ja ook oudere, zo probeerden in week 3 geloof ik een 5jarige merrie maar die was er nog steeds niet klaar voor
6 september ga ik weer een ritje maken zin in! Denk dat ik Sax of Leize ga vragen. Sax schijnt heel gaaf te zijn volgens Simone en Heidi Jeroen wil graag Duke of Marije en Debbie graag een kleinere snelle, dus denk dat ik Fifa of Maxima voor haar vraag!
Dat is idd altijd afwachten!! zo hebben wij ook een keer gestaan ! haha was t mega druk! was er ook een grote groep! en toen plukte henk wat paarden vant land die lastig waren alleen maxima was er 1 die vaker verhuurd werd haha! achjaa ze moeten t allemaal leren natuurlijk!!
ja klopt daarom geef ik ook 2 paarden per persoon op... vraag ik gewoon wat er mogelijk is Jeroen vind namelijk Pepsi en Snippie ook erg leuk dus daar zou hij ook nog wel op willen.
uhu, we zullen het vragen of het kan.. kan ook zijn dat ze nu al ver weg staat he.. nu de kampen bijna afgelopen zijn. maar dat weten we 6 september dan wel
dit jaar was die echt superbraaf, net een pepsi alleen iets sneller en soms als je in zn kont zat was het wel ff boos doen maar niet zo achteruit lopen en bokken