Emmaa_ schreef:Aan de ene kant heb ik honger, maar aan de andere kant moet ik een beetje opletten anders ben ik weer in een dik monster in bikini. Hmmzzz...
Emma, hoe kom je erop dat je dik bent? Je bent mager zelfs...
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Emmaa_ schreef:Aan de ene kant heb ik honger, maar aan de andere kant moet ik een beetje opletten anders ben ik weer in een dik monster in bikini. Hmmzzz...
Emmaa_ schreef:Kirsten_S schreef:zeikerds. word het iets te heftig , trekken ze meteen al op de rem. mamie mamieee ze doen niet lieffff
Echt hé. IK HEB HET ER NOG ONDER GESCHREVEN !
. Hoe dom kunnen mensen zijn !
Broccoli schreef:Emmaa_ schreef:Aan de ene kant heb ik honger, maar aan de andere kant moet ik een beetje opletten anders ben ik weer in een dik monster in bikini. Hmmzzz...

Broccoli schreef:Emmaa_ schreef:Aan de ene kant heb ik honger, maar aan de andere kant moet ik een beetje opletten anders ben ik weer in een dik monster in bikini. Hmmzzz...
Kirsten_S schreef:Ik moet zeggen dat ik mezelf niet dik vindt omdat modellen zo dun zijn. Maar hoe het bij Emma zit weet ik niet.Emmaa_ schreef:Aan de ene kant heb ik honger, maar aan de andere kant moet ik een beetje opletten anders ben ik weer in een dik monster in bikini. Hmmzzz...
tegenwoordig word er zovaak een beeld geschept van de ideale vrouw met de perfecte rondingen. En de tv programma's zoals al die modellenprogramma's dikken dat er nog effe lekker in. Daar moet je proberen om over heen te kijken en je het er niet van aan te trekken. Doe je dat wel, dan heb je alleen jezelf ermee, dat je de hele tijd voor Anderen! er mooi uit moet zien! Vaak doe je dat onbewust ! De mens mag trots op zich zelf zijn en we mogen niet allemaal eruit zien als magere grassprietjes en leven op bladeren en water. Wees trots op jezelf !

Flevolander schreef:
Bandit is Burning in fire..
Elja schreef:
Bandit is Burning in fire..

Liisette_ schreef:Omg!
Waar maken jullie zo druk over??
Het is maar een onderlinge springwedstrijd!
Kom op zeg!![]()
Boeeiiuh als niet iedereen hetzelfde aan heeft!![]()
Maar ik ga snel naar de bieb, en dan knollies in de wei zetten!
. Het is een lange weg, moet ook nog een kwartier lopen en wil daar uiteraard wel op tijd zijn
Broccoli schreef:Het is nu helemaal 100% zeker dat ik Dunja huur vanaf morgen!
! Dus dan spring je morgen meee
?! Melanie_B schreef:En dan die opmerking
Leuk paard trouwens, valt vast wel meer uit te halen.
Maar probeer zelf ook te ontspannen, dat zal goed werken op kartouch... (ik weet hoe moeilijk dat is..
) Broccoli schreef:Het is nu helemaal 100% zeker dat ik Dunja huur vanaf morgen!
(ik weet precies hoe je voelt..
stuiter je al heel erg??:P) Kirsten_S schreef:Morgen?Broccoli schreef:Het is nu helemaal 100% zeker dat ik Dunja huur vanaf morgen!
Yeaaaaaaah! Dus dan spring je morgen meee
?!
Kirsten_D schreef:Broccoli schreef:Het is nu helemaal 100% zeker dat ik Dunja huur vanaf morgen!
Vet...(ik weet precies hoe je voelt..
stuiter je al heel erg??:P)