Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Coby10 schreef:Ik denk dat ik je niet meer zie, Lindsey. Hele fijne vakantie!!! (hoewel ik me kan voorstellen dat je nu lekker je koffers aan het inpakken bent...)
Was deze foto afgelopen weekend met de wedstrijd van Yvonne en Kim? Gezellig!
Gister ging ik Boontje even voeren. Die was toch ook niet zo gediend van regen. Hij wilde gewoon niet meer terug het land in, omdat hij dan met zijn kop in de regen moest in plaats van met zijn kont![]()
Gister hadden we van mijn werk ook sportdag. En ik heb vandaag spierpijn!!!! Misschien was ik toch iets te fanatiek in levend sjoelen.
taverno schreef:Levend sjoelen Coby?
Splinter schreef:alvast bedankt voor de goede zorgen voor alief, ik kan iig met een gerust hart op vakantie!
thanks![]()
iedereen tot volgende maand
Fabienne_S schreef:Wat fijn dat het zo goed ging jarrah! Ik heb alleen het begin gezien maar ik vond het er ook erg netjes uitzien, lekker ontspannen!
Ik heb vandaag met Kimbaie op de baan gereden, ook voor het eerst in draf, en ging erg goed! Ben dus weer helemaal blij
taverno schreef:Goedemorgen,gisteren weer een poosje op stal geweest,zo kom je nog eens onder de mensen hè.![]()
Bedankt Marlon voor het halen van Tence,zo kon ik even met hem bezig zijn.Hij ziet er goed uit,is lekker aan het verharen.
Ik merk wel dat binnen lopen wel wat anders is dan buiten lopenNa tence zijn poetsbeurt had ik toch wel een wat tintelende voet.