geweest boodschappen had ik geen zin in de stofzuiger en de dweil zijn ook al door het huis gegaan (nee weer geen kabouters die zijn nog in de bak bezig om de paarden te laten schrikken )
nu klaar maken om naar mijn werk te gaan
al met al een lekkere dag
werk ze

lin1da

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 16:57

Dat is toch jammer dat je geen hulp van de kabouters krijgt die hebben met dit weer toch ook niet zo veel te doen bij de bak.

Zo ik ben lekker een uurtje eerder naar huis gegaan, het was echt warm op het werk.
en ik moet zeker niet aan morgen denken zo als het echt 35 graden wordt, echt niks voor mij!!!

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 17:04

poe poe wat een weer.. Ik lig lekker te bakken.. En creër mijn eigen zwembad van de warmte haha ;) zou graag naar het strand willen, maar helaas zit er nog niet in.. Morgen middag kom ik weer ff naar stal als het goed is.. En anders die avond :) ik heb wel mooi weer om in de ziekte wet te zitten.. Paardje heeft het lekker op het land en ik in de tuin hihi nou moest wel veel bij lezen zeg! 8pagina's dus het gaat toch wel snel zo...

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 20:10

ja gaat inderdaad snel ondanks het mooie weer, tankie krijgt lekker vrij vandaag, zo even een kusje aan hem geven en mijn zusje dr tenen effe doen dan nog wat werken en slapen :)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 22:41

amandaaa schreef:
ja gaat inderdaad snel ondanks het mooie weer, tankie krijgt lekker vrij vandaag, zo even een kusje aan hem geven en mijn zusje dr tenen effe doen dan nog wat werken en slapen :)

ik heb mijn eigen teennageltjes korter gevijld.Goed he zien er weer keurig uit.

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 04:02

eerste :D

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 04:18

Naoom_ schreef:
Net bij Blande geweest, was wel warm hoor. :o Heb hem ook gereden. Het rijden ging erg goed ookal wilde hij wat moeilijk stilstaan tussendoor. De galop ging ook helemaal super alleen meneer dacht dat hij ook wijkend in galop kon de eerste keer :+ maar daarna ging het echt goed! Daarna lekker afgespoten en dat ging ook top met een bak voer voor z'n neus! 8-)

Dat van dat stilstaan dat klopt momenteel, hij heeft erg veel last van de vliegen en vind stilstaan daardoor erg vervelend.
Ben blij dat mijn penniemeisje :P Blando voor me kan rijden door de weeks..........

Je was me nu voor Laura......... hahaha......... het is nog steeds warm en dat blijft ook zo vandaag bahhhh. Zon is lekker maar niet deze temperaturen.

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 06:37

WAT ben ik gewoon derde??!!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 07:10

Ja Kim, beetje vroeger opstaan hahaha..........

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 09:25

haha ik red het al helemaal niet meer.Was gister laat met B.B.Q.
Wat een herlijk weer zeghet is hier nu al 31 graden.heb gauw mijn pomp van zwembadje aan gezet,zal ik wel veel inzitten vandaag.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 09:37

nou lekker vannavond werken heb al lekker een maaltijd salade gehaald. Ben benieuwd hoelaat de storm hier begint

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 09:54

Gister middag met ouders en vriendin naar het strand geweest, was erg lekker! Vooral het water := En toen gebbq't :9

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 10:18

Goeiemorgen! hier lekker aan het werk :). Als et goed is komt er een camera ploeg hierheen gedendert dus ik ga weer off.. := gelukkig hoef ik zelf niet in beeld :o

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 10:49

AnitaJoeri schreef:
Jetta schreef:

nou nou dat is het lot van vrouw zijn.Immer an die arbeit.Heb net alles klaar voor B.B.Q en nu ga ik zitten.Heb al 25 potten jam in mijn kelder en aantal flessen appelazijn voor duiven en peerden en kilo's losse appels.
Dus als je komt moet je gewoon in logeerkamer Jet,kelder is vol.

Ik ben heeeeeel blij dat ik niet in Rubjes keldertje hoef! :+

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 10:50

sybje schreef:
Goeiemorgen! hier lekker aan het werk :). Als et goed is komt er een camera ploeg hierheen gedendert dus ik ga weer off.. := gelukkig hoef ik zelf niet in beeld :o

Je moet juist WEL in beeld, Soof! Anders wordt je talent toch ooit ontdekt? *D

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 11:20

haha inderd soof,

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 11:54

morge ,,,

pina heeft vanmorgen in de sloot gelegen arm dier :o .. gelukkig er weer uit maar lag behoorlijk diep .. ze heeft wat last van der rechter achter kogel .. morgen komt de da weer kijken of het dan beter gaat .. :o

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 12:05

Arme Pina..
Maar er is veder niks met dr ?

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 12:10

beetje geschrokken :o .. maar denk dat het wel aardig gaat op heel erge stijvigheid na :o .. morgen kotm da weer dus ff aankijken ;)